Ce parere aveti despre service-ul de la M Car
Imi pare rau (pentru initiatorul topicului - in cazul ca i-ar fi fost util) ca n-am venit mai devreme cu comentariul meu, insa doar acum am apucat sa-l citesc.
Fac un efort (desi nu-mi prea sta in fire) si las de-o parte comentarii si consideratii prea generale si intru lapidar dar la obiect in miezul problemei:
1. Am avut pana acum 4 contacte cu service-ul din B-dul Metalurgiei;
- revizia de 15.000 Km,
- 2 reparatii, consecutive unor accidente mai mici si mai mari,
- o verificare (gratuita) a pregatirii de iarna a masinii.
2. Toate serviciile mentionate mai sus au decurs aproape impecabil. Am spus doar "aproape", fiindca dupa prima reparatie, care a presupus intre altele inclusiv vopsirea spoilerului spate, am constatat (tarziu, dupa 2-3 luni, si asta doar atentionat de un amic, care a analizat cu atentie lucrarea) o mica zona cu urme de "gazare" intr-o zona adiacenta spoilerului, care insa a fost perfect rectificata, la a doua reparatie, dupa ce le-am sesizat problema celor de la service.
3. Durata lucrarilor, incluziv a celei in care a fost vorba de subansamble comandate si aduse din Olanda (si nu Japonia - fiindca, cel putin Colt-ul meu este facut in Olanda) au fost cat se poate de rezonabile, cel putin in raport cu estimarile si asteptarile mele.
4. Atitudinea (vizez - respec, decenta, solicitudine, amabilitate, profesionalism etc) celor de la servicul de pe B-dul Metalurgiei este demna de model pentru piata serviciilor din Romania, de la seful service-ului, receptioneri, mecanici etc.
As vrea sa fiu corect inteles; nu m-am dus cu nici o relatie sau "pila"; nu cunosteam pe nimeni anterior primei vizite; n-am dat nici o atentie niciodata, de nici un fel, nici ca "introducere", nici consecutiv vreunei lucrari. Si, bineinteles ca n-am nici o alta relatie cu M Car decat in masura in care"jucaria" mea cea rosie am cumparat-o de la ei (dar pe bani, nu pe ochi frumosi )
Pur si simplu, personalul de acolo s-a comportat impecabil. (este adevarat ca si eu, inainte de a astepta sa fiu respectat, imi respect interlocutorii).
In concluzie, eu recomand oricui, cu multa caldura serviciile celor de la service-ul din Metalurgiei !
Fac un efort (desi nu-mi prea sta in fire) si las de-o parte comentarii si consideratii prea generale si intru lapidar dar la obiect in miezul problemei:
1. Am avut pana acum 4 contacte cu service-ul din B-dul Metalurgiei;
- revizia de 15.000 Km,
- 2 reparatii, consecutive unor accidente mai mici si mai mari,
- o verificare (gratuita) a pregatirii de iarna a masinii.
2. Toate serviciile mentionate mai sus au decurs aproape impecabil. Am spus doar "aproape", fiindca dupa prima reparatie, care a presupus intre altele inclusiv vopsirea spoilerului spate, am constatat (tarziu, dupa 2-3 luni, si asta doar atentionat de un amic, care a analizat cu atentie lucrarea) o mica zona cu urme de "gazare" intr-o zona adiacenta spoilerului, care insa a fost perfect rectificata, la a doua reparatie, dupa ce le-am sesizat problema celor de la service.
3. Durata lucrarilor, incluziv a celei in care a fost vorba de subansamble comandate si aduse din Olanda (si nu Japonia - fiindca, cel putin Colt-ul meu este facut in Olanda) au fost cat se poate de rezonabile, cel putin in raport cu estimarile si asteptarile mele.
4. Atitudinea (vizez - respec, decenta, solicitudine, amabilitate, profesionalism etc) celor de la servicul de pe B-dul Metalurgiei este demna de model pentru piata serviciilor din Romania, de la seful service-ului, receptioneri, mecanici etc.
As vrea sa fiu corect inteles; nu m-am dus cu nici o relatie sau "pila"; nu cunosteam pe nimeni anterior primei vizite; n-am dat nici o atentie niciodata, de nici un fel, nici ca "introducere", nici consecutiv vreunei lucrari. Si, bineinteles ca n-am nici o alta relatie cu M Car decat in masura in care"jucaria" mea cea rosie am cumparat-o de la ei (dar pe bani, nu pe ochi frumosi )
Pur si simplu, personalul de acolo s-a comportat impecabil. (este adevarat ca si eu, inainte de a astepta sa fiu respectat, imi respect interlocutorii).
In concluzie, eu recomand oricui, cu multa caldura serviciile celor de la service-ul din Metalurgiei !
Cateva despre mcar:
Dragilor va sfatuiesc sa nu mai duceti masinile la service care sint in garantie pentru zgomote (adica scartait, troncanit, zdranganit si altele) pentru ca orice manifestare de genul asta nu este acoperita de garanatie, atita timp cat nu este afectata functionarea masinii. Am aflat acest lucru ieri la MCar dupa ce un angajat de-al lor a incercat sa imi explice acest lucru pe un ton ridicat care nu mi-a facut placere.
Eu am fost la ei cu o roata care scartie in continuare la viraje, insa nu se manifesta tot timpul si un zdranganit care nu pare sa fie de la roti desi am facut teste cu cel putin doi mecanici care mi-au confirmat si ei ca se aude. Raspunsul oficial a fost ca nu stiu care este cauza acelui zgomot si ca nu au ce sa ii faca. Dupa insistentele mele, spunand ca o treaba nu se lasa neterminata, au inceput sa imi indruge chestia de mai sus. Am inteles ca declaratia de mai sus este trecuta si incartea de service. Desi eu nu am semnat nici o carte de service voi consulta contractul pe care l-am semnat la cumparare sa vad daca este mentionat acelasi lucru. Este posibil sa fie, nu cred ca au scapat ei asa ceva, dar merita citit inca o data... smile.gif
Deci, cu alte cuvinte, daca scartie, troncane, zdrangane, nu le duceti la garantie ca nu vi le rezolva. Sint "zgomote tehnologice"... smile.gif
Aaa, si am uitat sa audaug, faptul ca masina se considera a fi defecta in momentul in care ceva anumte nu mai functioneaza. Adica mi-au recomandat sa merg cu ea pina crapa si sa o aduc tractata, desi eu le-am explicat ca incerc sa previn o problema si nu sa o aduc gata facuta pulbere.
Dragilor va sfatuiesc sa nu mai duceti masinile la service care sint in garantie pentru zgomote (adica scartait, troncanit, zdranganit si altele) pentru ca orice manifestare de genul asta nu este acoperita de garanatie, atita timp cat nu este afectata functionarea masinii. Am aflat acest lucru ieri la MCar dupa ce un angajat de-al lor a incercat sa imi explice acest lucru pe un ton ridicat care nu mi-a facut placere.
Eu am fost la ei cu o roata care scartie in continuare la viraje, insa nu se manifesta tot timpul si un zdranganit care nu pare sa fie de la roti desi am facut teste cu cel putin doi mecanici care mi-au confirmat si ei ca se aude. Raspunsul oficial a fost ca nu stiu care este cauza acelui zgomot si ca nu au ce sa ii faca. Dupa insistentele mele, spunand ca o treaba nu se lasa neterminata, au inceput sa imi indruge chestia de mai sus. Am inteles ca declaratia de mai sus este trecuta si incartea de service. Desi eu nu am semnat nici o carte de service voi consulta contractul pe care l-am semnat la cumparare sa vad daca este mentionat acelasi lucru. Este posibil sa fie, nu cred ca au scapat ei asa ceva, dar merita citit inca o data... smile.gif
Deci, cu alte cuvinte, daca scartie, troncane, zdrangane, nu le duceti la garantie ca nu vi le rezolva. Sint "zgomote tehnologice"... smile.gif
Aaa, si am uitat sa audaug, faptul ca masina se considera a fi defecta in momentul in care ceva anumte nu mai functioneaza. Adica mi-au recomandat sa merg cu ea pina crapa si sa o aduc tractata, desi eu le-am explicat ca incerc sa previn o problema si nu sa o aduc gata facuta pulbere.
Buna idee si asta. Oricum am verificat contractul de vinzare cumparare si nu fac referire la nici o carte de service sau vreo clauza prin care sa specifice ca daca masina are zgomotele respective ei nu sint obligati sa le repare. Deci o sa ma duc inapoi la ei sa le infund contractul pe gat pina mi-o repara. Ma mir ca au scapat asa ceva la sectiunea obligatiile vinzatorului.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Salutare!
Am facut de curand o achizitie destul de interesanta in sensul ca mi s-a parut destul de buna oferta celor de la mitsubishi, cea referitoare la echiparea de iarna. Toate bune si frumoase, ne-am inteles la toate detaliile si am si platit avansul la aceasta oferta. Mi s-a spus ca trebuie sa astept 1 saptamana si ma anunta ei cand sa vin sa-mi monteze cauciucurile de iarna. Am asteptat mai bine de 1 sapatamana si mi-am zis ca poate trebuie sa-i sun si sa vad care este situatia. Am reusit sa iau legatura cu responsabilul si mi s-a comunicat ca mai dureaza comanda, ca sunt multe cereri si nu mai dureaza mult pana aduc cauciucurile.
S-au facut deja 2 saptamani si jumatate si nu am primit niciun telefon de la cei de la m-car expozitiei, asa ca m-am apucat sa dau telefoane. Mi s-a spus ca tocmai ce au ajuns cauciucurile si sa facem o programare sa vin sa le monteze. Am zis ca e ok si dupa 2 zile m-am deplasat la sediul lor. Desi mi-am facut programare, nimeni nu parea interesat sa faca treaba si mi s-a spus sa astept. Asteptarea asta a durat 1h si ceva, timp in care mi-am pierdut destul de mult rabdarea pentru ca stiti si voi diferenta intre stat si particular, ori in cazul de fata nu era nici una.
Dupa ce mi s-au montat cauciucurile si mi s-au dat si celelalte componente ale ofertei (lanturi de iarna, caciula de iarna mitsubishi, spray de dezghetat incuietorile, racleta si cam atat), mi s-a spus ca nu mai au caciula cu sigla mitsubihi si e alta caciula. Am zis ca nu e asa de importat acest detaliu, numai ca la prima vedere a cauciucurilor de iarna mi s-a parut ca nu sunt cele din oferta. L-am intrebat pe cel de la tehnic si acesta era nedumerit ca nu stiu nimic despre faptul ca n-au mai putut aduce cauciucuri de iarna Pirelli ca in oferta si mi-au pus BF Goodrich.
Binenteles ca nu m-a sunat nimeni si am devenit contrariat de acest eveniment si le-am reprosat toate cele. Tot ce au putut sa-mi zica e ca le pare rau, dar asta este situatia, sa nu-mi fac griji, ca aceste cauciucuri sunt mai bune decat cele pirelli si ca ei imi fac chiar un discount de 3 euro si ca accepta ei pierderea asta si daca nu-mi convine pot sa renunt si primesc banii inapoi.
Dupa 3 saptamani de asteptare si dupa alte 3h petrecute la m-car expo, cu iarna batand la usa si avand de facut drumuri prin tara, mi s-a parut ca fac parte dint-o gluma proasta.
Din pacate nu era o gluma proasta ci doar lipsa de experienta si de profesionalism a celor de la m-car expo. Intr-un cuvant sunt niste amatori si niste japcari ca-n targ (da teapa si fugi).
Va sfatuiesc sa nu mai apelati la ei, poate asa isi dau si ei seama ca fara clienti n-o sa mai poata sa tina nasul pe sus si sa-i trateze pe toti ca pe niste prosti. Eu unul m-am lecuit.
Va doresc un an nou ferit de evenimente neplacute si de M-Car Expozitiei!
Am facut de curand o achizitie destul de interesanta in sensul ca mi s-a parut destul de buna oferta celor de la mitsubishi, cea referitoare la echiparea de iarna. Toate bune si frumoase, ne-am inteles la toate detaliile si am si platit avansul la aceasta oferta. Mi s-a spus ca trebuie sa astept 1 saptamana si ma anunta ei cand sa vin sa-mi monteze cauciucurile de iarna. Am asteptat mai bine de 1 sapatamana si mi-am zis ca poate trebuie sa-i sun si sa vad care este situatia. Am reusit sa iau legatura cu responsabilul si mi s-a comunicat ca mai dureaza comanda, ca sunt multe cereri si nu mai dureaza mult pana aduc cauciucurile.
S-au facut deja 2 saptamani si jumatate si nu am primit niciun telefon de la cei de la m-car expozitiei, asa ca m-am apucat sa dau telefoane. Mi s-a spus ca tocmai ce au ajuns cauciucurile si sa facem o programare sa vin sa le monteze. Am zis ca e ok si dupa 2 zile m-am deplasat la sediul lor. Desi mi-am facut programare, nimeni nu parea interesat sa faca treaba si mi s-a spus sa astept. Asteptarea asta a durat 1h si ceva, timp in care mi-am pierdut destul de mult rabdarea pentru ca stiti si voi diferenta intre stat si particular, ori in cazul de fata nu era nici una.
Dupa ce mi s-au montat cauciucurile si mi s-au dat si celelalte componente ale ofertei (lanturi de iarna, caciula de iarna mitsubishi, spray de dezghetat incuietorile, racleta si cam atat), mi s-a spus ca nu mai au caciula cu sigla mitsubihi si e alta caciula. Am zis ca nu e asa de importat acest detaliu, numai ca la prima vedere a cauciucurilor de iarna mi s-a parut ca nu sunt cele din oferta. L-am intrebat pe cel de la tehnic si acesta era nedumerit ca nu stiu nimic despre faptul ca n-au mai putut aduce cauciucuri de iarna Pirelli ca in oferta si mi-au pus BF Goodrich.
Binenteles ca nu m-a sunat nimeni si am devenit contrariat de acest eveniment si le-am reprosat toate cele. Tot ce au putut sa-mi zica e ca le pare rau, dar asta este situatia, sa nu-mi fac griji, ca aceste cauciucuri sunt mai bune decat cele pirelli si ca ei imi fac chiar un discount de 3 euro si ca accepta ei pierderea asta si daca nu-mi convine pot sa renunt si primesc banii inapoi.
Dupa 3 saptamani de asteptare si dupa alte 3h petrecute la m-car expo, cu iarna batand la usa si avand de facut drumuri prin tara, mi s-a parut ca fac parte dint-o gluma proasta.
Din pacate nu era o gluma proasta ci doar lipsa de experienta si de profesionalism a celor de la m-car expo. Intr-un cuvant sunt niste amatori si niste japcari ca-n targ (da teapa si fugi).
Va sfatuiesc sa nu mai apelati la ei, poate asa isi dau si ei seama ca fara clienti n-o sa mai poata sa tina nasul pe sus si sa-i trateze pe toti ca pe niste prosti. Eu unul m-am lecuit.
Va doresc un an nou ferit de evenimente neplacute si de M-Car Expozitiei!
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
QUOTE (Cristi @ Nov 23 2008, 12:22 AM) stergator 300 MM = 49.53 RON
stergator 350 MM = 77.11 RON
stergator 650 MM = 81.06 RON
Preturi cu TVA inclus!
Moca! )
Moca???
Stergatorele fata m-au costat 30 de lei in total (flat), si cel spate 5 lei banda. Manopera 0, ca deh, dureaza 10 minute sa le schimb singur.
Deci 35 de lei cu TVA =)))
stergator 350 MM = 77.11 RON
stergator 650 MM = 81.06 RON
Preturi cu TVA inclus!
Moca! )
Moca???
Stergatorele fata m-au costat 30 de lei in total (flat), si cel spate 5 lei banda. Manopera 0, ca deh, dureaza 10 minute sa le schimb singur.
Deci 35 de lei cu TVA =)))
mcar metalurgiei: tinichigerie/vopsitorie/respectarea termenelor/preturi practicate -praf si pulbere, pe partea de mecanica nu am mai apelat decat f rar la expozitiei cand era neaparat necesar si au fost relativ ok...mai nou ma tot suna saptamanal cu chestionare de la mcar privind satisfactia clientului diverse fatuci. . .ce-or crede ca uit si daca ma tot chestioneaza peste vreo luna le va iesi ok rezultatul?tot f prost sau ma rog "total nesatisfacator" conform formularii lor le voi da. .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 67 vizitatori