Schimb ulei in cutie la 16000 km???

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Gogo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 30, 2007 10:48 am

Mesaj de Gogo » Mie Dec 10, 2008 9:29 pm

QUOTE (Gogo @ Dec 10 2008, 09:22 PM) Salut,
Scuze ca scriu cu intarziere!
Ok...sa spunem ca nu sunt suparat...dar e chestia "asa recomanda mecanicul". Pe langa asta pretul spus la telefon a fost unul si cand am ajuns sa platesc era altul
Trecem si peste asta
Ia fiti atenti:
Acum am 19133 km...si supriza....A PICAT CUTIA
Sunt cu masina in service si astept sa vina cutia din Olanda...deci hai sa fim seriosi...pana la urma investigatia care trebuia facuta cand s-a schimbat uleiul din cutie...s-a lasat cu "nu este nevoie de investigatie". Problema e ca nu stiu daca a trecut o luna si ceva in ea a crapat...am intrebat ca sa fiu sigur daca nu cumva e ambreajul si am fost informat ca nu este vorba de asa ceva.Continuarea spusa de ei este ca aceasta cutie este in garantie si nu poate fi desfacuta si o sa primesc una noua din Olanda.
Ma gandesc ca in 8 ani de zile de soferie si un an de zile de cand am aceasta masina nu cred ca era cazul sa imi fac griji cu stilul meu de condus....iar daca investigatia aia care eu am cerut sa fie facuta la 16000 km nu a fost facuta...
Eu stau acum pe frig fara masina si astept un tir din Olanda....ia zi...am dreptul sa fiu nemultumit?

In rest ce sa mai zic...astept sa se rezolve cat mai repede...si bine....
P.S. am avut pe mana un CZ3 1.5 benzinar si ce sa zic .... jucausa masinutza (am cerut la asistenta masina la schimb...si am primit buburuza pe benzina...doar 2 zile...ca asa e in contract:( )


sal...nu am gasit nici un PM...

update: Luni dimineata cand am pornit masina se auzea un tzacanit(metalic) pronuntat - de la motor(undeva jos) pe partea cu soferul. Tin sa precizez ca masina nu a fost "rupta" in nici un fel...si in wknd am fost plecat la munte cu o alta masina. Vineri nu dadea nici un semn...iar luni dimineata tzac tzac tzac...pac pac pac....si inca ceva: cand apasam ambreajul acest tzacanit disparea....d'asta am intrebat la service daca e cumva ambreajul....sper sa ajute si aceste detalii...in caz ca din pacate se mai loveste cineva de aceasta problema.
Masina a fost dusa Luni la service dupa ce am rugat pe cei de la asistenta sa vina sa imi spuna daca masina poate fi dusa pe rotile ei in service sau trebuie dusa pe platforma.

Multumesc

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Dec 10, 2008 10:11 pm

Nu pot sa-ti zic decat ca ai dreptate!

Am multe posturi pe forum in care ma plang in mod constant de aceasta cutie mizerabila, marca Tzeapa...si asta de cand avea masina avea 0 KM.
Inteleg acum de ce nu sunt piese de schimb pentru aceste cutii...dupa garantie vei fi nevoit sa o achiti integral pentru ca nu se poate repara...adica japca cu zambetu' pe buze.
Fara nici un fel de gluma, cutie mai proasta ca asta nu am intalnit la nici o masina de la dacia 1300 incoace.
In cazul masinii mele a fost un rebut de noua!
Timp de 1 an de la achizitionarea masinii am vizitat service-ul mcar cu urmatoarele probleme vis-a-vis de cutie + ambreiaj, probleme care persista si acum, chiar si dupa schimbarea uleiului din cutie in cursul zilei de ieri...ulei schimbat la recomandarea mecanicului, pe banii mei bineinteles.


1. Treapta I agata, intra greu, uneori foarte greu, alteori intra foarte usor.
Acum nu mai ma deranjeaza, m-am obisnuit.

2. Treapta a II-a agata, alteori nu.
Asta e sincronizata, nu ar trebui sa agate deloc, uneori scoate un zgomot ca la daciile din 76 uzate, (dupa 100.000 km), cand schimbai in treapta a II-a si atingeai marsarieru'...un fel de ghhhhh.
Nu face mereu, se intampla cu precadere cand e frig afara sau pana se incalzeste uleiul in cutie.
Cica se rezolva prin schimbarea uleiului in cutie...l-am schimbat, desi imi suna a solutie folosita de mecanicii dacia pe vremuri cand puneau vaselina si rumegus in cutie ca sa "rezolve" problema pana iesea dacia din garantie...
Nu a rezolvat nimic, face la fel, alteori intra ca unsa!

3. Treapta a III-a agata cateodata, in special la turatii mari
Asta ma deranjeaza cel mai rau.
Pe la 5000 rpm in treapta a II-a ii dau a III-a si nu intra pana la capat, caraiee ca dracu, ma si sperie ca nu ma astept la asa ceva.
Uneori sunt in depasire...e foarte nasol.
Si atunci imi amintec fata omului de service..."nu are nimic, daca se mai intampla reveniti" )
Si aici mi s-a oferit ca solutie schimbatul uleiului...nu a functionat aceasta solutie de 2 lei.

4. Marsarieru' agata, trebuie gadilat din ambreiaj, altfel nu intra...in masa.
Asta e normala...
Nu ma deranjeaza desi cand trebuie sa fac niste manevre rapide e cam de kkt.

5. Ambreiajul cupleaza sus!
Asta deja e veche, insa NU e normal la o masina cand e noua...desi mi s-a spus ca e normal.

6. La relanti zornaie un rulment, ceva...din cate am inteles un rulment in cutie si e buba cunoscuta, la frig sau la f cald zgomotul se amplifica, calc ambreiajul si nu se mai aude....
Acum iarna, la rece, (dupa ce mi-a fost data cutia jos si pusa la loc )...la relanti bate de zici ca e dizel...calc ambreiajul si nu se mai aude.
Deci nu mai zornaie, ci bate.
Mai mult ca sigur si asta e normala...

7. Ambreiajul pacane la cuplare.
Asta e normala...am mai auzit-o si la alte stifturi, dar in nici un caz la masini noi.

Ce am enumerat sunt probleme vechi, de cand masina era noua... care au devenit din ce in ce mai concludente si nu mai pot fi trecute cu vederea.

O sa fac o reclamatie scrisa, inregistrata...pentru ca de data asta nu voi mai lasa lucrurile asa.
Singura chestie e ca ce am enumerat mai sus nu se intampla la comanda, insa le voi lasa masina sa se lamureasca, o voi lua cu hartie semnata si stampilata mcar ca e totul in regula, ca masina nu are nici o problema din cele enumerate de mine si daca ulterior voi constata ca problemele persista, o
sa ma distrez un pic...

Pacat, masina nu e rea si nu as vrea sa o vand, insa tare imi e teama ca ma voi agita degeaba si voi fi nevoit sa o vand in februatie cand inchid leasingul.
A fi fanul unui anumit model nu inseamna sa fii si prost, pentru ca fix prost m-as numi sa achit o cutie post-garantie in conditiile in care eu am venit cu reclamatii legate de cutie si ambreiaj de cand am luat masina.

Eu chiar tin la masinuta asta, ieri am mai bagat aproape 6 mil. in ea (la mcar), pedale sport, ulei cutie, solutie spalat parbrizul...acum aprox. o luna si mai bine, aprox. 30 mil....
Nu imi mananc de sub unghie cand e vorba de masina, nu incerc sa "ma scot", sa "ies mai ieftin", platesc fara sa fac 100000 de calcule ca dincolo era mai ieftin, merg de fiecare data la dealer, la cei mai de incredere, sunt multumit de lucrarile din service...dar asta cu garantia e tiganie curata.
"Poate nu apasati ambreiajul pana la capat", "poate....", "citeste cartea masinii...", "asa face si alte masini", "haideti sa vedem la alt colt"....samd
Eeeeee ...sa treaca sarbatorile si discutam dupa....

Avatar utilizator
Gogo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 30, 2007 10:48 am

Mesaj de Gogo » Mie Dec 10, 2008 10:48 pm

QUOTE (Cristi @ Dec 10 2008, 10:11 PM) 5. Ambreiajul cupleaza sus!
Asta deja e veche, insa NU e normal la o masina cand e noua...desi mi s-a spus ca e normal.

Si eu pateam cam de 2-3 ori pe luna treaba asta....in fine...sper sa se rezolve problema...si sa nu mai fiu nevoit sa platesc masina si sa stea prin service!
Si mai e o problema:De ce nu imi pune cineva masina la dispozitie pe toata durata reparatiei? Cei de la Asistenta spun ca pentru cei din localitate, masina de schimb poate fi lasata la client maxim 2 zile.
Intrebarea mea catre ei e urmatoarea: In caz ca am o urgenta(in 10 - 12 - 14 zile de service) sau sunt nevoit sa ies din oras pentru diferite probleme...ce ma sfatuiesc ei sa fac?

Bafta

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Dec 11, 2008 12:49 pm

QUOTE (Gogo @ Dec 10 2008, 10:48 PM) ...De ce nu imi pune cineva masina la dispozitie pe toata durata reparatiei? Cei de la Asistenta spun ca pentru cei din localitate, masina de schimb poate fi lasata la client maxim 2 zile.
Intrebarea mea catre ei e urmatoarea: In caz ca am o urgenta(in 10 - 12 - 14 zile de service) sau sunt nevoit sa ies din oras pentru diferite probleme...ce ma sfatuiesc ei sa fac?

Bafta

Masina se ofera doar cand e situatia "groasa", cand isi dau seama ca au gresit in mod repetat fata de client care s-a enervat...si incearca sa o dreaga...sau in cazul clientilor gen persoane publice, clientilor VIP, prieteni, cunostinte, relatii...altfel, mersul pe jos face piciorul frumos, planeta trebuie salvata, miscarea e sanatoasa...la munca nu la intins mana, huuooo! ).

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 77 vizitatori