Foarte Multa Zapada In Compartimentul Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Monitor_R
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 3:20 pm

Mesaj de Monitor_R » Joi Ian 21, 2010 5:03 pm

Pe atunci eram cu Scenicu', tot cu gume de vara, dar aveam lanturi.
Dupa ce a trecut buldozerul si a 'sapat' soseaua am plecat fara probleme.
Peretii de zapada erau de 2m in unele zone...
A fost o aventura pe cinste

Avatar utilizator
sorin111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 3:39 pm

Mesaj de sorin111 » Joi Ian 21, 2010 5:31 pm

@ cix
Zapada a intrat in cateva ore de stationare, intr-o parcare intre blocuri.Masina nu are scut , dar cred ca trebuiau turbioane puternice ca sa urce zapada in zonele de deasupra acumulatorului. Inclin sa cred ca a intrat prin zona balamalelor capotei si prin fata.
@ biku
Capota a fost inchisa bine si masina are toate accesoriile din fabrica intacte.
@ voon
Chiar ma uitam cu pofta la un filtru sport dar.....de vara.
Propun ca in manualul de utilizare Mitsu Colt sa scrie ca "neutlizarea unui garaj pe timpul iernii poate avea consecinte neprevazute" , "utilizarea autoturismului pe timpul iernii poate duce la pierderea garantiei"sau "este obligatorie curatarea zapezii (apei vara) din compartimentul motor inainte de pornire".
@ shadow2blade
Nu am spalat niciodata motorul deoarece eram convins ca ar putea fi afectata partea electrica(electronica), dar acum nu stiu ce sa mai cred.
@ NeGrutzY
Langa Mitsu meu erau si alte masini (Logan,Dacia 1310,Oltcit,Megane,Clio, Hyundai,Peugeot....). Niciuna nu avea nici pe departe atata zapada.In prima instanta au ras toti vecinii de parcare, ulterior 4 dintre ei si-au inghitit zambetele deoarece masinile lor nu au pornit (3) si Clio nu iesit din zapada.Mitsu a pornit la prima cheie si a iesit rapid din parcare.
Oricum , vazand si pozele tale sunt convins ca exista o problema serioasa la Colt privind patrunderea zapezii in compartimentul motor.Nu vreau sa-mi inchipui ce s-ar intampla daca ramai intr-un blocaj pe camp in plin viscol.....
Eu am sa trimit pozele la reprezentanta, sunt curios daca.............. si ce vor raspunde.
Sorin

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Ian 21, 2010 6:09 pm

Zapada sau apa la compartimetul motor nu iti strica nimic si mai ales ca nu e ceva care se intampla nici macar de 3 ori pe iarna. Daca ramai intr-un blocaj nu o sa patesti absolut nimic: daca esti cu motorul pornit nu o sa se depuna zapada; daca e oprit motorul o sa se depuna si o sa se topeasca cand pornesti.
De intrat sigur nu a intrat pe la balamale ca nu are cum. Ar fi trebuit sa ai locuri in care sa poti baga degetul.

Avatar utilizator
sorin111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 3:39 pm

Mesaj de sorin111 » Joi Ian 21, 2010 7:39 pm

Nu cred ca m-am exprimat eu corect... Am vrut sa scriu in zona in care se prind balamalele de capota motorului(intre parbriz si capota motor, in colt stanga-dreapta). Acolo cred ca este spatiu mai mult decat suficient (pana incepe portiunea cu cheder).Cat despre partea ca nu afecteaza eu ma gandesc cam asa:
1.ECU este acoperit complet cu zapada(n-ar fi mare lucru pentru ca nu "raceste") , dar conectorul lui prin care o sa balteasca apa provenita din topirea zapezii sigur o sa oxideze in timp ca si toate celalalte mufe electrice.
2.Toata partea de inalta tensiune este sub zapada care se va topi...........s-ar putea ca motorul sa devina un pom de Craciun.
Daca o sa am prilejul, o sa fac poze la motor noaptea in bezna fara blitz. O sa semene cu un OZN.

Avatar utilizator
NeGrutzY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 07, 2007 7:42 pm

Mesaj de NeGrutzY » Vin Ian 22, 2010 9:31 am

QUOTE (sorin111 @ Jan 21 2010, 07:39 PM) 1.ECU este acoperit complet cu zapada(n-ar fi mare lucru pentru ca nu "raceste") , dar conectorul lui prin care o sa balteasca apa provenita din topirea zapezii sigur o sa oxideze in timp ca si toate celalalte mufe electrice.
2.Toata partea de inalta tensiune este sub zapada care se va topi...........s-ar putea ca motorul sa devina un pom de Craciun.

1. Intrebare: ai desfacut vre-odata mufele de la ECU? Eu nu cred. Eu da si pot sa iti zic ca mufele alea au un sistem foarte bun de izolare si fixare. Apa nu are cum sa ajunga in veci la conectori ca sa ii oxideze.
2. Daca la mine si la mai multi masina a pornit si a functionat cu zapada de 2cm pe toata suprafata superioara a motorului... iar cand s-a topit nu a facut scurt si nici nu a luat foc, din nou iti zic sa stai linistit. Firele alea intr-adevar sunt poate mai putin izolate sau imbracate in camasi de protectie ca la alte masini dar am incredere ca micul japonez stie ce face.

PS: Colturile sunt fabricate in Olanda... si banuiesc ca au fost testate tot pe acolo. Putem compara iarna de la noi cu o iarna nordica adevarata?

Eu zic sa te linistesti si sa nu mai cauti probleme unde nu sunt.

Numai bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori