Reprize Colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Mar Aug 31, 2010 12:50 am

Cu al meu Colt 1.3 nu am reusit sa scot un timp prea bun. Am incercat doar de cateva ori. Cel mai bun timp a fost de 11.5 sec. Timpul oficial este de 11.1 sec. Ma asteptam sa scot fara probleme 11 sec mai ales ca am fost singur in masina dar nu am reusit. Nu stiu motivul. Poate nu schimb vitezele suficient de repede sau poate acceleratia declarata este ptr o masina fara optionale (greutate 970 kg fata de 1045 kg cu toate optionalele asa cum cred ca are a mea).
Am fost destul de dezamagit cateva zile dar intre timp mi-a trecut ... Poate mai pun mana pe un accelerometru si mai fac cateva teste cu rezultate mai bune .

Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Mar Aug 31, 2010 2:14 pm

voon te ataci degeaba nu te cunosc si nu aveam de unde sa stiu eu ca masina ta este stock sau nu si daia am si zis ("nici soft dak ai") adica se intelege ca in conditii de motor stock. nu mai lua foc asa ca stiu ce inseamna un CZT......

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Mar Aug 31, 2010 3:40 pm

La mine e cam 6.5 sec cu inca ceva peste soft; el are ceva mai multe ca mine, sincer cred ca ceva gume mai moi/aderente scoate sub 6 sec.
Sunt curios ce scoate fiesta st ca atat ii suflau sub oo aia de la fifth gear incat ziceai ca e ceva racheta.

Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Mie Sep 01, 2010 4:00 pm

fiesta ST e o masina tare....are un sasiu f bine configurat dar este un aspirat. trebuie muuulte modificari ca sa bata un czt....(eventual un turbo)

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Sâm Oct 02, 2010 10:58 pm

Fiesta st este totusi un 2.0 aspirat...tot de 150 cp, deci pe drumuri virajate e posibil sa fie mai ok decat un czt stock. Am condus si eu czt,este super tare,dar spre exemplu honda civic 1.6 esi vtec 125 cp aspirat răspunde mult mai bine dec?t czt. Dar....6 secunde su czt modificat este posibil....fara probleme .am mers cu a lui robby din iasi si este ffff violenta la reprize.

despre masina asta vorbeam eu.


http://www.youtube.com/watch?v=DiIH05rDRt0
ce zici ...rs 4 in cate sec ia 100? sub 5! si nu lasa in urma cu mult czt ul de 225 cp...deci ia in 6 si buburuza 100,nu?

http://www.youtube.com/watch?v=iyM4HlOr ... re=related
daca se da cu evo ... ce zici...in cat ia 100....ia numara pana la 6 si vezi ca sunt tot in paralel

http://www.youtube.com/watch?v=PuOsh58T ... re=related
din ce am vazut eu,masina rosie are limitarea la 7500 (spuneam mai sus ca am mers cu ea),deci in treapta 2 ia peste 100...din nou...numara pana la treapta 3 si vezi secundele.

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Mar Oct 05, 2010 1:05 pm

Comparatia a fost prost facuta de la inceput.
Fiesta ST era fara controlul tractiunii, la CZT nu au dezactivat-o pt ca nu avea buton (nu pt ca nu s-ar putea, dar nu e ok de prezentat intr-un show auto)
Automat, TC ii taia puterea pe circuit, si chiar asa, s-a descurcat foarte bine CZT-ul.
Da, stock sunt aproximativ la fel ca specificatii. Dar cine ia un mini hot hatch sa il lase stock? Si de aici, la cele aspirate se gasesc cai in plus mult mai greu ca la cele turbo.
Aspirat +soft= ~ 10% hp
Turbo +soft= ~ 20% hp (pana la 30%)
De aici... nu se mai compara.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori