La Cate Turatii Schimb In Oras ?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Joi Mar 22, 2012 2:27 pm

Schimba la orice turatie peste 2500. Motorul nu face parte din capitolul cu probleme la Colt daca ii faci reviziile la timp si cu trebuie

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Joi Mar 22, 2012 5:05 pm

"Clapeta nu se murdareste de vapori de benzina, prin ea nu trece benzina. Ea se murdareste de la vaporii de ulei ce sunt evacuati din partea de sus a motorului"

alex, ma gandeam nu la vapori ci la funinginea provenita de la benzina nearsa complet din gazele de evacuare ce se recircula in galeria de admisie pentru a respecta norma euro 4.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 22, 2012 5:38 pm

Da, te-am citat eu gresit cu vaporii aia. Dar versiunea europeana de motoare pt colt nu foloseste egr extern, singurele substante necurate ce intra in clapeta sunt vaporii de ulei din partea de sus a motorului, nimic din cilindru. Cel putin nu extern, a.i. sa fie recirculat prin clapeta.

Avatar utilizator
jackel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 03, 2012 8:06 am

Mesaj de jackel » Vin Mar 23, 2012 11:40 am

eu am un colt 1.3 din toamna...din primul km parcurs mi-au spus sa schimb la 3500 de ture pot spune ca nu am menajat-o la capitolul asta dupa ce am ajuns cu ea in pompa am iesit pe strada sa vad ce poate...binenteles a fost o diferenta incepator dornic de adrenalina si venind de pe un Yaris de 1.0 am zis ca am dat de un monstru...dupa 6 luni pot spune ca masina nu are nici cea mai mica problema la partea de motor chiar daca nu are nici 10.000km rodajul nu i l-am facut pentru ca motoarele vin deja rodate nu te lua dupa sagetica aia retardata de pe bord pentru ca imi arata ca la 40km/h sa-i dau a 4 a si era oricum subturata despre consum daca schimbam dupa cum arata sageata se ducea in 10...daca schimbam la turatii mari gen 5500-6000 consumam 9 si ceva.ASta era asa ca o paranteza pentru consum, pentru ca am vazut ca ai zis ca nu te intereseaza consumul.Dar sfatul meu e sa schimbi la 3500 in primul rand ca asa e indicat si in al doilea rand dupa 3000 simti ca traiesti, dupa ce ai schimbat viteza si ai ajuns in a 3 a viteza cu care circuli prin oras...poti sa mergi linistit cu 2000 de ture, dar cand scade sub 2000 deja nu e bine

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Lun Mar 26, 2012 7:00 pm

Va multumesc foarte mult tuturor am scapat de stres

Acum am si consum mult mai mic undeva la 7.5 - 8.0 in Iasi fata de 9.5-10

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mar 28, 2012 11:14 am

salut,
incearca sa vorbesti cu Cristi ca e fosta lui masina. am impresia ca trebuie sa mergi cu benzina de 98 in ea ca e resoftata.
bafta.

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Vin Mar 30, 2012 3:03 pm

COObra Intradevar Cristi il cheama pe fostul proprietar dar eu nu il cunosc nu am id ,nr nu am nimic. Nu am cum sa iau legatura... Benzina de 99 banuiesc ca este buna pt ca nu se mai gaseste de 98. Sau sa fie minim 98 ? Ca in mod normal alimentam cu 100..... ms mult

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Sâm Mai 26, 2012 10:33 pm

Dacă nu ?ți pasă de consum, ?ncearcă să vezi cum face la 5000-6000 de ture. După ce o să simți cum se comportă, nu o să-ți mai faci probleme pentru turații. ?n fond, de ce vrei o mașină de 109 cp, de talia asta, dacă nu pentru accelerație?! Eu nu am probleme de nici un fel și nu o menajez, c?nd am chef de senzații tari.

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Mie Mai 30, 2012 5:49 pm

Da se comporta foarte bine, si nu-mi da deloc impresia ca ar fi chinuita la 5000-6000 rpm. Se aude frumos tare mai ales ca are si filtru de aer sport. Din ce am obesrvat in 5000 de km de cand o am, este ca nu e mare diferenta la consum, intre un stil de condus normal si sportiv... 1-2 litri si chiar nu mai conteaza la 100 km , 12 lei in plus . Eu sub 9 nu am reusit sa scot in oras .... ori 9 ori 10,5 tot una e dar merita fiecare ban.

Avatar utilizator
ingerulol
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 15, 2012 11:31 am

Mesaj de ingerulol » Mie Aug 15, 2012 11:49 am

Cred ca trage bine de tot motorasul asta ! Ai avut ceva probleme de fiabilitate cu ea ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori