Ulei Cutie De Viteze
QUOTE (Vic* @ Jun 12 2015, 01:54 PM) Eu sunt fan Eneos, dar uleiul de cutie nu l-am incercat. Ar trebui sa fie bun, la fel ca si Motul care este o marca de renume. Totusi cutia de Colt e cam figuranta deci te poti trezii cu surprize. Eu nu pot recomanda decat ceea ce am scris mai sus la acest topic. In rest, ii las pe altii
Later edit: Atentie doar ca atat uleiul de la Eneos cat si cel de la Motul sunt GL4+ sau GL4/GL5 nu GL4 simplu
Dar daca pun gl4 + ?? Ii fac rau cutiei ?
Later edit: Atentie doar ca atat uleiul de la Eneos cat si cel de la Motul sunt GL4+ sau GL4/GL5 nu GL4 simplu
Dar daca pun gl4 + ?? Ii fac rau cutiei ?
QUOTE (Vic* @ Jun 12 2015, 02:32 PM) Dupa cum am mai discutat si aici si s-a mai discutat si in forumul de Lancer. GL4+ sau GL4/GL5 creeaza o presiune mai mare asupra pinioanelor din cutie, ceea ce nu cred ca este ok.
Salut !
Am cumparat ieri si am montat Valvoline MAXLIFE MTF GL-4 75W-90 la pretul de 58 lei litrul.
S-a pus 1.80 litri chiar daca din cutie au iesit 2 litri si un pic.... Eu ma asteptam sa iasa sub 1.80 litri.
Acum cutia functioneaza mai bine si se simte prezenta noul ulei !
Multumesc !
Salut !
Am cumparat ieri si am montat Valvoline MAXLIFE MTF GL-4 75W-90 la pretul de 58 lei litrul.
S-a pus 1.80 litri chiar daca din cutie au iesit 2 litri si un pic.... Eu ma asteptam sa iasa sub 1.80 litri.
Acum cutia functioneaza mai bine si se simte prezenta noul ulei !
Multumesc !
Din ceea ce am citit am concluzionat faptul ca este recomandat un ulei 75w90, doar GL4 si de preferința Fullsyntetic. De pe un site de unde vreau sa comand si alte piese la pret bun nu am găsit Valvoline MAX life care a fost încercat de unii din colegii de forum dar am găsit altceva ce s-ar încadra.
1.) Ce părere aveți de: COMMA 75w90 gl.4 la 51 lei/litru sau de FEBI 75w 21829 la 40 lei/litru?
2.) Ce norma trebuie sa îndeplinească acest ulei pt cutie la Colt? De exemplu MB 235.1 sau alta?
3.) Daca el vine din fabrica cu 75w85 de ce se recomanda 75w90?
Multumesc anticipat si scuze daca s-au mai discutat lucrurile pe care eu la întreb....
Mai adaug: in cartea mea de service, din păcate in germana se recomanda ca ulei Castrol/Burma Bot 328... Nimic altceva ca informație. Colt 1.5 109 cp din 2006.
1.) Ce părere aveți de: COMMA 75w90 gl.4 la 51 lei/litru sau de FEBI 75w 21829 la 40 lei/litru?
2.) Ce norma trebuie sa îndeplinească acest ulei pt cutie la Colt? De exemplu MB 235.1 sau alta?
3.) Daca el vine din fabrica cu 75w85 de ce se recomanda 75w90?
Multumesc anticipat si scuze daca s-au mai discutat lucrurile pe care eu la întreb....
Mai adaug: in cartea mea de service, din păcate in germana se recomanda ca ulei Castrol/Burma Bot 328... Nimic altceva ca informație. Colt 1.5 109 cp din 2006.
Mda, cartea tehnica e cam evaziva si nu stiu daca o sa gasesti la noi pe piata exact ce scrie acolo. FEBI 75W 21829 am vrut sa pun si eu, dar am optat pentru Valvoline deoarece scria pe el ca e recomandat pentru Mitsubishi. Totusi dupa a doua iarna cu el, parca nu mai sunt asa incantat ca la prima iarna. De Comma nu stiu nimic, doar ca sunt o firma americana... parca.
Referitor la vascozitate merg ambele tipuri atat 75W-85 cat si 75W-90. Eu n-am gasit 75W-85 la vremea aceea. Acum vad ca este http://www.ulei-ravenol.piese-autonext. ... -75w-85-1l si chiar recomandat Mitsubishi.
Orice te hotarasti sa pui, te rog sa ne impartasesti impresiile. Cutia de Colt e cam data naibii si orice opinie e folositoare.
Referitor la vascozitate merg ambele tipuri atat 75W-85 cat si 75W-90. Eu n-am gasit 75W-85 la vremea aceea. Acum vad ca este http://www.ulei-ravenol.piese-autonext. ... -75w-85-1l si chiar recomandat Mitsubishi.
Orice te hotarasti sa pui, te rog sa ne impartasesti impresiile. Cutia de Colt e cam data naibii si orice opinie e folositoare.
O sa ma decid si va voi împărtăși rezultatul. Într-adevăr cutia este "interesantă". E una dintre putinele nemulțumiri pe care le am la Colt. M-am uitat si eu la Ravenol dar vedeți ca e GL4/GL5. Si din cauza acestei ciudate functionari a cutiei, trebuind a fi manevrata bărbătește voi încerca doar GL4.
Am mai studiat informații din exterior cu privire la uleiul necesar cutiilor manuale de Mitsubishi. Poate s-a mai menționat pe alte topicuri, dar ma gândeam ca e bine sa fie si aici o informație cu ceea ce se recomanda clar: "http://www.teamrip.com/manual_transmiss ... _info.html"
Acum rămâne sa ne achiziționam ceea ce ne permitem financiar astfel încât sa fie cat ma aproape de cel original.
Acum rămâne sa ne achiziționam ceea ce ne permitem financiar astfel încât sa fie cat ma aproape de cel original.
Am renuntat, cel putin pt moment, in a schimba ulei din cutie de viteze intrucat am dat peste topicul "schimbatorul merge greu stanga-dreapta...".
Adevarul este ca nu imi agata in schimbarea vitezelor ci doar merge foarte greu. Voi proceda la gresarea timonerie (in habitaclu la maneta schimbatorului) si la componentele schimbatorului deasupra cutiei (din compartimentul motor). Sper ca acest lucru sa ajute.
Adevarul este ca nu imi agata in schimbarea vitezelor ci doar merge foarte greu. Voi proceda la gresarea timonerie (in habitaclu la maneta schimbatorului) si la componentele schimbatorului deasupra cutiei (din compartimentul motor). Sper ca acest lucru sa ajute.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori