Pagina 1 din 1

Scris: Sâm Mai 15, 2010 10:37 am
de Puiu
Salut,
am o mica problema care deja ma zgarie pe creier la propriu atunci cand sunt in masina.
masina adusa din austria, a stat pe dreapta 6luni pana am cumparat-o, am condus o luna la ea(primele numere rosii) si apoi a stat iar pe dreapta pt o saptamana.
ieri cand am scos-o la plimbare - SURPRIZA- un h?ş?it, ca si cum s-ar freca metal pe metal pe o anumita portiune in timpul rotatiei, şi h?ş?iei bineinteles la viteza mare atat de des incat nu distingi zonele in care freaca de cele in care nu.

ţin să precizez ca nu huruie cum ar face un rulmet. face h?ş-h?ş-h?ş mi sa nu faca mai incolo h?r-h?r-h?r .

Ce poate fi?
Astept rasp voastre.
Cu stima,
Puiu

Scris: Sâm Mai 15, 2010 3:58 pm
de Puiu
Problema rezolvata in timp record. suspect - sabotii de la tambur.
Insa era alta problema: carcasa adica tamburul este alcatuit dintr-o parte fixa pe care sunt motati sabotii si una rotativa (de care este prinsa roata).
Problema era rugina de pe partea rotativa a tamburului. acest capac are sectiuni cu diametre diferite printre care si o sectiune folosita pe post de "etansare" (a ansamblului tambur) cu partea fixa, etansare folosita pt a nu intra prea mult praf sau apa sau sare ce pot afecta sabotii si sina de rulare a tamburului. Aceasta sectiune s-a desprins de pe restul capacului si nu mai era centrata radial (adica fix pe centru) si rodea partea fixa.
Am atasat o poza asa ca idee sa vedeti despre ce vb.
In speranta ca nu v-am bagat in ceata cu filozofia: va salut!
Cu stima,
Puiu