Ce Piese Ati Schimbat La Colt Si Preturile Lor?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Ian 24, 2013 12:16 pm

Si sta bine infipta bateria? In mod normal se foloseste CR2016.

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Joi Ian 24, 2013 1:31 pm

Probabil ca bateria sta atat timp cat se foloseste forta in a inchide capacul cheii. (bateria lui aduce 1.6mm in plus).
Sunt ceva cleme acolo metalice la +/- ca sa faca contact cu bateria si care permit abateri de dimensiune.
Insa e destul de riscant, ca placa sta tensionata, plus ca iarna se contracta, vara se dilata. O sa ne povesteasca colegul cat l-a tinut cheia. sper sa ma insel si sa fie totul Ok.
Numai bine.

Avatar utilizator
ringo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 01, 2011 11:32 am

Mesaj de ringo » Vin Ian 25, 2013 10:47 am

Nu a trebuit fortat nimic - totul s-a inchis smooth insa intradevar butoanele alea de cauciuc au iesit mai inafara decat deobicei dar nimic deranjant estetic sau functional. Va anunt daca se strica in timp insa nu cred sa fie cazul. Stima!

Oricum daca aveti la indemana puneti originalul cr2016 - nu faceti ca mine.

Avatar utilizator
Mishulika79
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 9:29 am

Mesaj de Mishulika79 » Sâm Feb 23, 2013 9:22 am

Buna ziua tuturor.
Eu nu inteleg deloc pe cei care si-au cumparat Colt second-hand si care, dintr-o intentie partila nobila - se duc la reprezentanta - si se comporta ca cei din afara, sunt foarte interesati sa aiba cartea de service stampilata de Tiriac sau Mitsubishi Motors... facand astfel jocul celor de la Mitsubishi Romania... care sunt FOARTE SCUMPI.

Exemplu: decembrie 2012 - necesar schimbat etrier stanga spate, caci datorita lui nu mai tinea frana de mana.
Mers la Tiriac Auto reprezentant Mitsubishi, Bd. Metalurgiei, Bucuresti sector 4 - pret piesa originala 1100 ron cu TVA inclus. Plus manopera 180 ron... Dura 7 zile lucratoare timp de aducere a piesei, ca nu era pe stoc.
Mers la Dezmembrari Auto langa Branesti, Ilfov - etrier cost cu TVA: 500 ron, montat pe loc, cost 0 lei... Etrier luat de la un Smart.
Etrierul functioneaza PERFECT si azi, Doamne ajuta!

Exemplu: iulie 2012 - necesar schimbat placutele de frana, masina avea 47500 km.
Mers la Tiriac Auto reprezentant Mitsubishi, Bd. Metalurgiei, Bucuresti sector 4 - pret 1200 ron cu TVA inclus. Plus manopera... Dura 11 zile lucratoare aducerea pieselor...
Intrat pe net si luat placute TRW de la un dealer de piese noi, luate pe factura cost 625 ron cu TVA, sediu pe Bd. Iancului, Bucuresti. Montajul la un mecanic pe care-l stiu, cu totul m-a ajuns la 700 ron.

Exemplu: mai 2012 lovit un refugiu de pietoni, indoita in parta de jos usa dreapta spate sub bara ornamentala.
La Mitsubishi in Otopeni mi s-a zis ca nu se poate rezolva prin indreptarea tablei, ci doar prin inlocuirea totala a usii - cost 2450 ron cu TVA; la dezmembrari aceeasi usa (de culoare diferita) era 1150 ron.
Mers la un service privat, cost 100 Eur cu TVA, indreptata si vopsita in cca. 4 ore jumatate.

La reviziile tehnice tot asa, daca cumpar separat piesele - uleiul de motor (si aici am posibilitatea sa vad ce cumpar si sa aleg ce vreau eu), filtrul de ulei la fel... Doar filtrul de aer si polen le iau de la reprezentanta... si apoi le montez tot la ei, in general la Otopeni, am ajuns la o economie de cca. 125 ron la piese... Ce spuneti de asta?

In timp - din aprilie 2008 de cand am cumparat nou-nout (avea 16km la bord masina), mi-am dat seama ca reprezentantele Mitsubishi din Romania se comporta foarte ticalos pentru ca umfla preturile total nejustificat.
Daca nu ai Casco sau acea garantie de 5 ani... (data oricum la componente ale masinii care nu se uzeaza, gen motor... etc.,) esti terminat daca mergi la ei. Parca veneam cu Q7 la ei, nu cu un Colt.

In fine, daca ar fi sa "cumpar" masina pe componente separat - mai putin sasiul - de la bujii, etrieri, discuri frana, volanta, cutie de viteze (aceasta nu se repara daca e defecta, ci se ia cu totul, fiind similara cu cea de pe Mercedes Clasa A si Smart, produsa de Mercedes), jante, parbriz... mocheta, stergatoare... as ajunge cu siguranta la pretul de Pajero full options, 5 usi. Garantat!

In fine... ideea e ca masina e fiabila, cu mici exceptii datorate drumurilor noastre minunate si ambuteiajelor, dar in proportie egala si a stilului de mers.

Totusi nu va sfatuiesc sa mergeti la cei de la Mitsubishi Romania sa va faceti verificarile caci va costa mult si nu stiti cu siguranta daca chiar v-au schimbat uleiul in intregime sau filtrele. Eu mereu le aduc pe cele noi si le cer pe cele vechi, marcandu-le cu marker, ca sa fiu sigur ca sunt cele cumparate de mine. In general primesc o privire cam ciudata, dar ma fac ca ploua...

Mi s-a intamplat sa le cer saq imi schimbe antigelul si desi le-am adus eu sticlele cu apa distilata si antigel concentrat, nu au respectat dozajul de combinare, iar dupa 30 km am constatat ca in rezervorul de antigel (cel din spatele radiatorului) nivelul de lichid era 0! Precis nu aerisisera bine instalatia. De atunci sunt foarte sceptic. Operatiunea s-a facut la Tiriac Auto Otopeni, reprezentant autorizat service Mitsubishi.
Prefer sa fac eu operatiunile, cat ma pricep.
Nu vreau sa mai spun ca sunt complet straini de faptul ca un filtru de ulei nou-nout trebuie uns cu cca 100ml ulei nou, inainte de montare... in locul celui vechi... ei, la noi merge si asa.

Si atunci, de ce sa mergeti la ei, daca nici nu puteti viziona efectuarea lucrarilor cu proprii vostrii ochi?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Sâm Feb 23, 2013 10:50 am

Mishulika79 ai mare dreptate dar nu stiu unde gasesti tu piesele astea asa scumpe, eu am pus discuri+placute fata ATE si au costat 550 roni, noi cu factura. TRW erau cu vreo 60 de lei mai ieftine pt discuri+placute.Etrierul la fel a fost fantastic de scump sh, dar asa au preturile aia de la branesti. Niste hoti.

Avatar utilizator
SarbuValentin
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2013 9:29 am

Mesaj de SarbuValentin » Lun Mar 18, 2013 10:06 am

Salut i2c ai idee de unde pot procura si eu segmenti pentru motorul de 1.3 benzina ??Imi scoate fum si vreau sa ii schimb segmentii dar nu ii gasesc de unde sa ii cumpar:( ca trebuie sa ma apuc sa demarez procesul de inmariculare si sigur nu iau RAR-ul cu fumul asta , si inca o chestie pornesc motorul plec la drum apoi cand opresc la semafor , motorul la relanti mi se aprinde martorul de motor cel gaben , apas acceleratia se stinge , las iar la relanti iar se aprinde ai idee de la ce ar putea fii ?Scuze de offtopic

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 18, 2013 10:48 am

Ai PM cu adresa, site, mail, nr de telefon ale unui magazin cu care am luat acum legatura pt tine sa-mi comfirme ca aduc segmenti pt colt din 97.

Celelalte balarii de pe topicul unde se discuta de curele si ai postat initial s-au sters. Pe viitor posteaza in aria corespunzatoare!

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Lun Mar 18, 2013 8:27 pm

Salutare.
Daca te-a rezolvat Alex cu magazinul indicat e perfect. Daca nu, nu-ti pot recomanda decat magazinele on-line sau reprezentanta, in ultima instanta dpdv pret (desi uneori nu ai incotro).
Mentionez ca eu detin un colt facelift 2008 cu motor de 1,3 benzina, adica tot cel din 2004 incoace dar cu ceva briz-briz-uri altfel prin interior. Despre modelul din '97 nu am idee cu ce se mananca la amanunt, pot oferi doar sfaturi de bun simt tehnic. Pregatirea mea este in domeniul electronicii, iar cunostintele de mecanica auto s-au acumulat doar din pasiune. Oricand, cu placere, pot transmite ceea ce stiu despre auto, sub rezerva ca s-ar putea uneori sa ma si insel.
Poate ar fi util sa ne spui ce culoare are fumul: daca are tenta albastruie atunci provine, cel mai probabil de la ulei si intr-adevar, trebuie schimbati segmentii/camasile cilindrilor; daca fumul este albicios, atunci cauza lui este apa si e posibil sa ai garnitura de chiulasa intepata/arsa. Cam astea-s chestiile la care ma pot gandi pe moment.

Pentru magazinele on-line de la care am mai cumparat eu piese astept solicitare pe PM, iar daca Alex sau alt admin dau dezlegare, le nominalizez si aici.

Avatar utilizator
SarbuValentin
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2013 9:29 am

Mesaj de SarbuValentin » Lun Mar 25, 2013 1:54 pm

estge fum cu tenta albastruie am luat legatura cu magazinul indicat de tine mi-au confirmat ca poate aduce la un pret rezonabil , acum mai astept sa se faca un pic de cald afara sa ma duc la un mecanic sa imi desfaca motorul si sa imi zica exact ce trebuie sa schimb ( segmetii e clar ca trebuie ) dar nu stiu daca si camasile cillindrilor .Nu ma bag sa ii schimb eu din lipsa de scule si mai ales ca e an mai nou si nu stiu ce ma poate astepta , inainte am avut un Renault 9 si ala il desfaceam si il faceam eu singur era an 87 dar la asta nu vreau sa imi prin urechile si sa fac vreo nefacuta

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 25, 2013 2:08 pm

Pai nu stiu daca mai are camasi de cilindru motorul asa. Stii sa aibe? O compresie i-ai luat motorului?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 73 vizitatori