Zgomot Ciudat Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Vin Aug 27, 2010 7:03 pm

Hehe, daca tot suntem in poveste, ce bine e cand totul se termina cu bine...

La multi ani si petrecere placuta, de-acum ti-ai scos piatra, pardon evacuarea de pe suflet.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mie Sep 01, 2010 4:59 pm

gabitzu; intr-adevar am scos-o.revin cu ultimile informatii privind rezolvarea integrala a problemei, costurile implicate si bineinteles...rezultatul; dupa care din punctul meu de vedere; daca nu mai are nimeni nici un comentariu de adaugat topicul se poate inchide; ramanand un bun punct de plecare pt cei ce se apropie de 90-100k km deoarece se pare ca, cam atat tine aceasta "garnitura".
1. schimbat toba mijloc la stelco republica 146 ron cu tot cu montaj (nu ea a fost sursa zornaitului dar rezultatul a fost spectaculos: evacuarea este mult mai silentioasa... exemplu la 150-160 km/h nu te mai da "afara" din masina zgomotul, iar la acceleratii puternice unde se auzea acel "sound" specific mitsu sa atenuat mult in sensul ca in loc sa auzi toba care era goala pe interior, acum se aude un sunet mai "subtil" si infundat al motorului nu si al tobei care il cam acoperea);
2. schimbat garnitura etansare evacuare (sursa problemei propriu-zise) cu una adaptata de opel :costuri 14 lei garnitura si 50 montajul (asta e, dar e destul de greu de ajuns la ea si munca se plateste); urmeaza sa comand una originala fie la m car, unde costa 70 lei fie la stelco sau unix unde am inteles ca poate fi si 10 lei (astept sa vad ce preturi imi ofera), rezultat:nu mai exista niciun zornait;
3. schimbat tablele (scuturi termice din partea spate superioara a motorului si partea inferioara a galeriei) tot fara a fi neaparat nevoie; dar avand in vedere ca cel de sus fusese "amputat" initial pt rezolvarea problemei fara rezultat a trebuit sa comand unul original nou cu tot cu prinderi, iar avand in vedere faptul ca cel de jos mai costa vreo 5 euro fara tva am zis sa-l "innoiesc" si pe el, avand in vedere ca nu voi mai umbla acolo probabil niciodata. In acest sens vreau sa-i multumesc lui coobra, care a avut grija sa-mi comande piesa intr-un timp rezonabil si de asemenea sa se rezolve problema in service tot intr-un timp ok; sa nu patesc ce mi s-a mai intamplat alte dati cand am stat cate 4 ore in service de exemplu pentru mici banalitati. cost 150 ron piese + montaj, rezultat: conductele de aer conditionat sunt din nou protejate impotriva caldurii foarte mari degajate de galerie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori