Scris: Joi Ian 27, 2011 3:27 pm
salutare colegilor coforumisti! vin cu o intrebare, de fapt 2,poate ma pot ajuta cu info mai multi, deoarece se aplica doar motoarelor de 1.1, care nu sunt prea multe...
Simptome: de ceva vreme (doar cand e frig/umed afara) imi scartaie/huruie franele pe spate la primele franari dupa ce masina a stationat mai mult (de 3-4 ore, nu va inchipuiti cu zilele). Pana aici nimic nou sub soare deoarece anul trecut se manifesta la fel si am fost la service-ul mitsu, unde am schimbat sabotii...la acea vreme baiatul de la receptie mi-a spus ca ar trebui schimbati si tamburii, dar ca ar fi cam scumpi...acum eu, avand in vedere ca dadusem ~450 ron doar pe saboti, fara manopera de montaj, in conditiile in care tot de la ei ii cumparasem, zic eu...cam cat ar fi si tamburii? , la care anagajatul mitsu, stiind ca este un pret nesimtit imi raspunde fiindu-i si rusine cu jumatate de gura ca sunt ~200 euro fara tva si manopera montaj, dar ca pot circula linistit, singurul inconvenient fiind acela ca vor mai scartai din cand in cand (ceea ce a inceput sa se manifeste).
Acum vin intrebarile:
1) am cautat peste tot pe unde stiu tamburi si am gasit doar "pe original" la 850 ron, in conditiile in care la orice "europeanca" sunt undeva la maxim 500, in general preturile invartindu-se in jurul valorii de 300 ron (ambii), ma poate ajuta cineva cu info de unde pot gasi si de "producatori" gen feordo, bosch, ate, trw, etc. , adica adevaratul producator fara a mai plati obraznicia de adaos mitsubishi pt rebrand-uirea abtipildului de pe cutie cu mit motors europe? ;
2) se pricepe cineva sa imi spuna daca intra-adevar trebuie schimbati sau este adevarat ce mi spus angajatul mitsu in urma cu un an si nu am afectata capacitatea de franare, ci doar un zgomot enervant pana da "mizeria afara", ca sa-l citez?
Simptome: de ceva vreme (doar cand e frig/umed afara) imi scartaie/huruie franele pe spate la primele franari dupa ce masina a stationat mai mult (de 3-4 ore, nu va inchipuiti cu zilele). Pana aici nimic nou sub soare deoarece anul trecut se manifesta la fel si am fost la service-ul mitsu, unde am schimbat sabotii...la acea vreme baiatul de la receptie mi-a spus ca ar trebui schimbati si tamburii, dar ca ar fi cam scumpi...acum eu, avand in vedere ca dadusem ~450 ron doar pe saboti, fara manopera de montaj, in conditiile in care tot de la ei ii cumparasem, zic eu...cam cat ar fi si tamburii? , la care anagajatul mitsu, stiind ca este un pret nesimtit imi raspunde fiindu-i si rusine cu jumatate de gura ca sunt ~200 euro fara tva si manopera montaj, dar ca pot circula linistit, singurul inconvenient fiind acela ca vor mai scartai din cand in cand (ceea ce a inceput sa se manifeste).
Acum vin intrebarile:
1) am cautat peste tot pe unde stiu tamburi si am gasit doar "pe original" la 850 ron, in conditiile in care la orice "europeanca" sunt undeva la maxim 500, in general preturile invartindu-se in jurul valorii de 300 ron (ambii), ma poate ajuta cineva cu info de unde pot gasi si de "producatori" gen feordo, bosch, ate, trw, etc. , adica adevaratul producator fara a mai plati obraznicia de adaos mitsubishi pt rebrand-uirea abtipildului de pe cutie cu mit motors europe? ;
2) se pricepe cineva sa imi spuna daca intra-adevar trebuie schimbati sau este adevarat ce mi spus angajatul mitsu in urma cu un an si nu am afectata capacitatea de franare, ci doar un zgomot enervant pana da "mizeria afara", ca sa-l citez?