Probleme La Pornire Colt
Salut,
De o scurta perioada la Colt-ul meu - 1332cmc am (rareori) urmatoarea problema
-la pornire (nu e pornirea la rece, motorul este cald) motorul porneste e ok, tine ralanti-ul, dar se tureaza putin. Repet operatiunea - la fel.
Dac-o las 2-3 minute motorul porneste ok. Uneori motorul se scutura de parc-ar porni in 2 pistoane. Apoi e ok...motorul merge uns iar becul portocaliu se stinge pe parcurs. Inca nu i-am schimbat filtrul de benzina...asta cred eu ca are...apa-n benzina.
S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
Daca da spuneti-mi si mie cum s-a rezolvat.
Vreau sa-i schimb filtrul de benzina.
In speranta ca cineva imi va raspunde ,multumesc anticipat.
De o scurta perioada la Colt-ul meu - 1332cmc am (rareori) urmatoarea problema
-la pornire (nu e pornirea la rece, motorul este cald) motorul porneste e ok, tine ralanti-ul, dar se tureaza putin. Repet operatiunea - la fel.
Dac-o las 2-3 minute motorul porneste ok. Uneori motorul se scutura de parc-ar porni in 2 pistoane. Apoi e ok...motorul merge uns iar becul portocaliu se stinge pe parcurs. Inca nu i-am schimbat filtrul de benzina...asta cred eu ca are...apa-n benzina.
S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
Daca da spuneti-mi si mie cum s-a rezolvat.
Vreau sa-i schimb filtrul de benzina.
In speranta ca cineva imi va raspunde ,multumesc anticipat.
Sa stii ca filtrul de benzina e situat direct in rezervor....asta ca sa nu il cauti in compartimentul motor. Daca ai apa in benzina, nu cred ca solutia e sa schimbi filtrul de benzina.
Mai exista un bulumac negru in spatele filtrului de aer..ala e de la epuratorul de vapori de benzina din rezervor.
Multi dintre noi se plangeau de pornire greoaie, insa iarna,...in rest nu prea.
Verifica sa nu fie de la bujii.
Mai exista un bulumac negru in spatele filtrului de aer..ala e de la epuratorul de vapori de benzina din rezervor.
Multi dintre noi se plangeau de pornire greoaie, insa iarna,...in rest nu prea.
Verifica sa nu fie de la bujii.
La diesel s-ar putea ca bulumacul ala sa fie filtrul de motorina.
Insa in cazul motoarelor de 1.1 si 1.3 benzina, 100% filtrul de benzina e in rezervor. In compartimentul motor e epuratorul de vapori de benzina din rezervor (in mare un filtru de carbon).
De ceva timp si mie imi pleaca super la prima cheie insa apoi turatia scade pina pe la 500rpm, iara urca, iara scade si se stabilizeaza. In prima faza am observat ca face asa cand tin frana apasata. Trebue sa vad si cand nu apas nici o pedala.
Cred ca tre sa fac si eu o curatare la clapeta si senzorul de admisie....plus bujiile .
Seara faina.
Laurentiu
Insa in cazul motoarelor de 1.1 si 1.3 benzina, 100% filtrul de benzina e in rezervor. In compartimentul motor e epuratorul de vapori de benzina din rezervor (in mare un filtru de carbon).
De ceva timp si mie imi pleaca super la prima cheie insa apoi turatia scade pina pe la 500rpm, iara urca, iara scade si se stabilizeaza. In prima faza am observat ca face asa cand tin frana apasata. Trebue sa vad si cand nu apas nici o pedala.
Cred ca tre sa fac si eu o curatare la clapeta si senzorul de admisie....plus bujiile .
Seara faina.
Laurentiu
Pai poate e ceva legat de pompa de vacuum daca iti face asa cand ai frana calacata. Eu trag frana de mana cand vreau sa pornesc masina, o scot pe liber si tin si ambreiajul calcat.
Bujiile mi le-am schimbat eu de curand si le-am schimbat degeaba. Inspecteaza-le pe ale tale inainte sa cumperi bujii noi, pt ca daca nu ai mai mult de 100.000km cu ele nu cred ca e cazul sa le schimbi. Motoarele astea nu prea papa bujii.
Bujiile mi le-am schimbat eu de curand si le-am schimbat degeaba. Inspecteaza-le pe ale tale inainte sa cumperi bujii noi, pt ca daca nu ai mai mult de 100.000km cu ele nu cred ca e cazul sa le schimbi. Motoarele astea nu prea papa bujii.
Vin sa confirm si eu ce zice Alex, la mine problema e la prima pornire ca dureaza foarte mult. Am schimbat bujiile cu unele BOSCH si diferenta=0. Nici cele vechi nu aratau deloc prost dar nestiind daca e vorba doar de bujii, am zis ca merita efortul. Parerea mea e ca in cel mai rau caz sa le desfaci pe toate si sa te uiti la ele si abia dupa sa te hotarasti iar daca nu te pricepi sa intrebi pe unul mai mecanic, daca trebuiesc schimbate . Apropo pe acelasi principiu am schimbat si bateria originala tot fara succes. E drept, bateria avea deja 5 ani si eram de parere ca si-a trait traiul. In concluzie, preventiv poti schimba multe consumabile dar de obicei consuma bani si rezultatul e mai mereu dezamagitor
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 66 vizitatori