Lipsa Ulei Motor, Probleme Directie?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Vin Ian 20, 2012 11:14 am

coobra, numarul tau nu-l mai am ca de cand am venit la tine la showroom am schimbat vreo 3 telefoane...nici nu stiam dc mai lucrezi "acolo"...ce pot spune ca am mai facut pentru a avansa in elucidarea misterului: am cautat opinii si pe afara, iar probleme la eps nu au fost decat foarte rare (ceea ce imi intareste bucuria de a fi posesor de mitsu), insa atunci se manifestau in felul urmator: se aprinde si ramane aprins martorul eps sau clipeste si in acele momente nu mai ai servodirectie, volanul mergand foarte greu; in nici un caz nu ramai de tot fara directie,ori la mine nu e cazul.
Azi am mers f atent la volan, singurul lucru pe care l-am facut altfel a fost ca am luat mult mai usor/incet de el, nefiind probleme la o astfel de utilizare.
Nu am fost pe nici o denivelare pentru ca stiu cum se manifesta cand esti pe suprafete diferite, etc. am masina de atatia ani si am incercat dupa aceea si pe mai multe suprafete, rezultatul e acelasi: daca iau usor de volan merge ok, daca iau brusc/violent se intareste f mult volanul, iar la capat de cursa merge sacadat si f greu...
Nu stiu ce sa mai zic, am gasit la "furnizorul meu de piese" caseta cu totul caci intr-adevar nu se vand separat piese din ea la mitsu (o tampenie ca cica la ei politica e ca daca s-a defectat ceva acolo e uzat deja tot sistemul), la "superpretul" de 3800 lei tva inclus. Al d***u sa fiu daca ajung sa dau atatia bani pe un element de directie care nici la dacie nu il schimbi la atatia km.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Sâm Ian 21, 2012 7:06 am

ieri am avut mult de umblat si am observat urmatorul aspect: pot lua foarte usor si bine de volan pe asfalt,nisip etc. Problema apare pe suprafetele de asfalt rugoase in genul celor asfaltate proaspat sau asfaltate prost, avand o granulatie mare. Astept pareri...

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Ian 23, 2012 3:56 pm

Gata!!! Sunt oficial in doliu . Azi a inceput brusc sa se manifeste din nou in ultimele ore, auzindu-se insa si un zgomot ca un harait cand luam de volan la capat de cursa, iar acum, fix cand am ajuns in parcare a aparut si confirmarea: exact cand ma pregateam sa opresc motorul aud un bip si bineinteles ca era martorul eps . Volanul merge, insa mult mai greu, deci asa cum spunea si laur (ceea ce mi se parea si mie logic, nu in cazul in care iti pica partea electrica/electronica sa ramai fara directie). Poimaine am programarea la diagnoza, dar as fi vrut cine se pricepe sau s-a confruntat cu asa ceva sa imi spuna daca poate fi vreun contact imperfect, siguranta arsa, etc. sau doar motorul servo se poate strica si cu asta basta e clar ca trebuie sa innebunesc gandindu-ma cum fac rost de 25% din valoarea masinii ca sa o bag intr-o singura piesa... . in caz ca vor sa ma imbrobodeasca cei din service?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 23, 2012 4:26 pm

Releul de putere din ecu, sau periile de la motorul electric de servo..sau ce-o mai fi p'acolo.

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Lun Ian 23, 2012 4:43 pm

Pe ocazii e o caseta la vanzare...din cate se vede din poza de acolo nu are bileletele de directie, insa are motorul...cred ca cu o mica negociere se poate obtine si ECU. asa ca ar fi piese de schimb disponibile.

Totusi vezi ce e defect la a ta...una noua din punctul meu de vedere e e prea scumpa.

Daca ai dus-o la capat de cursa foarte des, ar fi trebuit sa intre in functiune un limitator (nu neaparat mecanic, ci poate fi detectat prin masura curentului tras de motor din vaterie) astfel ca sa iti taie comanda din motor...ca la geamurile electrice
Daca nu o fi functionat-> motorul suprasolicitat...ori cum zice Alex perile is varza, ori o infasurare e arsa, ori releul e compromis (cred ca ar trebui sa aiba un releu pe acolo). De aceea la msinile cu direcvtie hidraulica se recomada sa nu ajungi prea des la capat de cursa.

Ce e mai sus e doar o parere, eu unul sunt curios ce o sa iti zica cei din service...insa cere-le sa iti zica cat mai clar care e problema, ca la aburit is "mesteri". Sau mergi cu Coobra, daca te poate ajuta cu ceva.
Spor maxim.
Laurentiu

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Ian 23, 2012 5:09 pm

Merci de info alex si laur. Nu pot merge cu coobra deoarece el este in alt showroom fata de unde ma duc eu... eu ma duc acolo intrucat am primit de la ei o verificare electrica si mecanica moca...a picat exact la timp...din pacate . Va dati seama ca nu putea pica mai prost decat acum ( exact dupa sarbatori/revelion, luna ianuarie and totul e mort,etc., etc. cand sunt cu portofelul explodat ). Ma duc la ei, vad ce imi spun si care ar fi rezolvarea (din punctul lor de vedere) si dupa voi reveni cu info, dar oricum ar fi nu imi suna a bine...
Dupa ce am "diagnosticul" revin cu info si poate reusiti sa ma ajutati cu link-uri sau ceva pentru piesa necesara...

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Ian 24, 2012 3:46 pm

revin cu info si o intrebare: am anulat programarea pt diagnoza intrucat e mult prea periculos sa circul asa doar pt o constatare, avand in vedere ca problema este deja evidenta si am ales ca urmatorul drum sa il fac direct cand rezolv problema.
Am gasit in schimb (doar) 2 firme care reconditioneaza servo electrice: autoestet (care cica o predau la ei o trimit in germania unde se inlocuieste absolut totul mai putin carcasa) si uta expert care am inteles ca ar schimba piesa defecta.
Primii s-au aruncat la 450 euro iar al doilea la ~300. Va intreb acum ce stiti despre reconditionare: a mai facut careva? stie cineva ceva despre aceste firme? suna frumos prima oferta, insa nu am incredere sa le dau lor o piesa si sa o primesc inapoi cu cine stie ce inauntru...pls help

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Ian 24, 2012 4:02 pm

Sigur gaseesi mai ieftin la dezmembrari, si nu stai atat cu masina demontata.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Joi Ian 26, 2012 7:18 am

Da, dar multi spun ca ideea e urmatoare: o piesa cum e directia de la dezmembrari, nu ai vreun fel de control asupra ei; pe cand reparand ceva al carui istoric il stii ar fi mai mult safe.
Am decis sa o repar zilele astea,dar a venit vremea asta aiurea, insa poate stie ceva cineva de aceste firme???

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Joi Mar 01, 2012 5:52 pm

Salut colegii forumisti si readuc in actualitate evolutia problemei...a trecut timpul si cu greu am gasit un mecanic care sa se bage si sa si stie ce trebuie facut la problema mea (a mai rezolvat astfel de probleme si la alte marci)...voi fi scurt si la obiect: luat masina, desfacut toata directia bucatele; rezultate:
- toata partea mecanica desfacuta si redusa la cele mai de baza elemente - nici o problema;
- pe parte electronica- verificat de electrician -totul ok;
Rezultat final trebuia sa fie totusi ceva: e dus senzorul de cuplu de pe caseta...
Acum fac un apel poate ma poate ajuta cineva cu info despre pret si de unde as putea gasi, deoarece site-ul de dezmembrari pe care am cautat azi, avand anunturi din toata tara...pauza: toti vor sa vand caseta cu totul ca vezi doamne altfel nu se poate...(stau si ma intreb de ce s-or mai numi dezmembrari ) .
Oricum daca nu gasesc pe aici caut afara si tot nu ma las...am facut un obiectiv din a-mi demonstra cat de mare e nesimtirea service-urilor de "marca", care or vedea 1400 euro de la mine pt. o masina care valoreaza in jur de 4000 cand o sa-mi vad si eu ceafa...salutari si va tin la curent cu evolutia rugandu-va totusi daca aveti info sa postati...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori