ce benzina sa pun?
Salutare! Am de curand un Colt 1.3 si nu prea stiu ce benzina sa-i pun. Dealer-ul m-a sfatuit sa o alimentez cu benzina de 95. Asa am facut la primul plin. A doua oara, fiind pe rosu, am fost obligat sa-i pun benzina de 98 (nu aveau in acel moment de 95). Nu stiu ce sa zic, cu 98 motorul suna parca mai bine si "trage" un pic mai tare. Am gresit punandu-i benzina de 98? Voi ce parere aveti?
QUOTE (BobbyC)Mie pe Lancer mi-a spus sa pun minim 95, de cand am luat-o merg cu 98 Euro 5 si nu are nici un fel de problema, deci stai calm.
Incerc sa stau calm. Totusi am mai citit si pe alte forumuri ca indicat ar fi sa alimentez cu 95, cel putin in primii 2000 km. Cica se face mai bine rodajul.
Of, nu stiu, mi-e atat de draga masinuta asta... N-as vrea sa o "stresez" in vreun fel.
Incerc sa stau calm. Totusi am mai citit si pe alte forumuri ca indicat ar fi sa alimentez cu 95, cel putin in primii 2000 km. Cica se face mai bine rodajul.
Of, nu stiu, mi-e atat de draga masinuta asta... N-as vrea sa o "stresez" in vreun fel.
salut papaleone,
la fel eram si eu la inceput, ce benzina sa bag ? cum sa o conduc ? samd
Stai linistit, iti faci griji degeaba, 95 mol sau omv primi 2000 km, dar daca ai bagat de 98 nu a daunat cu nimic, 95 sau 98 sunt ok de la mol si omv, de asemenea petrom 99+ , am bagat si rompetrol 95 si a fost ok, omv 100 nu a fost pe placul ei, am bagat de curiozitate dar de atunci nu am mai bagat benzina de 100, consider ca nu este necesar si in timp poate dauna motorului.
Colturile sunt destul de noi pe la noi, nu am auzit de sute de mii de km parcursi care sa demonstreze fiabilitatea sa, insa motorul m-a convins de pe acum ca este fiabil, performant am vazut de la bun inceput, restul ramane de vazut .
Numai bine!
la fel eram si eu la inceput, ce benzina sa bag ? cum sa o conduc ? samd
Stai linistit, iti faci griji degeaba, 95 mol sau omv primi 2000 km, dar daca ai bagat de 98 nu a daunat cu nimic, 95 sau 98 sunt ok de la mol si omv, de asemenea petrom 99+ , am bagat si rompetrol 95 si a fost ok, omv 100 nu a fost pe placul ei, am bagat de curiozitate dar de atunci nu am mai bagat benzina de 100, consider ca nu este necesar si in timp poate dauna motorului.
Colturile sunt destul de noi pe la noi, nu am auzit de sute de mii de km parcursi care sa demonstreze fiabilitatea sa, insa motorul m-a convins de pe acum ca este fiabil, performant am vazut de la bun inceput, restul ramane de vazut .
Numai bine!
De fapt scrie "minim CO 95", asta inseamna ca 98 nu dauneaza.
Benzina de 100 este prea puternica pentru motoarele obisnuite. Castigul de putere se vede, dar dezavantajul este ca produce prea multa caldura, ceea ce conduce la supraincalzirea motorului, atunci cand este tinut mult la turatii si sarcini mari. E buna mentru EVO
Benzina de 100 este prea puternica pentru motoarele obisnuite. Castigul de putere se vede, dar dezavantajul este ca produce prea multa caldura, ceea ce conduce la supraincalzirea motorului, atunci cand este tinut mult la turatii si sarcini mari. E buna mentru EVO
Eu pun la a mea cu cifra octanica 95.si aici am cam simtit diferente la motor.Cea mai buna pusa de mine e de la un Petrom de langa Buzau care se alimenteaza de la sondele de la Berca.Si o sa pun in continuare tot 95.Diferentele in general sunt de aditivi.Chiar si asta de 95 nu e chiar 95 ci 93+plus aditivi.Asta o stiu de la cineva care lucreaza la Lukoil la controlul calitatii
QUOTE (damutz)Eu pun la a mea cu cifra octanica 95.si aici am cam simtit diferente la motor.Cea mai buna pusa de mine e de la un Petrom de langa Buzau care se alimenteaza de la sondele de la Berca.Si o sa pun in continuare tot 95.Diferentele in general sunt de aditivi.Chiar si asta de 95 nu e chiar 95 ci 93+plus aditivi.Asta o stiu de la cineva care lucreaza la Lukoil la controlul calitatii
In facultate am invatat ca benzina de 95 CO trebuie sa fie de min 90 sau 92, nu mai tin minte.
Ceea ce vand ei ei ca benzina de CO100 nu stiu cat de adevarat e, cand produsele care se folsesc pentru calibrare sunt de maxim 100. Asa ca dupa parerea mea nu cred ca exista pe piata benzina de 100, ci cel mult 96-98, dar cum limitele stasului permit, se poate face reclama la orice.
Diferente de putere intre benzine de 95, de exemplu, difera functie de cat de reala e valoarea si de aditivii introdusi.
Stiu ce spun, ca am terminat petrol si gaze.
In facultate am invatat ca benzina de 95 CO trebuie sa fie de min 90 sau 92, nu mai tin minte.
Ceea ce vand ei ei ca benzina de CO100 nu stiu cat de adevarat e, cand produsele care se folsesc pentru calibrare sunt de maxim 100. Asa ca dupa parerea mea nu cred ca exista pe piata benzina de 100, ci cel mult 96-98, dar cum limitele stasului permit, se poate face reclama la orice.
Diferente de putere intre benzine de 95, de exemplu, difera functie de cat de reala e valoarea si de aditivii introdusi.
Stiu ce spun, ca am terminat petrol si gaze.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori