Rulment Intermediar Planetara Lunga (dreapta)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Vin Oct 15, 2010 5:41 pm

Planetara dreapta are pe mijloc un "rulment intermediar" care am constatat ca are saibele iesite din el (se aude un zgomot metalic la relanti). in rest nu ma ma deranjeaza cu absolut nimic dar as vrea sa-l schimb. aveti idee? multumesc

Avatar utilizator
flavi_caruntu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 9:36 pm

Mesaj de flavi_caruntu » Lun Ian 28, 2013 4:42 pm

si eu ) ai ajuns la vre o concluzie ? dimensiuni costuri ...etc? merci

Avatar utilizator
CUK987
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 04, 2013 11:48 pm

Mesaj de CUK987 » Mar Mar 05, 2013 12:10 am

Salut!
Sunt nou si sper sa va fiu de ajutor pe viitor.
Planetara din dreapta este mai lunga datorita organizarii transversale la GMP-ului(motor transversal + cutie transversala - montata in partea din stanga) si atunci am banuiala ca va referiti la asa zisa piesa care poarta numele de palier( in eng - driveshaft bracket)
Nu cred ca il puteti gasi decat in dezmembrari sau la reprezentanta
Bafta.

Avatar utilizator
flavi_caruntu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 9:36 pm

Mesaj de flavi_caruntu » Mie Apr 03, 2013 8:38 am

Am rezolvat cu acel rulment , care este de dimensiuni egale cu unul de roata normal ... eu l-am schimbat la un mecanic si a fost cam 200 lei cu totul ...la dezmembrari eu de cate ori am incercat sa caut ceva totul e 100 euro nu conteaza de piesa )

Avatar utilizator
buxus_cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 08, 2013 7:53 pm

Mesaj de buxus_cristi » Mar Oct 08, 2013 8:05 pm

QUOTE (flavi_caruntu @ Apr 3 2013, 08:38 AM) Am rezolvat cu acel rulment , care este de dimensiuni egale cu unul de roata normal ... eu l-am schimbat la un mecanic si a fost cam 200 lei cu totul ...la dezmembrari eu de cate ori am incercat sa caut ceva totul e 100 euro nu conteaza de piesa )

Salut,am aceeasi problema,ne poti lamurii ce rulment de roata merge?Are aceleasi cotatii?

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Oct 09, 2013 12:36 am

LA ralanti zgomotul nu e de acolo.
Acel rulment se scoate si se cumpara pe dimensiune dupa aplicatie, de preferat sa fie capsulat, eventual daca se poate decpsa si capsa la loc pt a introduce putin mai multa vaselina de temperatura mai mare.

Avatar utilizator
flavi_caruntu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 11, 2010 9:36 pm

Mesaj de flavi_caruntu » Joi Feb 27, 2014 8:09 am

QUOTE (buxus_cristi @ Oct 8 2013, 07:05 PM) Salut,am aceeasi problema,ne poti lamurii ce rulment de roata merge?Are aceleasi cotatii?

Scuze de intarzierea foarte mare sper ca ai rezolvat problema cu acel rulment. Asa mi a spus mecanicul la care am facut operatiunea ca este un rulment de roata normal, pentru mai multe detalii imi puteti da mesaj pe PM si o sa ma interesez daca este cazul.

Avatar utilizator
kkk
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 9:42 pm

Mesaj de kkk » Lun Aug 10, 2015 11:43 pm

Eu am rezolvat altfel problema. Am cautat tipul de rulment, si nu l-am gasit decit la un singur producator, iar la un dealer, mi-a cerut 100 euro pe el.
In schimb am gasit in tirg, un rulment aproape identic la diametre,exterior si interior, dar este de latime doar de 11 mm in loc de 14mm, si care a costat doar 40 lei.
Poate este de o serie mai usoara, adica nu rezista la fortele la care este supus cel original, dar se poate schimba mai des, fara sa cuperi toata planetara, asa cum vine la magazin

Avatar utilizator
kkk
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 9:42 pm

Mesaj de kkk » Vin Aug 21, 2015 8:25 pm

QUOTE (kkk @ Aug 10 2015, 11:43 PM) Eu am rezolvat altfel problema. Am cautat tipul de rulment, si nu l-am gasit decit la un singur producator ....NOC, iar la un dealer, mi-a cerut 100 euro pe el.
In schimb am gasit in tirg, un rulment aproape identic la diametre,exterior si interior, dar este de latime doar de 11 mm in loc de 14mm, si care a costat doar 40 lei.
Poate este de o serie mai usoara, adica nu rezista la fortele la care este supus cel original, dar se poate schimba mai des, fara sa cuperi toata planetara, asa cum vine la magazin
Revin. Am avut probleme de ata aceasta cu ambreiajul, si daca tot am dat cutia jos, am schimbat iar acel rulment, in eventualitatea ca va interveniii o uzura . Era bine mersii, dar pentru 40 lei pretul unuia nou, merita. Am uitat sa dau seria rulmentului: 6007 Z, adica capsulat pe ambele parti
Fişiere ataşate
20150818_171340.jpg
20150818_171340.jpg (908.42 KiB) Vizualizat de 7111 ori

Avatar utilizator
siracan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2015 10:31 pm

Mesaj de siracan » Sâm Oct 24, 2015 8:24 pm

Confirm cele spuse de KKK,azi am rezolvat aceasi problema schimband rulmentul cu unul 6007 cumparat de la un magazin de piese Dacia...30 lei rulmentul,50 lei manopera!
Multumesc pentru sfaturi,o seara faina!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori