Dezactivare Esp (tcs)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Mar 09, 2009 5:47 pm

QUOTE (Dennis_TL @ Mar 9 2009, 05:31 PM) la vw/audi se poate decupla AFR ul adica sistemul antipatinaj si mai exista un buton special pentru a decupla ESP ul , controlul tractiunii si stabilitatii. deci exista .
Exista si mi se pare foarte corect. De ce sa am tot timpul traction control activat cand am nevoie de el doar doua luni pe an?
ESP-ul nu-mi permit sa-l dezactivez...
Ma rog...ziceam si eu.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Mar Mar 17, 2009 9:30 pm

Andrei_Iasi pe mine m-ai facut fericit, am anulat controlul de tractiune si parca e alta masina. Imi place la nebunie...pot sa scot fum din roti si cel mai fun, ma pot intoarce ca titirezul. Capacul se scoate f uror, deci daca aveti chef de fun dureaza 30 sec dezactivarea si cam tot atat daca mai vreti sa-l activati la loc.
La drum lung recomand sa fie activat ... ca nu se stie niciodata.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Mar 18, 2009 7:32 am

banuiesc ca se poate pune si un butonel sa nu mai tot scoateti capacul ala.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Mar 18, 2009 8:53 am

QUOTE (Andrei_Iasi @ Mar 5 2009, 09:31 PM) ...... ii scoateti mufa si gata.....

Din primul post rezulta ca poti sa-i pui linistit un ``butonel``

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Sâm Mar 28, 2009 10:24 am

cred ca se poate pune un intrerupator pe unul din firele de la senzor. numai sa gasesti pe cel mai important sa nu te trezesti ca "functioneaza" partial

Avatar utilizator
adi.marculescu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 15, 2015 12:36 am

Mesaj de adi.marculescu » Mar Sep 15, 2015 12:44 am

Salutari tuturor.Sunt posesor de czt de o saptamana,am mai avut 2 honde.Referitor la poza,presupun ca mufa cea neagra care e deconectata este cea care trebuie scoasa,care teoretic ar trebui sa fie contectata in locul incercuit.Spun bine?

Am incerca si varianta cu siguranta,dar nu ma prea incanta.Si am observat ca atunci cand scot siguranta se mai opreste si ABS'ul.Daca fac operatiunea aceasta cu mufa deconectata,va fi la fel?Si abs'ul va fi dezactivat?Astept un raspuns.Multumesc anticipat!

Avatar utilizator
george94dab
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 28, 2015 2:27 pm

Mesaj de george94dab » Mar Sep 22, 2015 3:36 pm

E o singura mufa care se conecteaza in acel locas celelalte stau scoase ,nu au treaba!
Daca scoti mufa ramai cu ABS-ul e cel mai save mod! Eu merg vara cu el OFF si iarna ON!

Avatar utilizator
stefanpomarac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 02, 2014 12:38 am

Mesaj de stefanpomarac » Sâm Sep 17, 2016 6:53 pm

Un pic off topic, dar tot despre ESP. De ceva vreme se aprinde martorul in general cand fac manevre de parcare. La repornirea motorului senzorul nu ramane aprins. La diagnoza a aparut eroare pe unul din senzorii ESP si doar atat. Am inteles de la mecanic ca acesti senzori sunt intr-o pompa, destul de costisitoare.
S-a mai intalnit cineva cu erori similare?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori