Oprire Brusca Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Ian 14, 2010 3:48 pm

@alexutzu:da, am alarma
@COObra:tocmai de aceea o voi duce la service

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Joi Ian 14, 2010 3:54 pm

Daca ai alarma, incearca sa aflii de unde si-au luat cei care ti-au pus alarma "+"-ul si "-"-ul....

Este o idee...nu stiu cat de buna, dar din cate imi amintesc mi-a spus cineva ca dupa ce si-a montat alarma avea probleme cu motorul...nu bag mana in foc..este veche povestea de mai bine 3-4 ani de cand vroiam sa imi pun alarma la fost masina DUPA CE MI-AU SPART-O "BAIETII"
P.S: Nu ascundeti fata de la casetofon sub scaun ca asa facem toti....dupa ce mi-au spart masina si m-au lasat fara casetofon(bine ca nu si-au dat seama ce boxe/statie/subwoofer avea masina) il caram dupa mine mai ceva ca mobilul.

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Ian 14, 2010 5:23 pm

NU cred ca alarma poate avea vreo legatura aici pentru ca am masina de ceva vreme.De ce sa se manifeste tocmai acum? Oricum faza se intampla doar la ralenti, daca sunt in miscare nu am nicio treaba.Am mai cautat pe net in multiple locuri si din ce am citit, mai ales faza cu coborarea turatiei pana aproape de moartea motorului poate fi de la alternator. O sa o duc la service si vedem ce are.Nu mi-e decat ca incepe distractia cu stat prin service si restul, stii prea bine.Am citit problemele pe care le-ai avut cu turbina Parerea mea e ca cei de la Mitsubishi nu si-au ales bine piata unde sa isi comercializeze masinile(mai ales la noi, unde una scrie si alta se face)

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Joi Ian 14, 2010 5:51 pm

@marocanu2009,parerea mea e ca nu e bine sa incepi relatia cu service-ul cu o asemenea atitudine,atata timp cat nu ai fost acolo sa prezinti problema ta si nu ai primit un raspuns sau o rezolvare de care s-ar putea sa ramai surprins,placut sau neplacut.

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Ian 14, 2010 6:01 pm

ce am zis mai sus a fost doar o constatare a ceea ce se intampla uneori prin anumite service-uri.Am avut multe experiente cu service-ul de la mine.In general intr-un final si-au facut treaba, dar pana nu am sunat eu la MCar sau ai mei nu au miscat un deget.Dovada clara este si ambreajul meu care face si acum ca un arc.Din pacate stau cam prost si cu timpul dar am sa imi fac pentru ca e pacat de masina fiind si noua

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Ian 14, 2010 7:16 pm

Intre timp am fost plecat.Faza s-a repetat tot la final dar de aceasta data cand parcam.Pur si simplu incercam sa misc masina motorul se subtura, murea si servodirectia.Am oprit.Am dat drumul din nou.La pornire s-a auzit ca un carait iar martorul de motor si cel de lichid de racire au ramas aprinse un pic mai mult dupa care s-au stins.Masina nu o mai misc pana nu ma duc cu ea la service ca risc sa raman in drum cu ea

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Ian 21, 2010 4:45 pm

Updates..... Intr-un final am ajuns si la service.Avand in vedere ca masina se manifesta doar in anumite momente nimeni nu si-a putut da seama din start ce avea, asa ca au bagat-o la tester unde a dat eroare.Se pare ca aveam slabit un contact la baterie.Totul a durat vreo 15 minute.Ei mi-au spus ca nu ar mai trebui sa faca. Sa vedem

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Ian 21, 2010 5:18 pm

QUOTE (COObra @ Jan 14 2010, 07:42 AM) un contact electric imperfect......

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Vin Ian 22, 2010 9:24 am

^ Ti-a zis el!

Bine ca s-a rezolvat!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Ian 22, 2010 11:08 am

am avut un bmw din '79 si mi s-a intamplat de multe ori sa desfac juma de masina si sa constat ca de fapt aveam un contact electric imperfect prin fata ochilor dar nu verificasem.
asa ca incerc sa aplic metoda aia cu:
- nu merge
- e begat in priza?
- aaaaa....nu

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori