Demontare Volan Colt Vi
Salutare tuturor,
Dupa cum v-am obisnuit deja ( ), am si eu urmatoarea "problema": trebuie sa inlocuiesc volanul actual cu un altul si am nevoie de un "how to" pentru demontarea volanului actual (pentru a nu produce defecte involuntare) in cazul in care a mai facut cineva asa ceva.
P.S. : din cate am observat, volanul dupa acest model este identic cu cel de pe lancer classic.
Dupa cum v-am obisnuit deja ( ), am si eu urmatoarea "problema": trebuie sa inlocuiesc volanul actual cu un altul si am nevoie de un "how to" pentru demontarea volanului actual (pentru a nu produce defecte involuntare) in cazul in care a mai facut cineva asa ceva.
P.S. : din cate am observat, volanul dupa acest model este identic cu cel de pe lancer classic.
Multumes pentru sfat Coobra si pentru suport Teanu.
Mission accomplished! Volanul a fost schimbat, dar din pacate nu am reusit sa cuplez comenzile audio (cablajul nu este facut dupa cum credeam).
Deci, pentru cine mai doreste sa desfaca volanul, un mic how to:
* Inainte de opeartiuni urmati sfatul colegului Coobra (pentru mai multa siguranta).
1. In lateralele volanului (pe partea din spate) exista 2 suruburi torx care elibereaza partea centrala (cu tot cu airbag).
2. Desfaceti cele 2 mufe (claxon si airbag - atentie la cea de airbag pentru ca este fragila).
3. Scoateti partea centrala.
4. Desfaceti surubul central (care tine volanul) si gata
*Atentie mare sa va faceti semn pentru a putea monta volanul in pozitia corecta (va scuteste de o operatiune suplimentara de demontare remontare).
O zi buna tuturor
Mission accomplished! Volanul a fost schimbat, dar din pacate nu am reusit sa cuplez comenzile audio (cablajul nu este facut dupa cum credeam).
Deci, pentru cine mai doreste sa desfaca volanul, un mic how to:
* Inainte de opeartiuni urmati sfatul colegului Coobra (pentru mai multa siguranta).
1. In lateralele volanului (pe partea din spate) exista 2 suruburi torx care elibereaza partea centrala (cu tot cu airbag).
2. Desfaceti cele 2 mufe (claxon si airbag - atentie la cea de airbag pentru ca este fragila).
3. Scoateti partea centrala.
4. Desfaceti surubul central (care tine volanul) si gata
*Atentie mare sa va faceti semn pentru a putea monta volanul in pozitia corecta (va scuteste de o operatiune suplimentara de demontare remontare).
O zi buna tuturor
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Salutare,
Am inlocuit volanul, schimbatorul si burduful de la schimbator (al meu original este culoarea powder blue pe care o detest) cu un volan imbracat in piele (cu comenzi audio), cap schimbator imbracat in piele si burduf negru (toate prelevate de la o epava dintr-un parc de dezmembrari care avea 6000km la bord la momentul accidentului).
Poze o sa fac in weekend (mama ei de munca..)
Am inlocuit volanul, schimbatorul si burduful de la schimbator (al meu original este culoarea powder blue pe care o detest) cu un volan imbracat in piele (cu comenzi audio), cap schimbator imbracat in piele si burduf negru (toate prelevate de la o epava dintr-un parc de dezmembrari care avea 6000km la bord la momentul accidentului).
Poze o sa fac in weekend (mama ei de munca..)
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (GeKados @ Jul 19 2010, 11:42 AM) Salutare,
Am inlocuit volanul, schimbatorul si burduful de la schimbator (al meu original este culoarea powder blue pe care o detest) cu un volan imbracat in piele (cu comenzi audio), cap schimbator imbracat in piele si burduf negru (toate prelevate de la o epava dintr-un parc de dezmembrari care avea 6000km la bord la momentul accidentului).
Poze o sa fac in weekend (mama ei de munca..)
Unde e epava respectiva? Ma intereseaza daca e vre-una dintre rotile fata ok, imi trebuie rulment fata. Mai multe detalii pls?
Am inlocuit volanul, schimbatorul si burduful de la schimbator (al meu original este culoarea powder blue pe care o detest) cu un volan imbracat in piele (cu comenzi audio), cap schimbator imbracat in piele si burduf negru (toate prelevate de la o epava dintr-un parc de dezmembrari care avea 6000km la bord la momentul accidentului).
Poze o sa fac in weekend (mama ei de munca..)
Unde e epava respectiva? Ma intereseaza daca e vre-una dintre rotile fata ok, imi trebuie rulment fata. Mai multe detalii pls?
Epava respectiva este la 3 km de Pitesti, intr-un parc de dezmembrari. Nr. de telefon al celui cu care am vb este urmatorul: 0728.254.100 (nu mai stiu cum il cheama). Suna si intreaba-l de piesele care te intereseaza.
Detalii epava: lovita in fata central, sasiu indoit, partea din spate jos taiata; airbag-uri sarite; varianta in 4 usi.
P.S. Daca te duci acolo, am rugamintea sa ma anunti si pe mine deoarece mai am nevoie de ceva de acolo.
Detalii epava: lovita in fata central, sasiu indoit, partea din spate jos taiata; airbag-uri sarite; varianta in 4 usi.
P.S. Daca te duci acolo, am rugamintea sa ma anunti si pe mine deoarece mai am nevoie de ceva de acolo.
Daca nu are si scaune recaro in rest nu ma intereseaza nimic
Doar ca am un zgomot pe dreapta fata, pe care cei de la service n-au reusit sa mi-l diagnosticheze, dar ei cred ca ar putea fi de la rulment. Si n-as cumpara unu nou doar sa vad daca mai face zgomotul ala.
Oricum, slabe sanse sa fie acelasi rulment ca la mine (cu tot cu fuzeta), dar o sa dau un telefon sa vad.
Mersi de detalii.
Doar ca am un zgomot pe dreapta fata, pe care cei de la service n-au reusit sa mi-l diagnosticheze, dar ei cred ca ar putea fi de la rulment. Si n-as cumpara unu nou doar sa vad daca mai face zgomotul ala.
Oricum, slabe sanse sa fie acelasi rulment ca la mine (cu tot cu fuzeta), dar o sa dau un telefon sa vad.
Mersi de detalii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 72 vizitatori