Antigel
salutare! am schimbat eu acum 2 saptamani antigelul la colt 2007 1.3. am pus aral antifreeze extra, verde-albastru (ma rog, ca cerneala), am pus doi litri de antigel concentrat si aprox. doi litri de apa distilata. schimbul l-am facut la un service normal, a costat 35 lei, a durat cam 35-45 minute, deoarece am incalzit motorul ca sa se deschida termostatul. se desfac capacele de la radiator si de la blocul motor, eu nu am dat jos vasul de expansiune cum scrie in manualul de service. a durat mai mult si din cauza ca nu am avut instalatie cu presiune de umplere a circuitului de racire.
Am dat de ieri informatiile pe PM, dar poate mai are cineva nevoie de ele:
- este un buson de golire, cel situat in partea dreapta jos a blocului motor, amplasat undeva mai sus de planetara dreapta si care se desface cu un imbus parca.
- pe varianta asiatica mai este si un buson de aerisire, , care este in zona superioara stanga a blocului motor, partial acoperit de filtrul de aer. asadar acesta nu exista la coltul european, nu stiu insa daca e valabil si la smart 4 four. la colt euro introducerea antigelului se face cu o scula cu presiune, cel putin asa deduc eu din ce am citit in manual. eu am facut schimbul fara aceea scula si a durat mai mult (tot completam, mai porneam motorul si-l lasam sa se incalzeasca etc.)
- este un buson de golire, cel situat in partea dreapta jos a blocului motor, amplasat undeva mai sus de planetara dreapta si care se desface cu un imbus parca.
- pe varianta asiatica mai este si un buson de aerisire, , care este in zona superioara stanga a blocului motor, partial acoperit de filtrul de aer. asadar acesta nu exista la coltul european, nu stiu insa daca e valabil si la smart 4 four. la colt euro introducerea antigelului se face cu o scula cu presiune, cel putin asa deduc eu din ce am citit in manual. eu am facut schimbul fara aceea scula si a durat mai mult (tot completam, mai porneam motorul si-l lasam sa se incalzeasca etc.)
- Kleinetier
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 23, 2012 3:31 pm
Salutare stimatilor posesori de Colt,
Si eu am achizitionat prin august un CZ3 cu motor de 1,5, fabricat tot in 2007. Ar trebui sa intreb fosta proprietara daca i-a facut schimbul de antigel recent, dar avand in vedere ca in ultimii 2 ani masina a stat in garaj, m-as cam mira.
Ar merita sa ma ocup de asta cat de curand posibil, dar pana atunci, exista vreo posibilitate de a-mi da seama daca e ceva in neregula cu lichidul de racire? Mi se aprinde martorul albastru la pornirea la rece, dar se stinge dupa 5 minute. Exista si vreo atentionare sonora legata de temperatura? Poate par ridicol cu genul asta de intrebari dar ieri am auzit un bip sonor de vreo doua ori in timp ca circulam fara sa mi se aprinda vreun martor in bord. Si fara sa fie Q7-le din spate care ma claxona sa ma dau la o parte
Si eu am achizitionat prin august un CZ3 cu motor de 1,5, fabricat tot in 2007. Ar trebui sa intreb fosta proprietara daca i-a facut schimbul de antigel recent, dar avand in vedere ca in ultimii 2 ani masina a stat in garaj, m-as cam mira.
Ar merita sa ma ocup de asta cat de curand posibil, dar pana atunci, exista vreo posibilitate de a-mi da seama daca e ceva in neregula cu lichidul de racire? Mi se aprinde martorul albastru la pornirea la rece, dar se stinge dupa 5 minute. Exista si vreo atentionare sonora legata de temperatura? Poate par ridicol cu genul asta de intrebari dar ieri am auzit un bip sonor de vreo doua ori in timp ca circulam fara sa mi se aprinda vreun martor in bord. Si fara sa fie Q7-le din spate care ma claxona sa ma dau la o parte
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori