Pagina 2 din 4

Scris: Mie Noi 04, 2009 12:56 pm
de PROMitsu
QUOTE (geticul @ Nov 1 2009, 08:46 PM) interesant ar fi ca treapta:

20km - 80km cu treapta 2

Practic se poate masura intre orice viteze daca masina "tine". Am facut cateva propuneri in care chiar se poate masura ceva.
De exemplu 60-100 km/h in treapta a 3-a este o masuratoare decenta tinind cont de posibilitatile masinii.
Dar masina trage f. bine intre 80-120 km/h in treapta a 3-a. Din ce am masurat eu trage la fel de bine (ca timp) macar ca viteza este simtitor mai mare.
Nu cred ca este interesant intre 20-80. Adica de ce as schimba in a 2-a la sub 3000 rot/min ca apoi sa o tin asa pana la peste 5500 rot/min?
Daca vreau sa masor ceva pot masura de ex 40-80 km/h in a 2-a.

Scris: Mie Noi 04, 2009 7:54 pm
de cryacc
aceste teste le faceti pe 1.5 sau 1.3 .??

si mai conteaza si anul masini (nr de km , proprietar etc .. )

Scris: Mie Noi 04, 2009 10:53 pm
de robbycar
Nu conteaza nr de kilometri.Rapoartele din cutia de viteze raman aceleasi cu conditia sa nu schimbe careva pinioanele .
Daca ambreiajul nu patineaza vom prinde aceeasi viteza la o turatie anume si peste 5 ani si peste 50 ani etc.

Scris: Joi Noi 05, 2009 11:27 am
de cryacc
vrei sa spui c a un motor de 1 an (10.000km ) = 6 ani (70...90.000 km) ?? la tine nu conteaza uzura ( chiar daca s-au facut schimburile de ulei la timp ) ?? o fi motorul de colt highlander-ul motoarelor?

Scris: Joi Noi 05, 2009 1:49 pm
de biku
QUOTE (ionutjt @ Nov 2 2009, 06:29 PM) Maxim 90 ca taie benzina


da. la 90 mi a taiat benzina

Scris: Lun Noi 23, 2009 10:33 pm
de robbycar
QUOTE (cryacc @ Nov 5 2009, 11:27 AM) vrei sa spui c a un motor de 1 an (10.000km ) = 6 ani (70...90.000 km) ?? la tine nu conteaza uzura ( chiar daca s-au facut schimburile de ulei la timp ) ?? o fi motorul de colt highlander-ul motoarelor?
Mai fratilor,prindem o anumita viteza intr-o anumita treapta si la o turatie,datorita rapoartelor din cutia de viteze.PUNCT.Cu alte cuvinte numarul dintilor pinioanelor ramane acelasi si peste 50 ani.

Scris: Mar Noi 24, 2009 12:07 am
de PROMitsu
Robby are dreptate. Viteza maxima atinsa de orice masina intr-o treapta de viteza depinde de rapoartele cutiei de viteza si de dimensiunea rotilor (janta si anvelopa). Si peste 10 ani masina va atinge acceasi viteza maxima in treapta a 2-a de exemplu daca ambreiajul este in stare buna.
Evident ca timpul necesar sa atingi acceasi viteza va creste pentru ca motorul pierde din putere odata cu cresterea numarului de km...

Scris: Mar Noi 24, 2009 8:11 am
de COObra
pai parca topicul despre reprize era, nu despre ce viteza ai cand iti taie turatia.

Scris: Vin Noi 27, 2009 10:03 pm
de robbycar
QUOTE (PROMitsu @ Nov 24 2009, 12:07 AM) Robby are dreptate. Viteza maxima atinsa de orice masina intr-o treapta de viteza depinde de rapoartele cutiei de viteza si de dimensiunea rotilor (janta si anvelopa). Si peste 10 ani masina va atinge acceasi viteza maxima in treapta a 2-a de exemplu daca ambreiajul este in stare buna.
Evident ca timpul necesar sa atingi acceasi viteza va creste pentru ca motorul pierde din putere odata cu cresterea numarului de km...
Bravo!Corect si foarte explicit.

Scris: Lun Noi 30, 2009 12:05 pm
de PROMitsu
Ieri am reusit sa fac cateva masuratori..
Am incercat de 3-4 ori de la 80 la 100 km/h in treapta a 3-a. Cel mai bun timp 3.9 sec. Cel mai slab 4.1 sec. Altadata am reusit un 3.7.
O singura data am incercat si lansat (am accelerat de la 70-75 km/h) si am scos un 3.6 sec.
Masuratorile le-am facut cu telefonul mobil. Viteza cea de pe vitezometru.
Cred ca la aceste valori se mai pot scadea cel putin 1-2 zecimi de secunda datorita intarzierii din momentul atingerii vitezei si pana se opreste cronometru. Oricat de rapid as fi nu cred ca pot opri cronometru instantaneu .