Upgrade Frane
A sosit timpul sa schimb si eu discurile si placutele la Coltul meu de 1.5. Ma poate lamuri cineva daca pot face cu ocazia asta un upgrade la discuri de frana de CZT/Ralliart? Din ce am vazut pe ingaraj.ro diametrul pt CZT pe fata ar fi 281 fata de 256, inaltimea 46,5 fata de 45,6 si grosimea de 25,8 fata de 24. Ar presupune si alte modificari (pompa frana, circuit)?
Etrierii trebuiesc schimbati, nu o sa incapa discul nou in etrierul vechi. Dar de ce vrei sa faci schimbarea asta, pt ca are si dezavantaje: marirea masei rotationale scade demarajul si creste distanta de franare, simarirea masei neamortizate scade comfortul pt ca iti creste socul resimtit la gropi...
Ti se par insuficiente franele normale? Poate ar fi mai practic sa schimbi furtunele de frana cu unele ranforsate, care nu mai pierd presiune si deci ai franare mai puternica. Eu chiar si cu placute si discuri duse (162.000km cu discurile originale) nu simt nevoia de frana mai puternica, daca o calc BRUSC intra ABS-ul sau ma lipeste cu fata de parbriz. Doar cu furtune ranforsate si lichid de frana proaspat. Discurile pana nu se tocesc de tot sau strica (ovalizeaza, crapa, etc) nu trebuiesc schimbate, nu-ti aduc nici un beneficiu.
Mai bine niste placute de calitate, preferabil OEM sau foarte similare. Nu te arunca la cele low dust, sau sport (EBC) nu fac nimic decat sa manance discul, sau sa-l ovalizeze. Am auzit lucruri bune despre ATE ceramic, dar nu am apucat sa le folosesc, deci nu pot sa bag mana in foc pt ele.
Cel mai sigur e cu placute originale, au fost gandite sa faca pereche buna cu discurile
Ti se par insuficiente franele normale? Poate ar fi mai practic sa schimbi furtunele de frana cu unele ranforsate, care nu mai pierd presiune si deci ai franare mai puternica. Eu chiar si cu placute si discuri duse (162.000km cu discurile originale) nu simt nevoia de frana mai puternica, daca o calc BRUSC intra ABS-ul sau ma lipeste cu fata de parbriz. Doar cu furtune ranforsate si lichid de frana proaspat. Discurile pana nu se tocesc de tot sau strica (ovalizeaza, crapa, etc) nu trebuiesc schimbate, nu-ti aduc nici un beneficiu.
Mai bine niste placute de calitate, preferabil OEM sau foarte similare. Nu te arunca la cele low dust, sau sport (EBC) nu fac nimic decat sa manance discul, sau sa-l ovalizeze. Am auzit lucruri bune despre ATE ceramic, dar nu am apucat sa le folosesc, deci nu pot sa bag mana in foc pt ele.
Cel mai sigur e cu placute originale, au fost gandite sa faca pereche buna cu discurile
Furtune dintr-astea am eu, dar doar pe fata. http://www.brake-lines.co.uk/mitsubishi ... lines.html
Cu TRW n-ai cum sa dai gres, sunt placute foarte bune, eu am fost foarte multumit de ele, Fac un pic cam mult praf, dar te opresc bine.
Furtune dintr-astea am eu, dar doar pe fata.
Cu TRW n-ai cum sa dai gres, sunt placute foarte bune, eu am fost foarte multumit de ele, Fac un pic cam mult praf, dar te opresc bine.
Furtune dintr-astea am eu, dar doar pe fata.
Deci a schimbat intre timp mitsu OEM-ul.
Coltul meu din 2005 a venit by default cu TRW (atat disc cat si placute).
Dupa 30K Km l-am dat jos si stau in balcon, ca tipau ca trenul in gara.
Acum are 70K Km, si merg cu Mitex, insa lasa praf si iese fum din ele cand merg la munte...proaste si astea.
Ce vreau eu in viitor vor fi ATE, atat placute cat si discuri.
Coltul meu din 2005 a venit by default cu TRW (atat disc cat si placute).
Dupa 30K Km l-am dat jos si stau in balcon, ca tipau ca trenul in gara.
Acum are 70K Km, si merg cu Mitex, insa lasa praf si iese fum din ele cand merg la munte...proaste si astea.
Ce vreau eu in viitor vor fi ATE, atat placute cat si discuri.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 56 vizitatori