Pretul La Colturi

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
dan_bruj
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 02, 2011 7:22 pm

Mesaj de dan_bruj » Sâm Noi 03, 2012 5:31 pm

Pai multumesc pt raspunsuri,voi pune masina si pe forum, motivul pt care o vand este ca am nevoie de o masina marr,de preferat break.poate voi gasi pana la urma o persoana interesata de o masina intretinuta si in stare foarte buna, nu doar de ideologia de marca nemteasca.in ultima instanta,motorul de pe coltul meu este fabricat in germania, iar masina ansamblata in olanda,deci e mai mult " nemteasca" ca multe alte marci care doar numele mai e nemtesc.ce face maektingul asta din oameni....

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Noi 05, 2012 1:21 am

Nu cred ca are importanta unde este fabricata/asamblata, pretul pentru service si piese e mentinut cam la acelasi nivel de catre importator/dealeri ca si in cazul altor "confrati" ce-si au originile pe plaiuri mai indepartate. Din fericire insa, cel putin pentru operatii uzuale (revizii de ex.) nu te refuza nici un service "obisnuit", iar daca stau bine sa ma gandesc, e posibil ca si la unele operatiuni mai delicate sa fie mai eficienti decat un service asa-zis autorizat. Mai ales daca iti gasesti un service sau mecanic suficient de bun; n-or fi masinile astea la fel de populare precum cele nemtesti, insa sa fim seriosi, tehnologia e aceeasi, n-or fi reinventat japonezii roata cand s-au apucat de fabricat masini. Dar aici deja intram in alte discutii si iesim in afara topicului.

Bafta la vanzare!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori