Pagina 1 din 2

Scris: Mie Ian 20, 2010 3:55 pm
de LaurB
Salut,
sper sa fi pus unde trebuie topicul asta, altfel, daca considera cineva ca trebuie mutat, do it.

Asadar, "problema" mea e urmatoarea... au inceput sa scartaie sabotii spate la Coltul meu din '05, atunci cand pun frina si viteza e destul de mica.
Ok, am zis eu, daca fac asa inseamna ca cer sa fie schimbati.
Am pus mina pe telefon si am inceput sa caut pe la firme de piese... si in 99% din cazuri ... dupa ceva minute de asteptare cel de dincolo intreaba ..."sigur aveti saboti pe spate?". Sa cad pe spate, ca parca eu intrebam de banane.
Pina la urma am aflat cat costa.. si iar sa cad pe spate = intre 3.5 si 4mil jumate, depine la cine intrebam, plus asteptat ca nu sunt pe stoc.
Surprinzator, cel mai ieftin e la reprezentanta.

Si mi-a venit in minte o idee mai veche
...merita sa modific puntea spate astfel incat sa ii pun discuri. (cred ca gasesc o punte sau partile necesare la dezmembrari)? Ce modificari ar impune in afara de ceea ce este legat de puntea spate?
Din cate stiu eu unitatea de franare ABS e aceeasi.
Ca avantaje as enumera: pret placute + usurinta de a le gasi + frana mai buna.

Numai bine
Laurentiu

Scris: Mie Ian 20, 2010 8:44 pm
de COObra
sunt scumpi tocmai pentru ca se uzeaza mai greu. e o piesa care se schimba rar si e normal sa se amortizeze mai greu costurile de productie....in cazul tau in mai putine bucati vandute.
dupa cum zici si tu ai coltul din 2005 si e prima oara cand dau semnal.

Scris: Mie Ian 20, 2010 10:41 pm
de LaurB
Asa este. Insa eu placutele de pe fata le-am schimbat prima data pe la 45mii.
Din punctul meu de vedere nu e mare filosofie sa ai tamburi, atat timp cat se pare ca cer schimbati la 50mii.

Scris: Joi Ian 21, 2010 10:15 am
de COObra
ai zis ca scartaie sau fac zgomote. pana nu verifici nu ai de unde sa stii ca trebuiesc schimbati.
e posibil sa trebuiasca doar curatati, iar eu asa suspectez, mai ales daca ai zis ca ai schimbat placute fata la 45000.

Scris: Vin Ian 29, 2010 10:02 pm
de pascal_mihai_marian
am fost si eu sa intreb pretul la saboti spate ,asa ca m-ai facut curios si am ramas uimit cand am auzit 109 lei,cam mare diferenta fata de ce ai gasit tu...

Scris: Lun Feb 01, 2010 10:03 pm
de addict
si eu i-am schimbat cam pe la 70mii, si dupa ce am cumparat doua perechi diferite la in jur de 1,3mil(nu s-au potrivit niciuna), am cumparat originali si m-a dus cu manopera undeva pe la vreo 5mil..m-a durut inima, dar asta e.

Scris: Vin Feb 12, 2010 2:22 pm
de Samyaza
LaurB, eu zic sa-ti vezi de treaba cu modificarea sistemului de franare. Ca sa-ti pui discuri in loc de saboti inseamna reomologarea masinii! Mai bine iti cumperi tu niste saboti de la reprezentanta si n-ai treaba!
Nu te apuca sa faci comanda, intai da tamburii jos pe spate si vezi daca chiar sunt uzate ferodourile, este destul de simplu.

Scris: Sâm Feb 13, 2010 6:22 pm
de LaurB
Multumesc de sfaturi.
Cum se incalzeste afara am sa dau jos tamburii sa vad ce e acolo.
Laurentiu

Scris: Vin Feb 26, 2010 9:17 am
de LaurB
Salut,
Am prins o zi mai calduroasa si am dat jos tamburii.
I-am curatat si acum totul e ok... merg pina la toamna.
Intrebare:
La ambele roti, cel dinspre spate e mai ros decat cel de pe fata si are cam 3-4mm.
Stit cam cat e limita de la care se zice ca sunt terminati?

Multumesc.
Laurentiu

Scris: Vin Feb 26, 2010 10:55 pm
de doza
salut, acum 3 zile am fost si eu sami verific franele pe spate, erau la fel, unu mai tocit ca celalat, mia zis nenea ala ca asta se intampla daca nu ii reglezi, cica o data la 20000 km, se deregleaza nushce pe acolo si se ovalizeaza, dar avand in vedere ca cel putin la mine spatele e folosit doar la frana de mana sai schimb atunci cand ajung metal pe metal, nu stiu daca ii las chiar atat dar ma rog ... asta mi sa zis, asta iti zic,