Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Vin Mai 10, 2013 12:21 pm

Am pastrat si eu dimensiunile standard, dar s-ar parea ca unele cauciucuri sunt mai standard decat altele. Eu am avut Kumho Ecsta KH11. Cauciucurile sunt foarte bune. M-au tinut cel putin 50000 km. Sunt insa foarte rigide/tari, desi au indice 83V. Fiecare gropita/groapa o simteam pina in rinichi. Acum am Barum Bravuris 2. Sunt mai moi si mai silentioase, dar nu atat de ferme in viraje ca Kumho, desi tot 83V sunt.

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Mar Mai 14, 2013 1:08 pm

Nu am stiut unde sa postez, daca am gresit imi cer scuze.

Stie cineva unde gasesc asa ceva: http://i1029.photobucket.com/albums/y35 ... 756d54.jpg

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mai 15, 2013 4:07 pm

pai ai amortizoarele alea si nu ai reglajele?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Mai 15, 2013 4:11 pm

Eu mi-as pune reglajele alea pe suspensie stock sa mai inalt masina

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Mie Mai 15, 2013 7:17 pm

Lol Alex parca imi citesti gandurile, exact asta vreau sa fac Exista de la WEITEC inaltatoare spate de 2 cm in genul astora din poza asta http://4.bp.blogspot.com/_CsQ_7zBD5dE/T ... astung.jpg dar sunt prea scumpe pt 2 bucati de plastic, ajung aprope de 300 lei
Iar astea care se gasesc la suspensii reglabile sunt mult mai utile pentru ca le poti si regla. Dar vad ca pe nicaieri nu gasesc doar reglajele de cumparat, ar mai fi optiunea de facut la un strungar da nu am cote, nimic. Oricum de pus tot trebuie sa-mi pun, ca or fi alea de la weitec sau din astea reglabile, va fi ceva. Ca sa intelegeti de ce vreau sa-mi montez este pentru ca am arcuri de diesel pe fata si vreau sa fie spatele mai inalt, util cand sunt mai multe persoane si alt aspect vreau sa se incarce mai mult puntea fata o data cu ridicarea spatelui pentru ca la viteza mare se simte cum se usureaza fata din cauza arcurilor diesel.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Mai 15, 2013 8:57 pm

Gandim la fel Am sa intreb pe cineva care are suspensii reglabile KW

Avatar utilizator
Kleinetier
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2012 3:31 pm

Mesaj de Kleinetier » Sâm Iul 06, 2013 2:59 pm

46.000 km, set placute de frana puntea din spate TRW, 125 RON si 60 de RON manopera.

Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Sâm Ian 25, 2014 11:43 pm

Pentru cei interesati de preturile de la reprezentanta, am facut cateva operatiuni pe masina si pentru ca implicau si verificare de cutie viteze am ales sa merg la reprezentanta fata de service-ul obisnuit.

La 52.000 de km, am schimbat cam asa:
- bucse bara stabilizatoare: 38 ron, ambele
- tampon antibasculare (cica era rupt) - 85 ron
- bujiile - 80 ron, toate 4
- completare ulei motor - 39 ron, 1l
- schimbare ulei cutie de viteze - 135 ron, 3l
- curea alternator - 32 ron

Manopera pentru vreo 2 ore si ceva de lucru - aproape 400 de ron.

Inainte de a opta pentru inlocuire m-am uitat pe site-ul de unde comandam consumabilele de obicei si preturile erau cam aceleasi la produse. Chiar daca le cumparam eu, tot as fi ajuns la reprezentanta pentru manopera, nu cunosc niciun service mai de Doamne ajuta sa-i las sa se ocupe de cutia de viteze, chiar si la un schimbat de ulei.
Am primit inapoi toate piesele uzate, mi s-a parut amuzant

Overall, a fost ok, sunt curioasa cum sunt preturile fata de experienta voastra.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Ian 26, 2014 10:37 am

Si acum: In cutie intra 1.7L de ulei strict GL4, cum de au intrat la tine aproape dublu?

Completare ulei motor 1l? De ce n-a fost destul ulei de la inceput, motoarele astea nu papa ulei.

Cand schimbul se face cu simt de raspundere, iti intra peste 4L de ulei in motor si filtru, si iti mai raman 0.5-0.8L din care in viata mea masinii n-a mai vazut un gram (>198K)

Daca tamponul antibasculare era rupt la 50.000km .... si cum de nu se bascula motorul sau cutia daca tamponul era rupt? Ai sesizat miscari mari ale motorului la pornire/orprire, sau atunci cand ridicai de tot piciorul de pe acceleratie si apoi accelerai din nou? La mine nu s-a rupt nici unul in 10 ani.

Imi imaginez ce bune sunt bujiile de 20 roni sau bucsele de 14 roni, o sa te tot duci pe la service cu asa piese de calitate. Ce marca e cureaua? Sa stii ca ea angreneaza si pompa de apa, nu doar alternatorul si aerul conditionat, si marcile calitative sunt peste 40 roni.

De banii aia te duceai un weekend la munte. Daca ti-au dat piese vechi inapoi nu inseamna neaparat ca erau ale tale.


Avatar utilizator
Katiush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 05, 2012 8:13 pm

Mesaj de Katiush » Dum Ian 26, 2014 5:19 pm

QUOTE (Alex44 @ Jan 26 2014, 10:37 AM) Si acum: In cutie intra 1.7L de ulei strict GL4, cum de au intrat la tine aproape dublu?

Completare ulei motor 1l? De ce n-a fost destul ulei de la inceput, motoarele astea nu papa ulei.

Cand schimbul se face cu simt de raspundere, iti intra peste 4L de ulei in motor si filtru, si iti mai raman 0.5-0.8L din care in viata mea masinii n-a mai vazut un gram (>198K)

Daca tamponul antibasculare era rupt la 50.000km .... si cum de nu se bascula motorul sau cutia daca tamponul era rupt? Ai sesizat miscari mari ale motorului la pornire/orprire, sau atunci cand ridicai de tot piciorul de pe acceleratie si apoi accelerai din nou? La mine nu s-a rupt nici unul in 10 ani.

Imi imaginez ce bune sunt bujiile de 20 roni sau bucsele de 14 roni, o sa te tot duci pe la service cu asa piese de calitate. Ce marca e cureaua? Sa stii ca ea angreneaza si pompa de apa, nu doar alternatorul si aerul conditionat, si marcile calitative sunt peste 40 roni.

De banii aia te duceai un weekend la munte. Daca ti-au dat piese vechi inapoi nu inseamna neaparat ca erau ale tale.

Noh, deci buba e ca sunt preturile prea mici? Nu ma asteptam )
M-am uitat pe onauto.ro, de unde cumpar de obicei piesele si cureaua e in medie cam 30-45 de lei, bujiile au preturi intre 15 si 50 de lei, doar NGK sunt 70, iar bucsa e 9 lei. Deci daca le comandam singura de pe site tot cam la banii astia le luam, deci n-am vazut diferenta si d-asta am preferat sa nu mai revin in service dupa ce le comand si sa le iau de la ei.

La tampon n-as sti sa comentez, nu stiu ce e da, masina vibra uneori la plecarea de pe loc, desi nu era ceva constant, se pare ca de vina era tamponul. Nu pot proba daca e asa pentru ca ieri am auzit prima data de el

La uleiul de motor tind sa iti dau dreptate, am facut schimbul complet anul trecut, nu mai fusese schimbat niciodata. L-am verificat in decembrie la alt service si nu trebuia completat. Acum mi-au sugerat sa pun totusi 1l. Sper ca l-au pus, la joja pare in regula.

La cutia de viteze la fel, n-as sti cat incape, eu stiam ceva gen 2,2-2,5 din ce am mai cautat pe net, la fel, nu mi s-a parut ciudat ca au rotunjit . Nu am gasit prea multe recomandari si nici pe site nu au astfel de ulei.

Mie manopera mi se pare mult mai exagerata decat costul pieselor sau ca au pus 1l de ulei in plus in deviz. Eu merg de obicei la Pit Car la service, dar ei nu se baga la cutia de viteze, practic special pentru verificare cutie si schimbul asta de ulei am ajuns la reprezentanta, restul au aparut la verificare, altfel mi-as fi cumparat singura piesele, cum am facut-o in alte dati cu placutele sau filtrele si le schimbam la Pit Car.
Dar repet, uitandu-ma pe site pentru comparatie si neavand foarte multe informatii, tot variante pe la banii astia as fi ales.

Data viitoare o sa ma documentez de marci mai bine, scrieti si voi aici ce mai folositi, eu va citesc si va ascult cat pot de mult

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 42 vizitatori