http://www.ngkntk.co.uk/working/FileLib ... at2010.pdf
Pagina 44
1.1 3 MPI 12V 3A91 05/04 LFR6C-11 5788 X
1.3 4 MPI 16V 4A90 05/04 LFR6C-11 5788 X
1.5 4 MPI 4A91 05/04 ILZFR6C-K 6645 X
1.5 4 Turbo 4G15T 03/06 ILZFR6C-K 6645 X
1.5 si 1.5 turbo acelasi cod, aceeasi bujie. Ciudat.
Motor "julit ca pe Targu Ocna"
QUOTE (Alex44 @ Jan 6 2011, 09:38 AM) Foarte ciudat, pt ca nu e acelasi motor. 1.5-ul normal ar trebui sa aibe aceleasi bujii cu 1.1 si 1.3.
Pe pagina 61 se lamureste misterul. La motoarele smart, toate cele 3 aspirate normal au aceeasi bujie, cum e si normal, fiind acelasi motor la baza, si turbo-ul are alta bujie.
Pe pagina 61 se lamureste misterul. La motoarele smart, toate cele 3 aspirate normal au aceeasi bujie, cum e si normal, fiind acelasi motor la baza, si turbo-ul are alta bujie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 61 vizitatori