Pagina 1 din 1

Scris: Vin Oct 02, 2009 8:40 pm
de bogdanp9
Salut. Tocmai am cumparat un Colt din 2004, 90 000 km, 1.3 95 cai. Masina arata bine si se comporta bine. Am dat 5100 de euro pe ea. Vreau sa va intreb ceva: am scos joja de ulei si miroase putin a benzina ? O fii de la mersul cu motorul rece sau am probleme cu bujiile, segmentii ... ? Merci pt rasp.

Scris: Sâm Oct 03, 2009 12:33 am
de Dennis_TL
daca ai benzina in baia de ulei este foarte rau. benzina spala motorul nu o sa mai ai ungere, faci praf cel putin cuzinetii in termen foarte scurt.
scoti fum ? daca da , ce culoare?
cauze foarte posibile , verifica garnitura de chiulasa , pune una noua eventual daca descoperi benzina in ulei.
iti mananca ulei ? cand a fost facut schimbul , ce a suferit masina de-a lungul timpului, ai un istoric de service? gen revizii uzuale, distributia a fost facuta etc etc . da mai multe detalii.
p.s. masoara compresia pe fiecare cilindru in parte si scrie aici valorile.
bujiile nu au treaba si nici mersul la rece

p.s.2 vezi ca nu cumva sa fi bagat fostul proprietar un rahat de aditiv in ulei si de acolo si mirosul de benzina .

Scris: Sâm Oct 03, 2009 9:01 am
de COObra
dimineata cum e uleiul cand e rece?
e cat de cat fluid, sau e ca mierea?
cum spune si denis, fa un test de compresie, dar te-as sfatui sa il faci dupa un schimb de ulei la care sa faci si o spalare (engine flush, sau un schimb scurt cu un ulei romanesc, tii pornit 5 minute si il scoti)
exista "amici" care baga doar aditiv in motor sa nu mai bata.
dupa care tii ochii mari pe nivelul de ulei din baie.....daca creste....e nasol.
si baga si tu de pe unde esti...vezi pe carte la ce service s-a facut intretinerea, mergi acolo, cere o informatie, verifica, sa stii ce ai de facut.
bafta si sa ne zici ce ai facut.

Scris: Sâm Oct 03, 2009 11:53 am
de bogdanp9
Am cartea service. Toate reviziile sunt facute la M Car, pana la 66 500 cand nu mai apar stampile (acum are 90 000 km), probabil a facut revizia la un service mai " de cartier " (si eu as fi facut la fel). Chestia ca e ca masina nu scoate nici un fel de fum, merge perfect, consuma f bine (6 afara si 7.5-8.5 urban). Intre timp am verificat si Golf V (1.6 benzina) al sorei mele si mirosul e acelasi. Cred ca se datoreaza faptului ca amandoua se apropie vertiginos de revizie. La Honda CR-V a tatalui meu (revizie facuta acum 1500 km) nu miroase asa si uleiul e mult mai limpede. Am mirosit si la capacul pe unde se toarna ulei in motor, amandoua miros la fel (CR-V si Colt). Ma gandeam la bujii sau mers cu motorul rece in sensul ca nu arde toata benzina din cilindru si o parte o ia pe langa segmenti. Ideea este ca trebuie sa-i fac revizia oricum si o sa vad dupa cum se comporta.
Eu sunt din Bucuresti. Masina e cumparata de la niste baieti din Vitan care intermediau pentru un domn. A fost un leasing din (decembrie) 2004 pana recent.

Scris: Dum Oct 04, 2009 9:02 pm
de VooN
Cred ca mirosul care-l simti tu e de fapt ulei ars deci mai mult ca sigur ca nu are nimic masina. Oricum nu strica sa-i faci un control sa stai linistit.

Scris: Lun Oct 05, 2009 8:01 pm
de bogdanp9
Da, si eu cred ca e ulei ars, am mai verificat si la alte masini si e cam la fel (mai ales la cele care nu au facut revizia recent). Ca fapt divers sunt foarte multumit de masina, punctele care ma atrag cel mai mult fiind spatiul interior, suspensia si motorul (desi e de 1.3 trage foarte bine). Am avut azi intre orele 11 - 18:30 un traseu Parc Carol (home base) - Romana -Victoriei - Baneasa - Otopeni - Metro -Otopeni iar - Bucurestii noi (am evitat podurile de la Baneasa, nu suport sa stau pe loc) - Regie - Casa poporului - Parc Carol. Viteze de pana la 140 (pe DN1), mers si in aglomeratie (intre Regie si acasa, mai ales pe la casa poporului - media totala a vitezei fiind ~30-35km/h). Consum mediu pe acest traseu 6.3%. Am avut noroc cu mersul pe DN1 care a scazut media. Daca mergeam mai mult in aglomeratie era indeva pe langa 7.5-8. Tre sa fac o revizie oricum, just in case. Merci pt sfaturi.