Pagina 1 din 2
Scris: Lun Ian 31, 2011 6:00 pm
de ph15viu
salutare,
dupa 2 saptamani in care nu am mers deloc cu masina(a fost doar pornita pe loc), m-am trezit cu surpriza ca sambata asta cand am scos coltul la o scurta plimbare ca sa se mai dezmorteasca martorul de bord pentru SRS sa ramana aprins, e posibil sa fie de la frig sa fi inghetat ceva, credeti ca daca il las in pace se "repara singur" sau sa ma duc cu ea in service
Scris: Lun Ian 31, 2011 9:52 pm
de Colty
Eu cred ca trebuie sa mai astepti un pic. Spre exemplu, eu am incercat, in dimineata asta, sa deschid Coltul din telecomanda si nu a mers. Zgomot neconcludent de incuietori, fara clipit de semnalizatoare. Dupa citeva ore, si-a revenit.
Scris: Lun Ian 31, 2011 11:27 pm
de bkpmvh
posibil sa fie de la frig, unui prieten la un ford expedition, ii ramasese becul aprins de la 4wd Low range de credea omu ca masina ii merge pe Low range:))
Scris: Mar Feb 01, 2011 1:53 pm
de Puiu
acelasi lucru am patit si eu, dar pe timp de vara!
dupa mai multe ipoteze si cautari am gasit o mufa intre plasticul volanului si plasticul ce acopera coloana de directie si restul acareturilor(sub volan, perpendicular cu podeaua masinii).
soluti a fost sa imping mufa mai sus, gandindu-ma la un contact slabit si a functionat
Scris: Mar Feb 01, 2011 10:28 pm
de ph15viu
bun , ca sa ajung la mufa asta trebuie sa dau jos vreun capac, plastic ...ceva sau e suficient sa bag capul sub volan? in weekend cand ajung acasa o sa ma uit si la masinuta, o sa verific toate mufele inclusivcele de la centuri de sub scaune(parca srs-ul are treaba si cu centurile nu numai cu airbagurile nu?)
Scris: Mie Feb 02, 2011 3:13 pm
de Puiu
Nu a trebuit sa dau jos nici un plastic, doar am bagat capul sub volan si am vazut mufa! Din cauza drumurilor "line" pe care le avem, din cand in cand se mai aprinde, si repet operatia cu inpinsul mufei! are treaba si cu centurile.
Scris: Joi Aug 09, 2012 9:22 am
de cozmin_t
Desi este un post vechi, problema mea este noua...
Am observat zilele trecute martorul aprins de la SRS-Airbag.
Luat manualul masinii citit cu atentie, si observat un lucru: Martorul aprins inseamna eroare sistem, sistemul este dezactivat pana la indepartarea erorii.
Mers reprezentanta Mitsu Brasov, prima posibilitate de programare la diagnoza in 7 zile, si cu un cost destul de mare.
Apelat cunostinte, prieteni, vecini, colegi gasit service cu interfata pentru citirea/resetarea erorilor din calculatorul masinii, platit cu 60% mai putin decat la reprezentanta.
Dar problema acum incepe.
Eroarea nu a putut fi anulata.
Mai precis codul este: "B 1401 - Driver's airbag (1st squib) open-circuited"
Baiatul de la service mi-a spus ca dupa cod si dupa faptul ca nu se poate anula ar fi spirala de la airbag (ce ar fi chestia aia)
Dupa diagrama din manualul de reparatii prezent pe site (multumesc binefacatorului) ar putea fi piesa denumita CLOCK SPRING
Mai trebuie sa vad atunci cand pot daca nu cumva ar putea fi niste cabluri desfacute (25% din problemele pe parte electrica/digitala sunt de conectare sau de alimentare).
Dar oricum, am o rugaminte pentru colegi:
Stie cineva cam care este pretul piesei respective de noua (sau daca se gaseste in demolari)?
Se poate rezolva si la alt service decat la reprezentanta??
Alte sfaturi???
Masinuta imi place prea mult dupa 5 ani si 75 mii km, fara probleme, pentru a ma deranja o problema de acest gen si a ma trece pe o masina VAG !!!
Scris: Joi Aug 09, 2012 9:29 am
de Alex44
Sub volan e un cartus, o gogoasa rotunda. Are modulul de ESP, conexiuni airbag, claxon etc. E legat cu un cablu panglica, care se rupe. daca nu se poate lipi conexiunea intrerupta, se pot re-routa pe alta magistrala circuitele importante. Din cate stiu sunt cateva magistrale in plus, pt comenzi de pe volan si alte chestii.
In focsani e un baiat care a reparat unui coleg in felul acesta spira.
Scris: Joi Aug 09, 2012 10:25 am
de cozmin_t
Multumesc Alex!!!
Probabil sambata urc masina pe rampa sa vad cu o lanterna ce este sub volan, ca o prima verificare.
Apoi la un prieten la service.
Abia apoi e de vazut daca este cazul de inlocuit spirala.
Oricum prea curand la reprezentanta nu ajung eu
Scris: Joi Aug 09, 2012 11:19 am
de Alex44
N-ai pt ce. E fix sub volan, nu stiu ce faci cu rampa Deci intre volan si coloana de directie, in masina. Dai volanul jos si urmatoarea piesa e spira asta buclucasa. Au mai avut probleme si colegi cu Lancer, si cu smart forfour..si multi cu noul smart fortwo. Sa vezi acolo rasete, cand luau maxim de volan incepea masina sa claxoneze...incearca sa pleci din parcarea de firma cu 10 min mai devreme neobservat daca poti