Pagina 1 din 1

Scris: Joi Dec 17, 2009 9:34 pm
de f.cristi
Asta seara ma plimbam prin oras. Afara -3 grade. Aveam aprinsa faza scurta si AC-ul pornit pe treptele 2-3, 25 grade. Din zona releelor (din spatele bordului), la un interval de cateva minute, se auzeau niste clantanituri rapide si neregulate de relee, ca atunci cand faci flash-uri rapide cu faza lunga. Nu era zgomotul releului de la AC pt. ca ala se aude clar din minut in minut aproape, fiind insotit si de zgomotul metalic din compartimentul motor al compresorului atunci cand cupleaza. Initial am crezut ca se aude nisipul sau sarea de pe strada care sare pe aripi. In rest masina pare ca functioneaza normal.
Ce poate fi ?

Scris: Joi Dec 17, 2009 10:06 pm
de Tanaka
QUOTE (f.cristi @ Dec 17 2009, 09:34 PM) Afara -3 grade. Nu era zgomotul releului de la AC pt. ca ala se aude clar din minut in minut aproape

De la +5grade in jos compresoul A/C nu mai functioneaza.

Scris: Joi Dec 17, 2009 10:53 pm
de backrip
Eu am observat ca in momentul in care mi se aprinde becul galben de la ASR(sau esp - nu stiu exact) se aud acele clantaneli la relee... Asta cel putin am auzit si vazut la mine...

Scris: Joi Dec 17, 2009 11:22 pm
de f.cristi
Nu am nici ESP nici ASR, iar soseaua era relativ curata; masina nu derapa.

Scris: Joi Dec 17, 2009 11:34 pm
de VCN
Si la mine se aude la fel... chiar si cu motorul oprit... nu stiu de la ce e ...dar presupun ca "asa face toate"

Scris: Joi Dec 17, 2009 11:42 pm
de f.cristi
Cu motorul oprit ? Asta imi aminteste de Corsa D. Pe Colt inca n-am auzit cu motorul oprit.
Eu pana azi nu am auzit clantanitul respectiv de unul singur, fara sa actionez luminile sau stergatoarele, de exemplu.

Scris: Mie Ian 20, 2010 3:59 pm
de LaurB
Cu motorul oprit ar trebui sa se auda o singura data clantz, undeva la 2-3 minute dupa ce s-a luat cheia din contact.
Din momentul ala se cosidera motorul oprit si ECU-ul stins.
ECU-ul motorului pastreaza alimentarea activa acel timp pentru a face anumite operatii speciale dupa ce s-a oprit motorul.