Pagina 1 din 1

Scris: Joi Iul 15, 2010 5:21 pm
de cristi_or
incep cu inceputul: in bord imi apare dupa ce pornesc motorul, martoru care seamana cu "o masina care derapeaza" sau "drum lunecos". de culoare portocalie care nu se mai stinge, si a doua problema acu la benzina care de cate ori acelerez puternic scade foarte mult urmand sa isi revina la loc. ex : dak acu ii la ultima unitate imi coboara pana la rosu si pe urma dak merg frumos revine la pozitia initiala! masina ii un colt din '94 1.6 16v.
dak stie careva care ii treaba k ele as fi tare recunoscator.

Scris: Joi Iul 15, 2010 6:18 pm
de biku
QUOTE (cristi_or @ Jul 15 2010, 05:21 PM) incep cu inceputul: in bord imi apare dupa ce pornesc motorul, martoru care seamana cu "o masina care derapeaza" sau "drum lunecos". de culoare portocalie care nu se mai stinge, [...]

E generatia IV a ta ... dar eu am unul gen. V, si nu am beculetul ala.

Scris: Joi Iul 15, 2010 11:04 pm
de doza
Faza cu acu de la benzina o patesc si eu, daca o alerg cade acu 1-2 gradatii dar cand ma calmez sau opresc/pornesc motor revine, din vorbe am auzit ca asa ar anunta masina ca ai consmu marit ( repet, din vorbe ) acu cine stie, daca aflii ceva da de veste tot generatia V am si eu, ala din 96 - 03.
Legat de martorul portocaliu .. si la mine lipseste

Scris: Vin Iul 16, 2010 8:40 am
de COObra
QUOTE am auzit ca asa ar anunta masina ca ai consmu marit
io zic ca e doar din cauza ca nu e rezervorul compartimentat si se baldabacaie benzina pacolo, iar saracul senzor citeste si el ce poate in rezervor, iar cand masina isi revine la un mers normal, sau stationeaza, se opreste si lichidul din valurit.
zic io

Scris: Vin Iul 16, 2010 9:34 am
de doza
corect si asa ... dar ma repet .. la mine era din auzite ... nimic sigur

Scris: Vin Iul 16, 2010 9:41 am
de Alex44
Ai controlul tractiunii? Sau ESP? Verifica siguranta de la ESP.
Daca unul dintre senzorii care citeste viteza rotii sau una dintre rotitele dintate de pe care citeste viteza s-au dus, asa iti face. Ar trebui sa se aprinda totusi si cel de la ABS in cazul asta.

Scris: Dum Iul 18, 2010 5:47 pm
de cristi_or
nu cred k am esp k masina ii seria IV iar de contol al tractiuni nu stiu ce sa zik...

Scris: Mar Iul 20, 2010 4:59 pm
de tiborg
Beculetul cu masinuta care derapeaza este de la TCS (controlul tractiunii). Il am si eu si mai patesc si eu sa mi se aprinda din senin atunci cand opresc brusc masina pe drum cu pietris si trag frana de mana prea devreme, inainte ca masina sa se opreasca complet si ramane aprins pana scot contactul si apoi il pun la loc. Cei de la Iricad Mitsubishi mi-au zis ca vezi doamne e normal, ca are niste senzori pe acolo etc... abureala. Eu am cautat sa trag frana de mana ca un om normal cand masina e oprita complet (adica si-a revenit din acel balans inspre infata cand pui frana brusc) si n-am mai patit sa-mi ramana beculetul de TCS aprins.
In cazul la Coltul din 94 de mai sus... nu stiu ce sa zic, poate fi un contac imperfect pe la senzori pe acolo, nush ce sa spun...

Scris: Mar Iul 20, 2010 6:01 pm
de COObra
QUOTE (doza @ Jul 16 2010, 09:34 AM) corect si asa ... dar ma repet .. la mine era din auzite ... nimic sigur
foarte simplu de verificat.
mergi cu plinul facut si vezi daca mai face.