Scris: Mar Oct 04, 2011 4:38 pm
Salut ! Se face ca nevasta a facut o mica pana. Si avea roata stinga fata cam dezumflata. O umflu la presiunea normala si ii zic sa treaca pe la o vulcanizare.
Acolo desteptul forteaza atit de tare un prezon ca-l rupe. De ce se rupe chiar asa un prezon nu pot intelege. Insa stiu ca se mai intimpla.
Masina la service, schimbat prezon. 150 lei.
Le-a spus sa verifice si restul prezoanelor sa fie ok. Concluzia ?
Pe dreapta fata suruburile se invirt in gol si nu pot fi desfacute. Prin urmare daca face pana pe roata aia, aia e. Ramine asa.
Cost: 1400 lei fuzeta cu prezoane.
Cost alternativ: 700 lei doar prezoanele si ceva mici modificari/refacere filet probabil.
Cind mi-au spus la telefon ce problema e si solutia plus costurile am zis ca mor de inima. Abia fusesem la revizie si a fost undeva pe la 700 si ceva de lei.
Acum trebuie sa mai scot din buzunar cel putin pe atit ca sa inlocuiasca patru prezoane. Ca la cit de rezistente sint, cumpar dracului o teava filetata din magazin si aia e.
Ce o fi cu masina asta nu pot sa-mi dau seama. sincer !
Pentru orice rahat, scoate o caruta de bani. Si cind zic orice rahat, frate chiar orice. Masina e sensibila pina la ultimul surub.
Pompa de frina/vacuum picat, ambreiaj schimbat, brat fata, iar probleme cu ambreiaj/cutie, becuri care se ard non-stop ( faza scurta ), discuri de frina care tin 40k km ( tin placutele mai mult de atit ), la orice rahat de accident minor se indoaie juma de masina. Si aici tin sa precizez ca puntea spate a fost schimbata din cauza unei busituri in spate colt stinga. Nu cine stie ce, insa nu a prins teava groasa din spate si a intrat direct in aripa pina in roata.
Sigur am mai uitat cite ceva. Sigur !
Asta a pus capac. Mitsubishi suge grav de tot la calitate si servicii. O sa-mi retrag parerea cind isi imi vor oferi reparatia gratuita si ceva in plus. Pina atunci, din partea mea, fara suparare, nu o sa mai recomand nimanui vro masina mitsu. Pentru ca sint proaste.
Acolo desteptul forteaza atit de tare un prezon ca-l rupe. De ce se rupe chiar asa un prezon nu pot intelege. Insa stiu ca se mai intimpla.
Masina la service, schimbat prezon. 150 lei.
Le-a spus sa verifice si restul prezoanelor sa fie ok. Concluzia ?
Pe dreapta fata suruburile se invirt in gol si nu pot fi desfacute. Prin urmare daca face pana pe roata aia, aia e. Ramine asa.
Cost: 1400 lei fuzeta cu prezoane.
Cost alternativ: 700 lei doar prezoanele si ceva mici modificari/refacere filet probabil.
Cind mi-au spus la telefon ce problema e si solutia plus costurile am zis ca mor de inima. Abia fusesem la revizie si a fost undeva pe la 700 si ceva de lei.
Acum trebuie sa mai scot din buzunar cel putin pe atit ca sa inlocuiasca patru prezoane. Ca la cit de rezistente sint, cumpar dracului o teava filetata din magazin si aia e.
Ce o fi cu masina asta nu pot sa-mi dau seama. sincer !
Pentru orice rahat, scoate o caruta de bani. Si cind zic orice rahat, frate chiar orice. Masina e sensibila pina la ultimul surub.
Pompa de frina/vacuum picat, ambreiaj schimbat, brat fata, iar probleme cu ambreiaj/cutie, becuri care se ard non-stop ( faza scurta ), discuri de frina care tin 40k km ( tin placutele mai mult de atit ), la orice rahat de accident minor se indoaie juma de masina. Si aici tin sa precizez ca puntea spate a fost schimbata din cauza unei busituri in spate colt stinga. Nu cine stie ce, insa nu a prins teava groasa din spate si a intrat direct in aripa pina in roata.
Sigur am mai uitat cite ceva. Sigur !
Asta a pus capac. Mitsubishi suge grav de tot la calitate si servicii. O sa-mi retrag parerea cind isi imi vor oferi reparatia gratuita si ceva in plus. Pina atunci, din partea mea, fara suparare, nu o sa mai recomand nimanui vro masina mitsu. Pentru ca sint proaste.