Pata Pe Asfalt
Salutare,
Ma intreb daca a mai patit cineva ceva de genul asta:
Sambata seara cand sa parchez masina in locul din care plecasem cu 5 ore in urma, observ o mare pata de ulei pe jos. Ma duc, ma uit, pun mana = ulei ceva mai diluat. Mut masina pe alt loc fara pete pentru a vedea daca e de la mine.
Astazi de dimineata, mut masina si observ o pata de 3 ori mai mica decat cea din seara precedenta (care a disparut cu totul dupa aprox 1 h).
Urc masina pe o bordura si ma bag sub masina (credeam ca e de la filtru de ulei); rezultatul:
-filtru ulei ok.
-surub + baie de ulei ok
-putina apa pe puntea fata.
Repet operatiunea dupa ce ma mai plimb cu masina si acelasi rezultat. Preventiv am curatat bine bine de tot de orice urma de grasime componentele de dedesupt, urmand sa revin cu verificare dupa 2-3 zile.
Am facut un drum mai lung in afara Bucurestiului (tot astazi), ~400 Km; tot drumul masina s-a comportat excelent.
Cand ma pregateam sa plec spree bucuresti, scot masina din parcare si observ o pata/balta de lichid. Iau servetele si verific sa vad ce e:
- ulei nu era.
- lichid de frana nu era.
- antigel nu era.
- era un lichid ca apa.
- inodor.
Masina are (in urma verificarilor repetate si la cald si la rece):
- Nivel ulei ok (neschimbat)
- Nivel antigel ok.
- Nivel lichid frana ok.
- Nici un martor aprins.
- Comportament foarte ok.
M-am gandit ca s-ar putea sa fie de la AC; dar nu l-am folosit absolut deloc si nici nu il pot porni accidental.
Masina e Mitsu Colt 1.5 DI-D si nu are scut (daca informatia conteaza).
A mai patit cineva ceva asemanator; vre-o idee de ceea ce ar putea fi?
Multumesc
Ma intreb daca a mai patit cineva ceva de genul asta:
Sambata seara cand sa parchez masina in locul din care plecasem cu 5 ore in urma, observ o mare pata de ulei pe jos. Ma duc, ma uit, pun mana = ulei ceva mai diluat. Mut masina pe alt loc fara pete pentru a vedea daca e de la mine.
Astazi de dimineata, mut masina si observ o pata de 3 ori mai mica decat cea din seara precedenta (care a disparut cu totul dupa aprox 1 h).
Urc masina pe o bordura si ma bag sub masina (credeam ca e de la filtru de ulei); rezultatul:
-filtru ulei ok.
-surub + baie de ulei ok
-putina apa pe puntea fata.
Repet operatiunea dupa ce ma mai plimb cu masina si acelasi rezultat. Preventiv am curatat bine bine de tot de orice urma de grasime componentele de dedesupt, urmand sa revin cu verificare dupa 2-3 zile.
Am facut un drum mai lung in afara Bucurestiului (tot astazi), ~400 Km; tot drumul masina s-a comportat excelent.
Cand ma pregateam sa plec spree bucuresti, scot masina din parcare si observ o pata/balta de lichid. Iau servetele si verific sa vad ce e:
- ulei nu era.
- lichid de frana nu era.
- antigel nu era.
- era un lichid ca apa.
- inodor.
Masina are (in urma verificarilor repetate si la cald si la rece):
- Nivel ulei ok (neschimbat)
- Nivel antigel ok.
- Nivel lichid frana ok.
- Nici un martor aprins.
- Comportament foarte ok.
M-am gandit ca s-ar putea sa fie de la AC; dar nu l-am folosit absolut deloc si nici nu il pot porni accidental.
Masina e Mitsu Colt 1.5 DI-D si nu are scut (daca informatia conteaza).
A mai patit cineva ceva asemanator; vre-o idee de ceea ce ar putea fi?
Multumesc
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori