Salut,
Cred ca am o problema cu sistemul de incalzire si de aceea cer sfatul vostru sau macar intreb daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta.
Aseara, venind de la servici, am zis sa merg fara aer conditionat, ca gatul meu are ceva jene.
Spre surprinderea mea, pe gurile de ventilatie venea aer cald, fierbinte, chiar daca butonul ramasese setat la 17grade.
Am zis, ok...afara is 29 grade, asa ca aerul ce intra in masina ar trebui sa fie fierbinte...
Si totusi, la un moment dat, cand mergeam incet am dat geamul jos , am scos mana afara am...si era mai racoare afara decat aerul ce venea pe gurile de ventilatie. Stiu ca mana scoasa afara din masina se raceste si din cauza aerului in miscare, insa prea mare era diferenta.
Ce naiba sa aiba...sa se fi decalibrat sistemul senzor, robinetul automat ...cum oare as putea sa verific ce are?
Se poate verifica ceva parametri la diagnoza?...ex.temperatura pe care computerul de bord o vede de la senzor?
Ma gandesc ca de aceea mi se parea mie ca AC-ul nu mai merge chiar ok, chit ca l-am verificat si incarcat prin iunie... cred ca baga aer cald amestecat cu aer rece de la AC.
Laurentiu
Sistemul De Incalzire & Racire Colt
Pe ce pozitie era butonul de comanda al aerotermei? Daca masina a stat in soare si era incinsa ar fi fost mai bine sa dai totusi drumul la a/c pentru 2 minute, sa racesti macar tubulatura pe care intra aerul. Intre aerul de afara(simtit pe geam) si ce intra prin climatizare ar trebui sa fie diferenta extrem de mica... Asta dupa ce se raceste tot traseul din bord(de sub parbriz pana la gurile de ventilatie..), care ajunge si la 50-60grade daca masina a stat in soare(asta cu parasolar...).
Am mai facut ceva teste cand afara erau 28grade!
Avem asa, mers cu masina o perioada dar de la inceput pus pe 19 grade, fara AC...aerul e cald, ok, mai cald ca are sens ce zic Marty si Paul (vine pe langa motor plus tubulatura).
Cand am rotit un singura data ( 19 -> 20), a intrat deodata aer fierbinte in masina...care cu timpul s-a mai racit (cam lung dupa parerea mea).
Tind sa cred ca sistemul asta cretin de control, cum vede ca schimbi ceva, da drumul deodata maxim la caldura ca apoi sa o inchida incet incet, in functie de ce ii zice senzorul de temperarura interioara.
Daca ar putea cineva cu un Colt sa testeze si sa confirme daca face cum zic eu...as fi incantat ...si as baga problema la asa face toate.
Numai bine
Laurentiu
Avem asa, mers cu masina o perioada dar de la inceput pus pe 19 grade, fara AC...aerul e cald, ok, mai cald ca are sens ce zic Marty si Paul (vine pe langa motor plus tubulatura).
Cand am rotit un singura data ( 19 -> 20), a intrat deodata aer fierbinte in masina...care cu timpul s-a mai racit (cam lung dupa parerea mea).
Tind sa cred ca sistemul asta cretin de control, cum vede ca schimbi ceva, da drumul deodata maxim la caldura ca apoi sa o inchida incet incet, in functie de ce ii zice senzorul de temperarura interioara.
Daca ar putea cineva cu un Colt sa testeze si sa confirme daca face cum zic eu...as fi incantat ...si as baga problema la asa face toate.
Numai bine
Laurentiu
Am de 4 ani si ceva aceasta masina dar inca nu am inteles cum naiba functioneaza climatizarea asta.
Intr-adevar , vreau sa modific cu un grad temperatura si au loc niste schimbari foarte mari prin gurile de ventilatie.
Oricum,ideea e ca daca fac un drum mai lung nevasta-mea imi zice la intervale f scurte de timp:E PREA CALD!!!......E PREA RECE......Asa ca tot eu trebuie sa umblu tot timpul la reglajul temperaturii.....
Intr-adevar , vreau sa modific cu un grad temperatura si au loc niste schimbari foarte mari prin gurile de ventilatie.
Oricum,ideea e ca daca fac un drum mai lung nevasta-mea imi zice la intervale f scurte de timp:E PREA CALD!!!......E PREA RECE......Asa ca tot eu trebuie sa umblu tot timpul la reglajul temperaturii.....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 42 vizitatori