Anvelope cu talon marit
Fata de anvelopele standard de 195/50R15 doresc sa pun altele noi de 195/60R15. Diametrul exterior al rotii creste de la 576mm la 615mm. Modificarea de viteza nu ma intereseaza pentru ca viteza depinde de mine. Ma intereseaza parerile pro si contra . M-am saturat sa nu pot urca o bordura sau sa feresc fiecare pietricica. Multumesc anticipat.
Eu zic ca cele de 50 ar trebui sa fie ok. Acum nu stiu pe ce drumuri mergi sau ce borduri vrei sa urci, insa daca faci schimbul, ma indoiesc ca vei urca borduri mai mari. Plus ca vei creste si garda la sol putin.
Personal, cele de 50 sint ok pentru mine.
Daca tii cont ca vitezometrul iti va indica eronat si garda la sol marita putin, atunci sint ok.
Personal, cele de 50 sint ok pentru mine.
Daca tii cont ca vitezometrul iti va indica eronat si garda la sol marita putin, atunci sint ok.
QUOTE (jules @ Feb 2 2009, 10:33 AM) Eu zic ca cele de 50 ar trebui sa fie ok. Acum nu stiu pe ce drumuri mergi sau ce borduri vrei sa urci, insa daca faci schimbul, ma indoiesc ca vei urca borduri mai mari. Plus ca vei creste si garda la sol putin.
Personal, cele de 50 sint ok pentru mine.
Daca tii cont ca vitezometrul iti va indica eronat si garda la sol marita putin, atunci sint ok.
M-a costat 10.000 ron cutia de viteze sparta pentru o gropita de toata jena. Nu vreau sa mai risc.
Personal, cele de 50 sint ok pentru mine.
Daca tii cont ca vitezometrul iti va indica eronat si garda la sol marita putin, atunci sint ok.
M-a costat 10.000 ron cutia de viteze sparta pentru o gropita de toata jena. Nu vreau sa mai risc.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
QUOTE (DeBogdan @ Mar 4 2009, 10:03 PM) Mugurcolt,
Daca vrei garda marita de ce nu incerci un set de amortizoare + arcuri pentru garda marita este posibil.
In felul asta eviti dezavantajul unei raze de rulare marite - diminuarea performantelor dinamice - acceleratie, etc..
Trimite un mail la dealerul cel mai apropiat si se rezolva...
Am luat legatura cu dealerul din Romania si am fost informat ca se poate, cu modificări de arcuri şi amortizoare atat pe fata cat si pe spate. Este scump si nu se ridica masina mai mult de 1,5 cm. In acest caz unghiurile de reglaj sunt insa la limita superioara permisa si masina poate avea probleme, pentru ca orice modificare de arcuri si amortizoare modifica la randul ei lantul cinematic al suspensiei cu consecinte care duc la uzura rapida a multor componente. In mod normal trebuie modificata toata suspensia ca treaba sa fie facuta corect, adica si bratele , bara stabilizatoare, samd. nu numai arcurile si amortizoarele. Informatia asta o am din Olanda de la fabrica, iar pretul estimat este pe undeva la 5.000 euroi.
Ei nu recomanda nici modificarea talonului la roata pentru ca afecteaza performantele masinii. Eu oricum nu voi folosi masina in conditii extreme asa ca tot la talon ma voi opri. In acest caz suspensia este de la mama ei lucru foarte important in rularea masinii. Am sa incerc eventual sa trec pe certificat si noile valori ale anvelopelor pentru melitie. Este si mult mai ieftin. Nu stiu insa cum se comporta ABS-ul , EBD-ul si alte elemente legate de controlul tractiunii. Colegii nostri care ruleaza cu alte cauciucuri decat cele originale ne pot informa daca sunt amabili.
Daca vrei garda marita de ce nu incerci un set de amortizoare + arcuri pentru garda marita este posibil.
In felul asta eviti dezavantajul unei raze de rulare marite - diminuarea performantelor dinamice - acceleratie, etc..
Trimite un mail la dealerul cel mai apropiat si se rezolva...
Am luat legatura cu dealerul din Romania si am fost informat ca se poate, cu modificări de arcuri şi amortizoare atat pe fata cat si pe spate. Este scump si nu se ridica masina mai mult de 1,5 cm. In acest caz unghiurile de reglaj sunt insa la limita superioara permisa si masina poate avea probleme, pentru ca orice modificare de arcuri si amortizoare modifica la randul ei lantul cinematic al suspensiei cu consecinte care duc la uzura rapida a multor componente. In mod normal trebuie modificata toata suspensia ca treaba sa fie facuta corect, adica si bratele , bara stabilizatoare, samd. nu numai arcurile si amortizoarele. Informatia asta o am din Olanda de la fabrica, iar pretul estimat este pe undeva la 5.000 euroi.
Ei nu recomanda nici modificarea talonului la roata pentru ca afecteaza performantele masinii. Eu oricum nu voi folosi masina in conditii extreme asa ca tot la talon ma voi opri. In acest caz suspensia este de la mama ei lucru foarte important in rularea masinii. Am sa incerc eventual sa trec pe certificat si noile valori ale anvelopelor pentru melitie. Este si mult mai ieftin. Nu stiu insa cum se comporta ABS-ul , EBD-ul si alte elemente legate de controlul tractiunii. Colegii nostri care ruleaza cu alte cauciucuri decat cele originale ne pot informa daca sunt amabili.
QUOTE (Andrei_Iasi @ Feb 8 2009, 02:22 PM) eu de iarna am 185/65/R15 si e ok. numai sa ai prinsa bine carena pentru ca limita e foarte mica si daca s-a desprins putin in curbe denivelate iti va atinge usor.
sunt mai confortabile cele cu talon marit , dar in curbe nu sunt chiar ok, se simte diferenta destul de mult
Te rog sa-mi spui si mie cum se comporta masina la franare si daca exista vreo deosebire fata de franarea cu auciucurile originale.
sunt mai confortabile cele cu talon marit , dar in curbe nu sunt chiar ok, se simte diferenta destul de mult
Te rog sa-mi spui si mie cum se comporta masina la franare si daca exista vreo deosebire fata de franarea cu auciucurile originale.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori