Oprire Brusca Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Vin Ian 08, 2010 1:27 pm

@cozmin:Inclin sa iti dau dreptate pentru ca ceea ce spui tu este plauzibil avand in vedere ca aveam un GPS care se incarca plus detectorul radar, dezaburirea pornita.Si dupa cum am mai spus in momentul actionarii geamului lumina de pe bord s-a manifestat ca la o variatie de tensiune a unui bec obisnuit
@Danyutz:Nu cred ca este vinovata benzina, eu nu alimentez decat cu EFIX sau ALTO 101 dupa ce am vazut ce diferenta este fata de Petrom si OMV.Pe colt-ul parintilor care initial a fost alimentat de la Petrom sau OMV cand am pus EFIX am simtit o diferenta imensa in special pe momentele cand accelerez, sau cand plec.Fiecare cu preferintele lui

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Vin Ian 08, 2010 2:15 pm

Pe langa Mitsu Colt 1.1 mai am si o Dacia 1100 si pot spune ca benzina de la Petrom este cea mai buna iar cea mai infecta este efix 95.La carburatie iti dai seama cel mai bine daca este buna sau nu benzina.Nu ai electronica,totul este mecanic si fix,adica nu se adapteaza motorul in functie de temp ext,benzina,etc.Am incercat toate tipurile de benzina iar cand am ajuns la efix95 am avut surpriza sa am relantiul mai mic si neregulat si sa imi dea in nas la orice acceleratie mai brusca.Tin sa precizez ca dacia pe care am facut test are 40000km reali si merge foarte bine,nu este un junghi.
Va mai pot spune ca din testele facute de bunicul meu pe dacia 1300 vis-a-vis de benzina petrom,am vazut cu ochii mei un filtru de benzina facut artizanal dintr-o sticla de iaurt(cum erau pe vremuri),care nu mai fusese curatat de 2 ani care nu avea apa in el,deci in benzina petrom nu este apa.
In concluzie,nu mai aruncati banii degeaba pe efix95,alto,petrom 99...etc... ca nu este nici o diferenta,cea mai buna benzina pt masinile noastre este cea de 95 de la petrom
Cu coltul meu am 57000km si am mers numai cu petrom95 de cand o am.Merge impecabil
Iar despre oprirea motorului,la fel cred si eu,prea multi consumatori si probabil alternatorul nu a facut fata consumului.La mine scartaie cureaua daca am prea multi consumatori.Nu este nimic de speriat,avem masini rezistente.

Multe salutari!

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Vin Ian 08, 2010 2:31 pm

and3yu - nu ar trebui sa folosesti la Dacie, benzina cu plumb?

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Vin Ian 08, 2010 3:15 pm

Nu mai exista benzina cu plumb de ceva ani buni,iar de pe 4 ianuarie am montat gpl pe ea.
http://www.99poze.ro/is_ubg/ ...prin luna octombrie2009
http://www.99poze.ro/dacia_gpl/ ...4 ianuarie 2010

Acum pot spune ca am doua masini economice si ecologice.
Urmatorul pas pe care il voi face este sa montez GPL si me Mitsu Colt 1.1 pe care il am.asta peste vreo 2 luni.

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Vin Ian 08, 2010 3:20 pm

Am spus si mai sus.Fiecare cu preferintele lui.Mie personal mi-a cam tusit masina.Dupa ce am luat-o urmatoarea zi am plecat cu ea la drum lung si am fost nevoit sa iau Petrom 95 Cea a mai tusit masina in afara de Efix am mai folosit EVO de la MOL

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Mie Ian 13, 2010 10:41 pm

Revin cu vesti.Iar am patit-o Totusi nu se intampla in mers, masina se comporta normal.De data asta s-a manifestat la final.Stateam pur si simplu si dau sa inchid geamul.Cand apas......turatia motorului scade aproape de limita de a muri, de asemenea lumina de pe bord scade in intensitate iar cd-player-ul se opreste.Opresc motorul si toata partea electrica.Dau sa repornesc,porneste normal, repet faza cu geamul....nimic.Ce ar putea fi? ma gandesc la alternator....Oricum o sa o duc la service vineri ca am lista intreaga cu care sa le fac capu mare celor de la Mitsu

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Ian 14, 2010 7:42 am

un contact electric imperfect.....da jos fata de usa, daca se intampla cand dai geamul jos, poate e chiar de la geam.

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Ian 14, 2010 9:59 am

daca era un contact imperfect, nu trebuia sa se manifeste constant?pentru ca dupa ce am oprit si repornit motorul nu a mai facut.Si inca ceva, oricare geam l-as fi deschis facea la fel

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Joi Ian 14, 2010 2:36 pm

Ai alarma ?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Ian 14, 2010 3:05 pm

pai daia se numeste contact imperfect, daca nu mai facea de loc se numea ca este lipsa.
e posibil sa fie la butoane, sau in bord unde se duce (sau nu) comanda de la butoane, sau de unde se alimenteaza geamurile.....nu stiu exact, trebuie cautat......... e greu pe forum.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori