Trusa Prim Ajutor, Stingator, Triunghiuri
Eu am indesat un cric hidraulic de 3 tone, o cheie de roti din aia in cruce, si un triunghi reflectorizant in cutia aia de poliester, pe langa chitul de roti de la Mitsubishi. Ceea ce trebuie sa mentionez este ca am mai decupat un pic din acele nervuri din interiorul cutiei ca sa intre toate ok. As fi bagat si extintorul dar e cam maricel.
Ah, si bineinteles... nu am roata de rezerva...
Ah, si bineinteles... nu am roata de rezerva...
f.cristi interesanta intrebare ai pus:D eu personal am indesat sculele in roata de rezerva mica dar am ramas cu stingatorul afara si am am un bidon cu solutie de spalat parbrizul care nu incape nicaieri. Ma gandesc sa cumpar o cutie de plastic pliabila dar o sa strice efectul vizual (o cutie langa subwoofer) nu cred ca e o idee buna mai astept ideei
Azi mi-a venit roata de rezerva (ce mica e!!!) si am bagat-o in locasul ei. Am constatat ca in spatele ei (intre roata si partea posterioara a masinii) ramane un spatiu in care ar incapea:
1) compresorul, trusa de prim ajutor si triunghiul
sau
2) stingatorul si triunghiul.
Personal am ales prima varianta, iar stingatorul am sa-l pun undeva in compartimentul motor, unde, cam deasupra amortizoarelor, atat in stanga cat si in dreapta, sunt niste spatii destul de mari. Ramane de vazut modul de fixare.
Restul pieselor (cheie roti, sufa, cric, solutie de vulcanizare etc.) au ramas in poliesterul acela din interiorul rotii de rezerva (si au mai ramas si locuri libere).
In privinta solutiei pt. parbriz, avand in vedere ca rezervorul spalatorului are peste 5 l nu vad rostul sa te mai cari cu bidonul de solutie dupa tine.
Astfel portbagajul ramane gol golut.
1) compresorul, trusa de prim ajutor si triunghiul
sau
2) stingatorul si triunghiul.
Personal am ales prima varianta, iar stingatorul am sa-l pun undeva in compartimentul motor, unde, cam deasupra amortizoarelor, atat in stanga cat si in dreapta, sunt niste spatii destul de mari. Ramane de vazut modul de fixare.
Restul pieselor (cheie roti, sufa, cric, solutie de vulcanizare etc.) au ramas in poliesterul acela din interiorul rotii de rezerva (si au mai ramas si locuri libere).
In privinta solutiei pt. parbriz, avand in vedere ca rezervorul spalatorului are peste 5 l nu vad rostul sa te mai cari cu bidonul de solutie dupa tine.
Astfel portbagajul ramane gol golut.
Mda ! Extinctorul linga roata de rezerva cu putina vointa, restul in portbagaj. Trusa de prim ajutor si triunghiul sint de la magazin si foarte bina impachetate si mai ales cu scai pe o parte. Si nu joaca prin portbagaj. Compresorul pus sub unul din scaunele din fata, fiind tinut si de covorasul din spate pe care l-am decupat sa intre mult sub scaun. (set cumparat, universal si decupabil si foarte grele).
Kitul de pana inca il am in portbagaj in roata.
Kitul de pana inca il am in portbagaj in roata.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
nu am raoata de rezerva :
totul , cu exceptia lichidului de parbriz a incaput in locul de la roata de rezerva. in plus mai am 3 carpe, 2 raclete, suport GPS si 2 pelerine de ploaie tot acolo. bineinteles ca mai am in masina in portbagaj , bagate intr-o trusa de scule (impropriu spus) din panza cu scai ca sa nu se plmbe prin portbagaj (cumarata din carrrefour) alte prostii de care am nevoie mai des , in pricipal pentru ingrijirea masinii. deci portbagaj gol 100% nu prea ai cum sa ai.
totul , cu exceptia lichidului de parbriz a incaput in locul de la roata de rezerva. in plus mai am 3 carpe, 2 raclete, suport GPS si 2 pelerine de ploaie tot acolo. bineinteles ca mai am in masina in portbagaj , bagate intr-o trusa de scule (impropriu spus) din panza cu scai ca sa nu se plmbe prin portbagaj (cumarata din carrrefour) alte prostii de care am nevoie mai des , in pricipal pentru ingrijirea masinii. deci portbagaj gol 100% nu prea ai cum sa ai.
Deci am cumparat:
1) Triunghiuri in cutie dinaceea lunga si subtirica
2) Trusa sanitara un pic mai ingusta (e alba si scrie Daewoo pe ea)
3) Un stingator ca o butelcuta, mai scund si mai gros (are 1 kg). Intentionam, v-am spus mai inainte, sa-l pun undeva in compartimentul motor dar am observat intamplator ca incape in poliesterul acela din roata de rezerva cu ajutorul decuparii unui mic sept (vezi poze).
In spatele rotii de rezerva, un pic chiar si sub plasticul acela de protectie cu fante, au incaput in picioare trusa sanitara (1), compresorul (2, e negru si nu prea se vede), iar desupra lor (peste ele) chiar in spatele acelor fante a intrat triunghiul (3, desi e rosu nu prea se vede). Apoi pe langa roata am mai bagat solutia de lipire anvelope si un sac mare pt. o eventuala roata sparta (ca sa nu murdareasca interiorul). Am pus capacele de poliester peste roata si gata, portbagajul e gol golut.
1) Triunghiuri in cutie dinaceea lunga si subtirica
2) Trusa sanitara un pic mai ingusta (e alba si scrie Daewoo pe ea)
3) Un stingator ca o butelcuta, mai scund si mai gros (are 1 kg). Intentionam, v-am spus mai inainte, sa-l pun undeva in compartimentul motor dar am observat intamplator ca incape in poliesterul acela din roata de rezerva cu ajutorul decuparii unui mic sept (vezi poze).
In spatele rotii de rezerva, un pic chiar si sub plasticul acela de protectie cu fante, au incaput in picioare trusa sanitara (1), compresorul (2, e negru si nu prea se vede), iar desupra lor (peste ele) chiar in spatele acelor fante a intrat triunghiul (3, desi e rosu nu prea se vede). Apoi pe langa roata am mai bagat solutia de lipire anvelope si un sac mare pt. o eventuala roata sparta (ca sa nu murdareasca interiorul). Am pus capacele de poliester peste roata si gata, portbagajul e gol golut.
- Fişiere ataşate
-
- IMG014.JPG (163.35 KiB) Vizualizat de 3293 ori
-
- IMG013.JPG (185.66 KiB) Vizualizat de 3293 ori
-
- IMG012.JPG (178.7 KiB) Vizualizat de 3302 ori
-
- IMG011.JPG (100.88 KiB) Vizualizat de 3294 ori
-
- IMG010.JPG (151.1 KiB) Vizualizat de 3304 ori
-
- IMG009.JPG (234.34 KiB) Vizualizat de 3307 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori