Pata Pe Asfalt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
GeKados
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 05, 2009 1:34 pm

Mesaj de GeKados » Dum Oct 25, 2009 10:05 pm

Salutare,

Ma intreb daca a mai patit cineva ceva de genul asta:
Sambata seara cand sa parchez masina in locul din care plecasem cu 5 ore in urma, observ o mare pata de ulei pe jos. Ma duc, ma uit, pun mana = ulei ceva mai diluat. Mut masina pe alt loc fara pete pentru a vedea daca e de la mine.
Astazi de dimineata, mut masina si observ o pata de 3 ori mai mica decat cea din seara precedenta (care a disparut cu totul dupa aprox 1 h).
Urc masina pe o bordura si ma bag sub masina (credeam ca e de la filtru de ulei); rezultatul:
-filtru ulei ok.
-surub + baie de ulei ok
-putina apa pe puntea fata.
Repet operatiunea dupa ce ma mai plimb cu masina si acelasi rezultat. Preventiv am curatat bine bine de tot de orice urma de grasime componentele de dedesupt, urmand sa revin cu verificare dupa 2-3 zile.

Am facut un drum mai lung in afara Bucurestiului (tot astazi), ~400 Km; tot drumul masina s-a comportat excelent.
Cand ma pregateam sa plec spree bucuresti, scot masina din parcare si observ o pata/balta de lichid. Iau servetele si verific sa vad ce e:
- ulei nu era.
- lichid de frana nu era.
- antigel nu era.
- era un lichid ca apa.
- inodor.

Masina are (in urma verificarilor repetate si la cald si la rece):
- Nivel ulei ok (neschimbat)
- Nivel antigel ok.
- Nivel lichid frana ok.
- Nici un martor aprins.
- Comportament foarte ok.

M-am gandit ca s-ar putea sa fie de la AC; dar nu l-am folosit absolut deloc si nici nu il pot porni accidental.

Masina e Mitsu Colt 1.5 DI-D si nu are scut (daca informatia conteaza).

A mai patit cineva ceva asemanator; vre-o idee de ceea ce ar putea fi?

Multumesc

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Lun Oct 26, 2009 7:26 pm

Eu am vazut cum curgea lichid dintr-un Mitsu Colt, in timp ce era stationat, cu motorul pornit, asta vara. Era de la AC. Mai mult nu stiu ce sa zic. Ciao!

Avatar utilizator
VCN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 24, 2008 9:54 am

Mesaj de VCN » Mar Oct 27, 2009 10:59 am

Si eu am patit la fel... eu chiar ma speriasem bine ca ma pregateam de un drum lung si nu aveam chef sa imi faca tocmai masina mofturi...Am gasit uimitor rampa si am suit-o putin ...am observat ca apa se scurge pe bara...si era de la ac... asa ca deocamdata do not worry

Avatar utilizator
GeKados
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 05, 2009 1:34 pm

Mesaj de GeKados » Mar Oct 27, 2009 3:14 pm

Lucru care ma nelamureste este urmatorul: de unde apa daca eu n-am folosit ac-ul?

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Mar Oct 27, 2009 7:01 pm

Condens de pe undeva...

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Mar Oct 27, 2009 7:50 pm

Salve!
Daca pornesti ventilatia pe pozitia dezaburire porneste si compresorul AC (chiar daca tu nu comanzi pornirea AC) si astfel umezeala din aerul din habitaclu este eliminata sub forma de picaturi de apa sub masina. Ar mai fi posibila o fisura la vasul cu lichid pt spalarea parbrizului?!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Oct 27, 2009 7:57 pm

QUOTE Astazi de dimineata, mut masina si observ o pata de 3 ori mai mica decat cea din seara precedenta (care a disparut cu totul dupa aprox 1 h).
daca a disparut repede sigur nu e ulei.
ce zice i2c e iar corect.

Avatar utilizator
GeKados
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 05, 2009 1:34 pm

Mesaj de GeKados » Mar Oct 27, 2009 8:19 pm

Well.... asta ar raspunde la toate intrebarile. In masina eu merg permanent cu ventilatia pornita pe treapta parbriz si picioare.
Nu inteleg de ce porneste si ac-ul automat... la nici o masina nu am vazut asta. Voi de unde stiti de chestia asta?

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Mie Oct 28, 2009 9:01 am

daca este pe pozitia dezaburirie+ picioare nu porneste compresorul. porneste doar daca este numai pe dezaburire.
ramane in picioare treaba cu lichidul de parbriz. pune unul parfumat si vezi daca miroase le fel.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Oct 28, 2009 6:47 pm

QUOTE Voi de unde stiti de chestia asta?
din manualul de utilizare al masinii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori