Cate Colt-uri Au Trecut De 100 000 Km?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Joi Aug 11, 2011 9:11 am

Colt-ul meu a implinit azi frumoasa suma de 100 000 km "fugiti" (trebuie sa-i fac un cadou frumos by the way - sugestii?) si eram curios cate Colt-uri ai caror proprietari sunt pe forum au depasit acest nr. de km, ce probleme mai semnificative au avut si daca posesorii sunt sau nu multumiti de alegerea facuta si satisfacuti de masina?

Eu am schimbat in acest timp (in afara de reviziile obisnuite):
- de 2 ori becurile pe faza scurta si o data pe pozitii
- o data cureaua de accesorii
- placutele de frana fata+spate
- completat freon
Asta e tot. Nimic la motor, nimic la articulatii, bucsaraie, suspensii etc. A mai cedat senzorul de ploaie dar am mari (mai bine zis MARI) dubii ca nu mi-a fost schimbat in service cu unul defect cu ocazia schimbarii parbrizului (pe la 90 000 km), pentru ca e prea mare coincidenta sa observ ca s-a stricat la prima ploaie dupa ce am scos masina din service. Overall, extrem de satisfacut de fiabilitatea masinii.

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Vin Aug 12, 2011 11:08 am

O curea de distributie (daca are), si niste jante / arcuri. Bani sa fie, cadouri sunt

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Aug 13, 2011 11:08 am

1.5-ul aspirat are distributie pe lant. Deci apa, paie si bataie!

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Aug 15, 2011 8:43 am

hop si eu cu una suta si 2 mii peste la bord... Masinuta a dorit in afara de revizii pana acum urmatoarele:saboti frana pe la 70 k km, curea accesorii pe la 80,iar acum am vazut nu stiu din ce motive ca e degradata din si ciupita rau, drept pt care pot spune 2, discuri frana tot pe la 80, senzor temperatura apa pe la 85-90 k km. In rest nimic. Overall sunt f multumit, dar din pacate nu cred ca voi mai lua mitsu(cel putin in conditiile actuale financiare) din 2 motive: pret mare piese raportat la concurenta si suspensia incomoda datorita lipsei drumurilor patriei.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Lun Aug 15, 2011 1:57 pm

N-a fost nevoie sa-mi bat prea mult capul cu cadoul pt ca masinuta mi-a "sugerat" singura ce anume si-ar dori. A fost foarte subtila: nu mi-a mai facut frig pe canicula si mi-a bagat si-un fasait ciudat la pornirea AC. Fuga la Mcar si completat freon (mai avea doar 40 gr). Dupa 3-4 zile simptomele revin, identice. Din nou la control, cu diagnosticul pierdere de freon pe la niste O-ringuri de la compresorul AC. Facut comanda, asteptam telefon. Cost O-ringuri :3 lei , sa vedem manopera de inlocuire a lor cat va fi. Desi nu ma asteptam (mai sunt 3 masini in familie, o nemtoaica si 2 frantuzoaice care sunt trecute de 200 k km si n-au avut niciuna probleme cu AC) sunt totusi multumit ca in 100 k km au cedat doar niste piese de 3 lei.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Aug 16, 2011 9:14 am

Iti pot recomanda un mecanic care mi-a inlocuit mie compresorul de A/C. Baiat de nota 10, preturi f decente. E prin pantelimon, e drept daca nu esti in zona poate e peste mana, dar merita. Mie in 5 min imi demontaste compresorul si era cu el bucati si diagnosticase corect problema (alta decat banuiam inainte sa merg la el). Pe mine m-a lasat cu totul compresorul dupa 130.000km, dar am lovit-o usor in fata si o conducta a radiatorului A/C s-a indoit si blocat, si freonul nu-si mai facea tot circuitul, inghetau tevile pe la motor si sub bord, si la scurt timp a aparut un clancanit ce s-a dovedit fatal.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Mar Aug 16, 2011 9:37 am

Multumesc Alex, daca se dovedeste ca nu sunt doar O-ringurile alea de vina si problema la compresor e mai grava o sa apelez la tine sa ma introduci la mecanicul tau. Sper totusi sa nu fie cazul si sa-i dau de cap pana plec in concediu, pe 1 sept.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Aug 16, 2011 9:50 am

N-ai pt ce Eu ti-l recomand si pt punerea o-ringurilor, garantat iesi la cel mult jumate din pretul reprezentantei si iti umple si cu freon.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Sâm Sep 10, 2011 9:21 am

A trecut si a mea 100.000 de mii si nu a fost niciodata defecta. Singurul lucru care l-am schimbat in afara de reviziile obisnuite a fost un amortizor pe spate. In rest masina merge ca si noua! Va anunt ca pe http://www.reliabilityindex.com/ Coltul se situeaza in TOP 10 pe pozitia 9, iar eu zic ca nu e rau.

Oricand mi-as mai cumpara una, atat de incantat am fost de ea, insa din nefericire nu mai au versiuni Diesel.

Acum cateva zile a trecut prin ITP si a iesit perfect pe partea ailalta. Noxele erau super in regula, franele actionau foarte bine si fara diferente intre roti, totul ca la carte.
Mi s-au ars in repetate randuri becuri la masina dar asta pentru ca dadeam banii pe ieftinaturi. De cand am trecut pe Philips nu mai am treaba.

Trebuie sa avem grija de ele ca asta e genul de masina care te tine o viata!

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Sâm Sep 17, 2011 3:18 pm

Intre timp a urcat pe locul 8

Am fost si eu cu ea in concediu in Europa, am facut 7000 km si nu mi-a dat nici cea mai mica emotie, desi am tras destul de tare de ea, mai ales pe serpentine prin Elvetia, pe la Furkapass. Daca mi-ar fi facut numai un sfert din problemele pe care mi le-au facut GPS-ul si telefonul cred ca-i dadeam foc. Elvetienii le spun la Colt-uri "voiture increvable" adica masini care nu crapa

Si ca fapt divers, consumul la pompa a fost de 6,6 l/100 km, desi a vazut si forja pe serpentine si ore intregi cu 160 km/h constant prin Germania. Me very happy! Nu ma steptam la mai putin de 8%.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori