Pagina 2 din 2

Scris: Mie Dec 15, 2010 9:26 am
de andrei
QUOTE (GeKados @ Dec 14 2010, 10:51 PM) Subscriu; vineri si eu mi-am schimbat filtrul tot cu un herth&bus jackoparts (inainte am avut mann si mahle) si exact acelasi rezultat. Azi dimineata, ma ustura gatul de la noxe pana am ajuns la serviciu.
Eu am acum Jackoparts si sincer nu am probleme.. e posibil sa fi fost o eroare la montaj sau ceva la voi?

Scris: Mie Dec 15, 2010 3:51 pm
de mistyque
gata! in sfarsit...pot veni cu lamuriri: am facut deja aprox 100 km prin "mirificul" buc de aseara de cand am schimbat pozitia filtrului si totul este super ok....nici urma de miros in masina, ba pot spune ca isi face treaba mai bine decat mann-urile de pana acum...concluzie:alex avea dreptate:fluxul de aer vine dinspre dreapta spre stanga...dorukeloo:la mine nu are nici un fel de ghidaj in carcasa filtrului,iar pe marginile acestuia nu exista nici o "crestatura" pt a fi logica ghidarea lui...e logica orientarea pe lungime, insa pe latime il poti suci cum te taie mintea...

Scris: Mie Dec 15, 2010 4:07 pm
de GeKados
Ma bucur ca ai reusit sa iti rezolvi problema. Dupa ce am citit postul tau am fugit la masina sa verific daca nu l-am montat gresit, dar am observat ca era montat corect (cu sageata spre stanga). L-am montat la loc invers fata de cum era montat (adica partea care era sus acum este jos; sageata tot spre stanga este) , desi nu cred ca va avea vre-un efect. Eu nu inteleg de ce face chestia asta; filtrul asta parca este un pic mai larg decat cel de la mahle si mann.

Scris: Mie Dec 15, 2010 7:04 pm
de mistyque
gekados: cu siguranta ai dreptate in privinta dimensiunilor, pt ca de unde comand eu piese imi arata clar ca sunt dif de cativa mm intre asta si mann, dar avand in vedere ca e prima data cand imi bag mana in el nu pot spune cum statea mann-ul in carcasa (dc era mai bine sau mai rau). . tot ce pot spune acum este ca imi voi lua doar jackoparts cat voi mai tine masina pt ca filtreaza super. . poate chiar mai bine decat mann (mie asa imi da senzatia). . eu am incercat acum pt prima data jackoparts si sunt dotat full de ele (adica am si filtru ulei,aer,discuri frana si placute frana), asa ca m-as fi ofticat sa vad ca au fost de kko la capitolul calitate, dar se pare ca a fost doar o problema de montaj. .

Scris: Sâm Dec 18, 2010 6:45 pm
de shadow2blade
Nu stiu daca e cel mai bun loc, avand in vedere ca e aria de Colt, dar, aveti cumva idee pe unde se schimba filtrul de polen la Lancer ? Vreau s-o dus in service si vreau sa ma asigur ca e necesar schimbul. Am desfacut usor torpedeul dar totul e invelit in cauciuc...

Am gasit pe a 7-a pagina de la search topicul : http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... &hl=filtru in care nini face un tutorial pentru Lancer.

Scris: Sâm Feb 19, 2011 12:46 pm
de manealv
Salut, stie cineva unde se afla exact filtrul de polen la Colt, si cum se poate ajunge la el?
Multumesc anticipat.

Scris: Sâm Feb 19, 2011 11:42 pm
de ATM
Filtrul de polen e in torpedou. Deschizi torpedoul, il golesti, bagi capul in gaura respectiva, si te uiti in sus, inspre motor. Ar trebui sa aiba in capac protector.

Scris: Dum Feb 20, 2011 6:37 pm
de i2c
Rectificare: filtrul de polen se afla plasat SUB torpedou.
Pentru usurarea operatiei de schimbare se da in spate scaunul din dreapta, la maximum. NU se scoate presul pentru ca in momentul deschiderii compartimentului in care se afla filtrul de polen pot sa cada pe mocheta insecte, frunze, praf. Daca te uiti sub torpedou vei vedea un capac de plastic, ingust, orientat pe directia fata-spate, in partea dinspre consola centrala - acela e capacul care tine filtrul de polen. Iei o surubelnita normala (minus) si desfaci cu atentie clema dinspre scaun (nu dinspre motor). Dupa ce capacul cade, impreuna cu tot felul de mizerii (atentie la ochi), scoti filtrul vechi si il pui pe cel nou astfel incat sensul desenat pe el sa fie de la dreapta spre stanga (spre sofer). Pui capacul la loc, scuturi presul de mizerii, readuci scaunul din dreapta pe pozitia normala si gata.
Succes!

Scris: Lun Feb 28, 2011 11:51 am
de lvenoml
ATM - Deschizi torpedoul, il golesti, bagi capul in gaura respectiva, dupa care faci cum a zis i2c.