Geamuri aburite si recirculare AC oprita

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Dec 19, 2007 5:29 pm

QUOTE (geticul)In mod normal cand AC este pe recirculare, trage aer din masina il usuca si il baga prin sistemul AC inapoi in masina. deci nu ar trebui sa fie umed.

In cele mai multe cazuri umezeala din interiorul masinii (tapiterie,presuri) la care se adauga si respiratia ocupantilor ,este mult mai mare decat cea din afara,deci mult mai greu de invins de aerul conditionat...de aia noi il ajutam oprind recircularea! Cateodata chiar este folositor citirea manualului! Cat despre mirosuri,asta este...cateva minute nu a omorit pe nimeni,cine are fitru de polen are putin noroc;)

Avatar utilizator
Ady
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 25, 2007 9:31 pm

Mesaj de Ady » Mie Dec 19, 2007 11:25 pm

Pentru mirosuri filtru cu carbune ... e ceva mai scump dar am inteles ca isi face treba cu brio :wink:

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Joi Dec 20, 2007 9:27 am

salutare ,
pentru dezaburire nicodata nu tre sa stai pe recirculare . e nasol cu mirosuri si fum dar nu se vor dezaburi nicodata. cel mult se aburec mai putin cand e ac pornit. chiar mai rau faci cu recircularea pornita.
uite spre ex la skoda fabia(stiu ca nu e cine stie ce dar are catve lucruri foarte bune) recircularea se oprete automat dupa un timp si deasemenea cand bagi marsalier se activeaza automat pentru a nu intra gazele de la masina prorpie in habitaclu.

legat de fumul de la camoane si alte alea incearca sa stai mai la distanta de ele.
toate bune

Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Joi Dec 20, 2007 6:04 pm

QUOTE (Andrei_Iasi)salutare ,
legat de fumul de la camoane si alte alea incearca sa stai mai la distanta de ele.
toate bune

Cand stai la semafor si ai in fata unul care face ceata nu pot sa las distanta ca se baga altul in fata. :evil: Si extraurban, nu stau in fundul lor, ii calc sa nu ii miros. :twisted:

Avatar utilizator
Invizi_GO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 10, 2008 4:20 am

Mesaj de Invizi_GO » Mar Sep 21, 2010 1:00 am

Stie cineva cu se schimba filtrul de polen?? eu am incercar shi nu am reushit sa gasesc clama care tine capacul filtrului .Trebuie demontat torpedoul ca sa il poti scoate?

Si cam la cat timp ar trebui schimbat filtrul de polen?

Avatar utilizator
cozmin_t
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Sâm Iul 19, 2008 5:23 pm

Mesaj de cozmin_t » Mar Sep 21, 2010 12:44 pm

In principiu se recomanda schimbarea filtrului la 15 000 km de preferinta primavara (datorita umezelii de peste iarna care combinata cu praful din timpul verii duce la alte mirosuri, culturi de bacterii etc).
Pentru schimbare nu trebuie demontat nimic. Eu unul fiind si mai inalt de felul meu am dat scaunul pasager maxim spate si am folosit ca scule: 1 surubelnita cu varf plat, 1 lanterna si un ziar (la mine a curs destul de mult praf si a fost util).
Din cate mai imi aduc aminte clema era cea dinspre motor, se baga surubelnita usor si se ridica Pentru a vedea lanterna si poate o oglinda. Atentie la directia curentilor de aer. Filtrele au o sageata, dar te poti orienta si punand contactul si cu ventilatia pornita umezesti un pic mana si vezi sensul. Eu nu am fost atent si a trebuit sa fac verificarea sa vad directia curentului de aer.
Am vazut toate astea undeva pe forum unde era un manual de service format pdf pentru colt. Nu era foarte amanuntit dar pentru mici reglaje era OK.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori