motoare la colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Lun Ian 21, 2008 5:25 pm

Sorry!"DRIVE BY AIR"...Am facut o faza de genu cu "clima bizonica".Nah...mai gresim.Intr-adevar este o mica intarziere la acceleratie,dar cica sistemul asta duce la o economie de combustibil si un raspuns mai promt al motorului.De ce mai promt?Pai cred ca vi s-a intamplat cu alte masini ca atunci cand le iei de ex. in treapta a 2-a de la 1000rpm cu acceleratia la maxim sa se "inece".Si ii dadeam un pic drumul la acceleratie si reacceleram din nou.E,cica cu DRIVE "BY AIR" asta n-ar mai avea mica asta problema...iar eu chiar simt ca se duce bine masina chiar de la turatie max cu acceleratia la maxim.Iar cu schimbatorul pe cablu,asa este la aveo de 1.2.Daca aveti okzia sa conduceti aveo 1.2 si 1.4 o sa simtiti diferenta.Intra mai ok la 1.2 pe cablu.Problema e in treapta 1 ca,cam agata.

Avatar utilizator
gusti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 30, 2007 12:44 pm

Mesaj de gusti » Mar Ian 22, 2008 10:11 am

Iata ce am "descoperit" pe un site: The Colt comes with four engine choices, three petrol a 1.1 litre, 1.3 litre and 1.5 litre developed by Mitsubishi and built at MDC Powerplant in Germany. The 1.5 DI-D diesel engine developed by Daimler Chrysler and built for Mitsubishi at DC’s Untert?rkheim factory in Stuttgart, Germany.

si pentru cine este mai curios: http://media.mitsubishi-motors.com/pres ... il985.html si/sau http://www.mdc-power.de/index_e.html

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Mie Ian 23, 2008 10:15 am

Interesant.In felul asta toata lumea e multumita.si noi cei care preferam masinile japoneze,si cei cu cele nemtesti.Dar,totusi as fi preferat sa stiu ca sunt facute in japonia.A...e bun asa...daca se faceau in Turcia!

Avatar utilizator
maloroso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 11, 2008 5:48 pm

Mesaj de maloroso » Sâm Mar 29, 2008 7:56 pm

Salutare la toata lumea. A incercat cineva sa faca chiptuning la un motor de 1.1? Un filtru de aer K&N a montat cineva?

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Sâm Mar 29, 2008 9:33 pm

Din ceea ce am gasit eu pe net se pot scoate maxim 90 cp din motorul de 1.1. Dar cum romania e invadata de vw si alte alea nemtesti, cam greu sau imposibil de gasit pe cineva care sa faca si la micile japoneze.Despre filtru iti pot spune ca l-am demontat eu pe al meu si motorul trage ceva mai bine iar ca zgomot de la 5000 in sus scoate un sunet ciudat dar super misto.Poti proba si tu,nu te costa nik si e foarte simplu.Cred ca mai de graba poti monta o toba de esapament de calitate buna pe ea,avand in vedere ca in romania este mult praf si filtrul KN nu stiu daca e la fel de bun ca unul de hartie cum se monteaza standard,mai ales ca intra mult praf si noroi in compartimentul motor pt ca nu avem scut.Sau,poti monta un KN de panel si trage la fel de bine ca aspiratia directa,poate mai bine pt ,ca cutia de filtru daca ai observat are o "conducta"care duce in fata masinii si care preia aer rece si mai "fortat" in timpul mersului decat un filtru care ar fi montat la motor liber si sa traga aer cald.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Mar 30, 2008 9:11 am

..............

Avatar utilizator
maloroso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 11, 2008 5:48 pm

Mesaj de maloroso » Dum Mar 30, 2008 9:25 pm

Nu stiu voua cum va trage motorul, dar al meu nu trage deloc. Inainte de masina asta am avut o Dacie1300 din 89 si diferenta prea mare la felul cum trage motorul nu prea se vede. Poate ca nu am decat 2400km facuti si inca nu si-a dat drumul. In rest masina este ok.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Mar 31, 2008 4:57 pm

Ce motor ai tu ?

Avatar utilizator
maloroso
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 11, 2008 5:48 pm

Mesaj de maloroso » Mar Apr 01, 2008 12:31 pm

1,1 55 kw 75cp

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Mar Apr 01, 2008 4:31 pm

Maloroso, iti inteleg durerea. 75 cp la o caroserie ca asta nu mai asigura nici un sprint, nici o senzatie. Am trait pe pielea mea ceva de genul asta cu un Opel Corsa de 80 cp. Eu am un Colt de 95 cp si sint foarte multumit de reactiile sale.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 75 vizitatori