Dezactivare Esp (tcs)
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
nu stiu cat dintre voi ati dorit sa opriti ESP-ul la Colt din cand in cand, dar pentru cei care vor sa o faca din cand in cand si nu stiu cum , as vrea sa detaliez aici :
Metoda 1:
Scos siguranta 42(ultima albastra de 15 A), dupa care porniti motorul si o bagati la loc cu motorul pornit (altfel nu mai aveti nici macar stop pe frana). in cazul asta nu mai aveti nici ABS .
Metoda 2
(am gasit-o pe un club colt din UK ( www.**************************.eu daca imi este permisa reclama)) , si a fors postata de Voon :
se scoate capacul de sub frana de mana (ala cu locul de depozitare mai mare), vedeti ca nu se scoate decat o parte din el nu toata bucata de consola.
acolo pe mijloc prins de caroserie este senzorul de acceleratie laterala. ii scoateti mufa si gata.
am pus si o poza , luata tot de acolo. sper sa nu se supere nimeni.
nu stiu cat dintre voi ati dorit sa opriti ESP-ul la Colt din cand in cand, dar pentru cei care vor sa o faca din cand in cand si nu stiu cum , as vrea sa detaliez aici :
Metoda 1:
Scos siguranta 42(ultima albastra de 15 A), dupa care porniti motorul si o bagati la loc cu motorul pornit (altfel nu mai aveti nici macar stop pe frana). in cazul asta nu mai aveti nici ABS .
Metoda 2
(am gasit-o pe un club colt din UK ( www.**************************.eu daca imi este permisa reclama)) , si a fors postata de Voon :
se scoate capacul de sub frana de mana (ala cu locul de depozitare mai mare), vedeti ca nu se scoate decat o parte din el nu toata bucata de consola.
acolo pe mijloc prins de caroserie este senzorul de acceleratie laterala. ii scoateti mufa si gata.
am pus si o poza , luata tot de acolo. sper sa nu se supere nimeni.
- Fişiere ataşate
-
- P1030032.JPG (59.3 KiB) Vizualizat de 7002 ori
La prima varianta dupa pornirea motorului trebuie apasata pedala de frana si se va auzi un beep si martorul din bord se va aprinde si veti avea ESP/ABS inactiv.
Totusi ESP-ul la colt e f permisiv asa incat dezactivarea lui nu e chiar necesara - eu unul nu recomand dezactivarea lui.
Ajuta in cazul in care vreti sa faceti un test Dyno masina - fara ESP decuplat nu merge
Totusi ESP-ul la colt e f permisiv asa incat dezactivarea lui nu e chiar necesara - eu unul nu recomand dezactivarea lui.
Ajuta in cazul in care vreti sa faceti un test Dyno masina - fara ESP decuplat nu merge
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
QUOTE (VooN @ Mar 5 2009, 09:48 PM) Totusi ESP-ul la colt e f permisiv
poate o fi la CZT. la al meu mi se pare tocmai invers(pana cum nu am mers decat cu Honda si o octavie cu ESP si la honda intradevar este permisiv(pana nu pleaca de spate mai mult de 30-40 de grade nu intra)).
ca si ex : daca iau putin mai tare curba din spate de la emag spre regie (cum vii dinspre virtutii) imediat imi intra in actiune.
sa nu mai vorbim de controlul tractiunii care intra in sec 2 si iti incetineste iesirea de pe curba daca ii dai tare in ea.
nici eu nu recomand decuplarea lui. dar spre ex iarna asta am vrut si eu sa ma joc cu masina pe un platou cu zapada si nu prea puteam face mare lucru, sau la MRC unde am fost dezavantajat de el .
in rest pot spune ca ma "scos" de multe ori si dupa parerea mea ar trebui sa fie standard ca si abs-ul. si controlul tractiunii isi face toti banii cand vine vorba de urcat pante pe zapada sau gheata(bineinteles numai cu gume de iarna). cine ii contesta utilitatea in regim de condus normal mi se pare deplasat sincer (am vazut intr-un ziar mai demult niste comentarii de genul : "pentru ce sa dau 500 de euro , nu pot sa merg regulamentar?")
poate o fi la CZT. la al meu mi se pare tocmai invers(pana cum nu am mers decat cu Honda si o octavie cu ESP si la honda intradevar este permisiv(pana nu pleaca de spate mai mult de 30-40 de grade nu intra)).
ca si ex : daca iau putin mai tare curba din spate de la emag spre regie (cum vii dinspre virtutii) imediat imi intra in actiune.
sa nu mai vorbim de controlul tractiunii care intra in sec 2 si iti incetineste iesirea de pe curba daca ii dai tare in ea.
nici eu nu recomand decuplarea lui. dar spre ex iarna asta am vrut si eu sa ma joc cu masina pe un platou cu zapada si nu prea puteam face mare lucru, sau la MRC unde am fost dezavantajat de el .
in rest pot spune ca ma "scos" de multe ori si dupa parerea mea ar trebui sa fie standard ca si abs-ul. si controlul tractiunii isi face toti banii cand vine vorba de urcat pante pe zapada sau gheata(bineinteles numai cu gume de iarna). cine ii contesta utilitatea in regim de condus normal mi se pare deplasat sincer (am vazut intr-un ziar mai demult niste comentarii de genul : "pentru ce sa dau 500 de euro , nu pot sa merg regulamentar?")
m-am dat azi cu un logan 1.6 16v cu soft, admisie si evacuare. eu fiind posesor de colt 1.5 . cu esp on default nu pot sa plec de pe loc , loganul sare din start 1m in fata iar cand schimb din 1 in 2 iar pierd 1m pt ca iar imi intra controlul tractiunii. era intuneric si nu am scos siguranta , afara ploua , ne-am dat mai mult de curiozitate. sunt curios data viitoare cand ii scot siguranta , poate va fi cald si frumos afara ce se intampla.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut, am fost sa spal masina astazi , maine urmand sa ajung la service pentru a schimba arcurile. am scos siguranta , am dezactivat controlul tractiunii si de data asta loganul 1.6 16v nu are absolut nici o sansa , de pe loc plec mult mai bine cu masina turata la 3500 rpm parca are launch control , trebuie sa schimb foarte repede a 2-a si scartaie efectiv si in a 3-a . din mers la fel plec mult mai bine , astazi a fost si cald si asfaltul uscat. nu am dat nimic jos de pe masina , chiar am mai ingreunata o cu 30L de benzina , arcurile cam 10kg alaturi de o geanta . pentru curse ocazionale merita dezactivat controlul tractiunii , eu eram doar curios cum stau fata de un prestige 16v cu ~130cp.
seara a venit un prieten cu subaru legacy diesel... dementa totala ...8,7s 0-100 dar cred ca scoate mai putin sau cel putin asa imi da impresia. mult superior lancerului 2.0 DID , si in cazul acesta tcs off e un mare plus dar trebuie sa exersezi destul de serios cateva plecari datorita cuplului foarte mare.
seara a venit un prieten cu subaru legacy diesel... dementa totala ...8,7s 0-100 dar cred ca scoate mai putin sau cel putin asa imi da impresia. mult superior lancerului 2.0 DID , si in cazul acesta tcs off e un mare plus dar trebuie sa exersezi destul de serios cateva plecari datorita cuplului foarte mare.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
QUOTE (goangaus @ Mar 6 2009, 05:42 PM) Mi s-ar parea util sa dezactivez doar TRC, pentru ca daca nu e inghetat pe jos chiar nu foloseste la nimic, decat sa taie acceleratia.
salut,
se decupleaza tot pentru ca asta este ideea. le decuplezi cand vrei sa mergi sportiv, caz in care nu iti trebuie nici ESP pentru ca te incetineste si asta. este util spre ex la Racing Challange(daca se va mai face).
ar fi fors prea mult sa puna 2 butoane (unul pt ESP si unul pt TC). pana acum nu am vaz la nici o masina sa fie asa.
numai bine.
salut,
se decupleaza tot pentru ca asta este ideea. le decuplezi cand vrei sa mergi sportiv, caz in care nu iti trebuie nici ESP pentru ca te incetineste si asta. este util spre ex la Racing Challange(daca se va mai face).
ar fi fors prea mult sa puna 2 butoane (unul pt ESP si unul pt TC). pana acum nu am vaz la nici o masina sa fie asa.
numai bine.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 53 vizitatori