Scris: Mie Mai 12, 2010 3:30 pm
Salutare baieti si fete!
Am gasit un colt din 96 (modelul cu fundul mai plat, 1.3 glx, rosu, electric, cu airbag-uri) inmatriculat cu vreo 180 mii la bord (oare!) sub 2000 euro.
Arata bine, pastrat, functionabil si silentios.
Dar am un prieten care aduce masini din afara si mi-a zis ca, cu toate promisiunile proprietarului nu ai de unde sa stii
cand a fost schimbata distributia, deci trebuie s-o schimbi. Chiar si atunci cand a fost schimbata afara, turcii si rusii iti fac stampile si certificate cate doresti!
Am mai gasit niste discutii pe forum, dar nu suficient de detailate, de aia am deschis un nou topic.
Ce inseamna distributia?
Cureau si rola de intindere, sau cum imi mai zicea prietenul, inca niste roti zimtzate care sunt in motor(adica nu la vedere) si pompa de apa?
Cat costa un pentru modelul asta?
Poate cineva (service) sa-mi zica ca inca e ok sau nu distributia?
Consumabilele cat costa si care-s alea (inafara de filtru ulei si ulei)?
Prietenul imi recomanda la banii astia strict opel.
Opel, astra sau corsa si wv golf,polo are toata lumea si sunt si urate a dracu. Sau ford escort.
Poate cineva sa-mi zica (despre colt) daca e mai scump de intretinut cu mult si mai greu de gasit piese?
MERITA SA MA BAG?
Si am vazut ulei pe motor in jurul zonei unde se fixeaza delcoul, adica nu ca ar fi de la el, ci parca ar fie de pe la capacul de deasupra motorului, pata era destul de mare si se intinde pana jos.
Nu am imaginea foarte buna in memorie, pt ca am vazut-o seara, dar vreau sa-mi ziceti daca se mai intalneste problema si daca e grava.
Adica mai are si taica-mio o masina franceza si tot timpul curge ulei de pe undeva (am impresia ca intre cutie si motor sau ceva de genu) si e murdar motorul, dar el ii pune ulei si a rezolvat.
Nu ca ar pierde foarte mult ulei.
Vreau sa zic ca si de toti banii astia nu dispun, nu ca as mai avea chef sa imrumut dupa aia sa schimb aia si aia si eu nici nu am idee macar cat ar costa
ca sa stiu in ce ma bag. Nu am mai avut masina. Vreau sa-mi iau pt ca am nevoie nu doar sa ma afisez cu ea.
Cineva imi zicea ca japonezele sunt mai scumpe la piese si mai greu de gasit piesele, dar mult mai rezistente.
Dati-mi niste sfaturi si trick-uri ca sa testez una alta.
Prietenul asta imi zicea sa bag degetul in motor si sa iau de pe acolo ulei cat se poate si sa vad daca e vascos, masgos, spumos, daca e nu e de bine si ar trebui segmentat, care cica e durere mare.
Si m-a mai trimis pe la service-uri sa vb cu mecanici.
Sacrificati un pic din timpul vostru pentru o cauza nobila.
Merci mult!
O zi excelenta!
Am gasit un colt din 96 (modelul cu fundul mai plat, 1.3 glx, rosu, electric, cu airbag-uri) inmatriculat cu vreo 180 mii la bord (oare!) sub 2000 euro.
Arata bine, pastrat, functionabil si silentios.
Dar am un prieten care aduce masini din afara si mi-a zis ca, cu toate promisiunile proprietarului nu ai de unde sa stii
cand a fost schimbata distributia, deci trebuie s-o schimbi. Chiar si atunci cand a fost schimbata afara, turcii si rusii iti fac stampile si certificate cate doresti!
Am mai gasit niste discutii pe forum, dar nu suficient de detailate, de aia am deschis un nou topic.
Ce inseamna distributia?
Cureau si rola de intindere, sau cum imi mai zicea prietenul, inca niste roti zimtzate care sunt in motor(adica nu la vedere) si pompa de apa?
Cat costa un pentru modelul asta?
Poate cineva (service) sa-mi zica ca inca e ok sau nu distributia?
Consumabilele cat costa si care-s alea (inafara de filtru ulei si ulei)?
Prietenul imi recomanda la banii astia strict opel.
Opel, astra sau corsa si wv golf,polo are toata lumea si sunt si urate a dracu. Sau ford escort.
Poate cineva sa-mi zica (despre colt) daca e mai scump de intretinut cu mult si mai greu de gasit piese?
MERITA SA MA BAG?
Si am vazut ulei pe motor in jurul zonei unde se fixeaza delcoul, adica nu ca ar fi de la el, ci parca ar fie de pe la capacul de deasupra motorului, pata era destul de mare si se intinde pana jos.
Nu am imaginea foarte buna in memorie, pt ca am vazut-o seara, dar vreau sa-mi ziceti daca se mai intalneste problema si daca e grava.
Adica mai are si taica-mio o masina franceza si tot timpul curge ulei de pe undeva (am impresia ca intre cutie si motor sau ceva de genu) si e murdar motorul, dar el ii pune ulei si a rezolvat.
Nu ca ar pierde foarte mult ulei.
Vreau sa zic ca si de toti banii astia nu dispun, nu ca as mai avea chef sa imrumut dupa aia sa schimb aia si aia si eu nici nu am idee macar cat ar costa
ca sa stiu in ce ma bag. Nu am mai avut masina. Vreau sa-mi iau pt ca am nevoie nu doar sa ma afisez cu ea.
Cineva imi zicea ca japonezele sunt mai scumpe la piese si mai greu de gasit piesele, dar mult mai rezistente.
Dati-mi niste sfaturi si trick-uri ca sa testez una alta.
Prietenul asta imi zicea sa bag degetul in motor si sa iau de pe acolo ulei cat se poate si sa vad daca e vascos, masgos, spumos, daca e nu e de bine si ar trebui segmentat, care cica e durere mare.
Si m-a mai trimis pe la service-uri sa vb cu mecanici.
Sacrificati un pic din timpul vostru pentru o cauza nobila.
Merci mult!
O zi excelenta!