Ajutor Diesel sau Benzina?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Lukas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 2:54 am

Mesaj de Lukas » Mie Noi 07, 2007 3:02 am

Salut tuturor posesorilor de Colt. Imi place la nebunie masina aceasta si am auzit numai lucruri bune despre ea. M-am hotarat in proportie de 90-95% sa achizitionez una. Acum problema ar fi ca nu stiu ce sa aleg diesel sau benzina? Cine este din Bucuresti si are un diesel si ma poate ajuta sa vad si eu cum merge i-as fi tare recunoscator sa pot face si eu o comparatie. Un drive-test la dealer nu prea ma convinge sa fac alegerea. Merci mult tuturor si astept raspuns.

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Mie Noi 07, 2007 3:16 pm

In primul rand iti urez bun venit pe site. In legatura cu subiectul asta s-a tot discutat pe forum. Daca umbli putin prin topicurile de pe aici, s-ar putea sa gasesti raspunsul.
Ideea de baza la aceasta alegere este legata de nr de km pe care il faci anual si daca merita investitia intr-un diesel.
Eu personal nu sunt de acord cu motoarele diesel pe masini de clasa mica, unde insonorizarea nu este prea stralucita, si zgomotul interior poate atinge un nivel destul de inalt.
Daca singura preocupare este consumul, atunci e clar ca trebuie sa alegi diesel-ul.

Avatar utilizator
Johnelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 04, 2007 3:04 pm

Mesaj de Johnelu » Mie Noi 07, 2007 4:36 pm

propun urmatorul calcul:

masina xDiesel = xDieselPret1
sau
masina xBenzina = xBenzinaPret2 + benzina(xDieselPret1-xBenzinaPret2)

- mai pe romaneste gindestete ca in momentul in care cumperi masina pe benzina primesti si cantitatea in benzina egala cu diferentza dintre preturi.

calculul asta este valabil doar pentru cei care aleg diesel din punct de vedere consum.

Avatar utilizator
Lukas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 2:54 am

Mesaj de Lukas » Joi Noi 08, 2007 11:37 am

Nu vreau diesel pt consum ca nu cred ca reusesc sa scot investitia asa repede eu fac cam in jur de 15-17k km pe an. Problema mea era legata strict de masina daca merge mai bine si bineinteles ca ma intereseaza si confortul la drum, dar daca tu zici ca nu are o insonorizare buna atunci acesta este un dezavantaj.
Merci all pentru raspunsuri

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Joi Noi 08, 2007 11:56 am

QUOTE (Lukas)Nu vreau diesel pt consum ca nu cred ca reusesc sa scot investitia asa repede eu fac cam in jur de 15-17k km pe an. Problema mea era legata strict de masina daca merge mai bine si bineinteles ca ma intereseaza si confortul la drum, dar daca tu zici ca nu are o insonorizare buna atunci acesta este un dezavantaj.
Merci all pentru raspunsuri

Daca nu te preocupa foarte mult consumul, atunci alegi motorul pe benzina fara sa te mai gandesti. Confortul la drum, mai ales cel fonic, este net superior la un motor pe benzina, atat prin prizma sunetului, cat si a trepidatiilor.

Avatar utilizator
Lukas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 2:54 am

Mesaj de Lukas » Joi Noi 08, 2007 11:59 am

QUOTE (legacyb4)QUOTE (Lukas)Nu vreau diesel pt consum ca nu cred ca reusesc sa scot investitia asa repede eu fac cam in jur de 15-17k km pe an. Problema mea era legata strict de masina daca merge mai bine si bineinteles ca ma intereseaza si confortul la drum, dar daca tu zici ca nu are o insonorizare buna atunci acesta este un dezavantaj.
Merci all pentru raspunsuri

Daca nu te preocupa foarte mult consumul, atunci alegi motorul pe benzina fara sa te mai gandesti. Confortul la drum, mai ales cel fonic, este net superior la un motor pe benzina, atat prin prizma sunetului, cat si a trepidatiilor.

Merci mult legacyb4

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Joi Noi 08, 2007 1:09 pm

N-ai pt ce. Nu uita insa ca ce am scris sunt niste opinii pur personale si evident pot fi subiective.

Pot fi unii soferi care prefera diesel-ul nu pt consum, ci pt felul in care merge si pt cuplu.

Deci pana la urma ramane tot la latitudinea ta sa decizi ce iti place mai mult.

Sa ne tii si pe noi la curent cu decizia.

Bafta!

Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Joi Noi 08, 2007 3:35 pm

numai pentru calitatile care le are, din punctul meu de vedere, te-as sfatui sa alegi benzina. Cand o sa fii la volan si o sa vezi ca esti in a II-a pe la 4000 rotatii si cand apesi acceleratia brusc si vezi cum tasneste si ajungi imediat pe la 60-70 km/h o sa te bucuri de senzatie. :twisted: numai pentru asta as conduce numai in oras un colt. Asta daca nu te intereseaza consumul. 8)

daca te uiti pe aici o sa vezi si curbele de putere si cuplu ale motoarelor de benzina si diesel; si creda-ma ca cele de la benzina arata super, parerea mea.

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Joi Noi 08, 2007 4:18 pm

Intr-adevar benzina poate oferi anumite senzatii foarte placute, dar numai la turatii mari, adica peste 3000. La turatii mai mici, nu prea se manifesta motorul. Avantajul diesel-ului e ca beneficiezi de mare parte din cuplu(care oricum este mai mare ca la benzina) de la turatii joase, in jur de 1500-2000.
Sa nu ma intelegeti gresit, n-as da benzina pe diesel nici mort. Dar trebuie sa recunoastem ca si diesel-ul are avantajele lui.

Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Joi Noi 08, 2007 4:28 pm

corect.

dar coltul, si in general mitsubishi, au motoare de turatie. Simti masina numai cand are mai mult de 3000 rot/min.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 61 vizitatori