Pagina 1 din 2

Scris: Mie Ian 20, 2010 5:15 pm
de sorin111
Inca nu imi vine sa cred si nu imi explic pe unde poate sa patrunda o cantitate atat de mare de zapada in compartimentul motor. Deoarece cantitatea cea mai mare de zapada se gaseste in zona acumulatorului, ECU si simetric in parte opusa banuiesc ca aceasta patrunde in zona balamalelor capotei motorului. Suspectez destul de mult o greseala de proiectare a caroseriei in zona repectiva.......probabil la ei nu ninge. A mai patit cineva asa ceva, sau numai Mitsu meu iubeste zapada?Vreo idee utila excluzand parcarea masinii cu spatele spre nord...etc sau acoperirea ei cu huse, paturi. Pot atasa si poze daca este cazul.
Sorin

Scris: Joi Ian 21, 2010 10:25 am
de sorin111
Cateva poze in sprijinul celor de mai sus....

Scris: Joi Ian 21, 2010 10:58 am
de cix
Nici mie nu imi vine sa cred ca ti-a intrat atata zapada la motor. Sunt sigur ca nu a intrat in timpul mersului pentru ca macar pe motor nu ar fi trebuit sa fie. Eu cred ca ai avut-o parcata intr-un loc in care a batut foarte tare vantul si a intrat pe dedesupt - pe unde ar fi trebuit sa fie scutul.

Scris: Joi Ian 21, 2010 11:15 am
de biku
tu mergi cu capota deschisa ??? eu nu am o aparatoare la roata dreapta si nu am asa ceva la motor ...

Scris: Joi Ian 21, 2010 11:54 am
de VooN
Nici sa nu te gandesti sa-ti pui vre-un filtru sport dala conic ))

Scris: Joi Ian 21, 2010 12:18 pm
de shadow2blade
Doamne... GROAZNIC... Parca ai lasat capota deschisa peste noapte. Deschisa la modul ridicata. ai spalat motorul inante sau ceva asemanator? Sa nu fi inghetat, ca de nins, cum naiba sa ninga pe el ?

Scris: Joi Ian 21, 2010 2:24 pm
de NeGrutzY
Hello

Nu ai de ce sa iti faci griji.... probabil ai nimerit sa parchezi masina exact cu fata pe directia din care batea viscolul/vantul. Masina rezista, nu are probleme de hidroizolare si da, are multe spatii pe unde poate intra zapada si cred ca asta e valabila mai mult sau mai putin la orice masina.


Acum 2 ani am fost la munte si am prins 3 zile de viscol (ce a fost acum in Bucuresti a fost o joaca) si iata rezultatul:
[attachment=7274:178680.jpg] [attachment=7275:178681.jpg]

Masina a pornit la prima cheie si in 10 minute cat timp dadeam la lopata sa imi fac loc sa ies, a topit tot ce era in compartimentul motor.



@VooN: fitru conic am dar numai vara.. iarna nu il pun niciodata din motive de umezeala, frig, consum exagerat. Iarna e f bun ala de hartie original ca oricum nu am unde sa merg prea sport.

Scris: Joi Ian 21, 2010 2:32 pm
de Danyutz
Negrutzy te-o batut

Scris: Joi Ian 21, 2010 4:49 pm
de Monitor_R
QUOTE (NeGrutzY @ Jan 21 2010, 02:24 PM) Hello
Acum 2 ani am fost la munte si am prins 3 zile de viscol (ce a fost acum in Bucuresti a fost o joaca).


He, he,
NeGrutzY pozele tale par a fi facute la Fundatica...

Am patit-o si eu acolo dupa 2 zile de viscol - v. secventa de poze atasate...

[attachment=7276:01.jpg] [attachment=7277:02.JPG] [attachment=7278:03.JPG]
[attachment=7279:04.jpg] [attachment=7280:05.JPG] [attachment=7281:06.jpg]
[attachment=7282:07.jpg] [attachment=7283:08.JPG]

Dpdv al zapezii in motor cel mai gastigat a fost prietenul cu Symbolul care a fost acoperit total si zapada nu a mai avut pe unde sa patrunda la motor...
Doar a sapat 3 ore pana si-a gasit masina...

Dupa ce am curatat putin cu peria prin motor si ne-am asigurat ca cureaua de la distributie nu e inghetata in zapada, motoarele au pornit la prima cheie si dupa ce s-a incalzit motorul s-a topit si zapada...

Scris: Joi Ian 21, 2010 4:56 pm
de NeGrutzY
Dap, poza e facuta in curtea fostului primar dun Fundata, sus la sosea (caza ROZ, n-ai cum sa nu o observi). Am lasat masina acolo ca nu aveam gume de iarna si bine am facut, ca nu mai ieseam din sat.