Colt Din 94

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Puiu
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 07, 2010 9:27 pm

Mesaj de Puiu » Joi Mai 27, 2010 6:52 pm

Salut,
Pt RAR schimba garnitura de ulei (nu stiu ce e asta, ma gadesc ca filtru de ulei sau garnitura de chiuloasa) sa nu ai scurgeri pe undeva si placutele de frana ca iti verifica franele. Sa pui benzina de 100 (cea mai buna) si sa-i "dai in gura" grav pana la sediu RAR (ca sa se curete calamina, injectoarele s.a) si sa tii motorul pornit (daca ai de asteptat 10-15min) daca ii mai mult, il tii pornit 10 min apoi opresti cateva min si de la capat (sa fie motorul cald).

Iti recomand deprecierea. Lucrurile stau in felul urmator:
1. Taxa RAR+ITP 360 lei
2. Taxa depreciere 270lei
3. Numar de omologare european cam 400lei - si uite asa reusesti sa dai 1000lei la RAR.
Deprecierea costa 270lei, e gresit 1000lei.

Eu am facut RAR saptamana trecuta si am platit cu tot cu depreciere 627lei (RAR+ITP+depreciere), numar de omologare european am. si masina ta trebuie sa aiba numar de omologare european daca e din '98.

daca ai intrebari, legate de RAR sau chestii mecanice, iti raspund cu placere!

Avatar utilizator
kragus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 22, 2010 9:00 pm

Mesaj de kragus » Joi Mai 27, 2010 8:19 pm

Salut!
Puiu, mersi de atentie, apreciez. Intr-adevar, m-am exprimat gresit, deci trebuie sa ii schimb garnitura de chiuloasa, benzina are acum de 99, dar o sa ii pun atunci de 100 (mai trebuie aditiv? sau daca o sa pun mai tarziu de 98-95 e recomandat sa pun si aditiv? Pt ca nu o sa-mi permit sa pun mereu de 99-100, e 5 lei la dracu) Amortizoarele si placutele de frana sun duse, merg cu gradina de morcovi in cur acum, dar ma gandeam sa le schimb dupa RAR (amortizoarele). maine imi ajung placutele de frana, o sa le schimb si o sa ii pot da mai cu incredere. Uleiul cica este nou in ea, de vreo saptamana, sugerezi sa il schimb totusi? Cine s-a mai uitat la ulei mi-au spus ca intr-adevar e nou, dupa aspect, miros...ma rog, eu inca nu ma pricep. Distributia la fel, cica arata bine si nu este nici o graba sa o fac acum, eventual dupa rar, ca sa nu bag prea mult in ea acum. Nu stiu care e faza cu numarul de omologare european. Ce e ala si unde il gasesc?
RAR-ul m-a programat abia pe 17 iunie, deci mai am timp, pana atunci imi schimb numerele rosii. Am un client care e nu-stiu-ce pe la RAR, si a zis sa nu imi fac probleme cu taxa de mediu, cica chiar daca se aude ca e intre 500 si 700 o sa o scot cam in 300, ar fi bine. Cam atat deocamdata, pana imi vin alte idei si intrebari... Mersi inca o data pt atentia acordata.

Avatar utilizator
Puiu
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 07, 2010 9:27 pm

Mesaj de Puiu » Joi Mai 27, 2010 8:45 pm

Cu placere,
Garnitura trebuie schimbata sa nu murdareasca blocul motor de ulei, motiv de a fi respins la RAR. Daca uleiul este inca semi-transparent nu negru, mai merge fara probleme. Ulei iti recomand Q8 10w40 (belgian 100%), este 70-90lei 4 litri.

Numar omologare europea, pe unul din brief-uri ai un cod care incepe cu e1*96*....(puncte puncte) si se cheama "Zulassungsnummer", apoi tot pe unul din brief-uri sau in cartea de identitate a masinii ai un alt cod asemanator cu cel precedent, numai ca in acest cod difera cateva cifre sau litere si se cheama "EU-Zulassungsnummer". Daca nu ai asta te costa vreo 400lei sa-l primesti de la RAR.

Eu nu am primit inca CIV si decizia de depreciere sa vad cat ii taxa, dar cand am facut deprecierea mi-a spu inginerul ca daca nu am abs si clima (in cazul meu) taxa scade la jumate.

Avatar utilizator
kragus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 22, 2010 9:00 pm

Mesaj de kragus » Joi Mai 27, 2010 9:38 pm

M-am uitat pe brief si nu am gasit nimic sa se denumeasca exact "EU-Zulassungsnummer", in schimb am gasit diferite casutze un imi arata coduri de genul asta. bemerkungen (remarci) si am mai vazut "Tag der ersten zulassung" (data primei inregistrari/inmatriculari. Mai e undeva unde nu e denumita casuta "s-arm euro 2, g:92/97" apoi modelul masinii. Eu acum m-am uitat pe o copie xerox, originalul l-am uitat in masina de la munca ca l-am luat de la tradus azi, si copia este incompleta lipseste o particica mica, doar sa mai fie pe acolo, daca nu...asta e. Schimbul garniturii de chiuloasa ai idee cat ajunge? Cumparat plus manopera. Acum poate si difera scorurile, ca suntem la "poli" opusi ai tarii. S-ar putea sa gresesc, dar parca am auzit pe aici ce e vreo 50 lei...

Avatar utilizator
Puiu
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 07, 2010 9:27 pm

Mesaj de Puiu » Joi Mai 27, 2010 11:31 pm

Uite aici sa-ti fac o impresie cam cat costa garnitura de chiuloasa:

http://ingaraj.ro/?search=articole&pro. ... rupa=10325

Iar manopera cam 150-300lei, acum depinde cum gasesti si cum negociezi, ca e criza nu!? ( are ce manca si mecanicul si esti si tu multumit!)



A si in legatura cu codurile alea: sunt tiparite in 2,3 locuri (ele sunt 2) insa daca sunt diferite chiar si la o cifra sau litera inseamna ca alea sunt!

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Iun 02, 2010 5:42 am

Frate vezi cat mai bagi in ea? Hai inca un milion, hai ca garnitura de chiulasa, stai ca mai are o nu stiu ce...
Iti luai masina din 2002-2004 frate, tot Colt pe criza asta, dar de... Acum sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mie Iun 02, 2010 9:41 am

ai facut 'test drive-ul' si a ramas aprins 'check engine'... ai nevoie de alte argumente? iti zic eu ca nu. ala nu stie nimic despre masina, tu la fel. mai bine ia-ti un logan mai vechi dar intretinut si gata :-)

Avatar utilizator
kragus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 22, 2010 9:00 pm

Mesaj de kragus » Mie Iun 02, 2010 10:44 pm

Salut, uitati ca fac un "come-back" dupa cateva zile. Am mai umblat cu ea de colo colo, mi-am facut treaba, si uite ca nu e asa rau pe cat am crezut si nu trebuie sa mai bag nu stiu ce bani in ea. Garnitura de chiuloasa nu are nimic, e okay. Singurele probleme pe care le-am avut au fost placutele de frana care bateau fier pe fier. Doua bucse tre sa mai schimb si cam asta e, bucsele alea ma costa 70 RON ambele, 20-30 manopera si cam atat. Imi consuma bine, merge bine, arata bine, distributia e buna. Ce pot sa spun, sunt multumit. Am scapat mai ieftin decat am crezut. Mai am sa ii fac RAR pe 17 si am plecat la mare. Sa ne auzim de bine.

Avatar utilizator
pinky63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 11:20 pm

Mesaj de pinky63 » Sâm Mar 19, 2011 5:11 pm

eu am unul din '93 si in afara de reviziile periodice n-am schimbat nimic la ea (bine, plus stergatoare si anvelope, dar astea nu conteaza), am dus-o la baietii mei de la service si mi-au spus ca e super ok si ca "ingroapa 3 masini noi". am ajuns cu ea la 100k km, singura problema e ca nu-mi mai incarca alternatorul 100%, dar in rest, nimic deranjant.

bine, intre timp vad ca ai ales altceva, adica alta mai noua. pentru mers zi de zi prin oras e ok, consuma cam mult pentru o masina atat de mica dar aici cred ca sunt si eu de vina la drum lung e ok, dar daca o incarci cu mai mult de 2 oameni si o duci pe pante nu mai e chiar asa

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Dum Mar 20, 2011 10:41 am

Eu de "baietii" care mi-ar veni mie cu texte de genul "ingroapa 3 masini noi" as fugi de ei ca de o rabla scapata de sub control la viteza mare. Arata cat ingusti sunt si incapabili sa dea o consultanta ca lumea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori