Directie Czt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
vlad.daniel92@yahoo.ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 30, 2017 9:53 pm

Mesaj de vlad.daniel92@yahoo.ro » Mar Mai 30, 2017 10:03 pm

Buna seara astazi am fost sa vad un Colt Czt 2005 insa la o prima verificare am intampinat unele probleme vreau sa stiu daca asa este masina sau chiar are o problema serioasa m ai exact volanul eu fiind invatat ca la dieselul meu tot colt directia merge foarte usor insa la czt merge foarte greu in sensul ca am vrut sa iau viraj pe loc cu o mana si a trebuit sa o pun si pe a doua sa iau inspre stanga/dreapta de volan e normal asa pentru un czt avand in vedere ca are tot caseta de directie electrica ?
La voi cei care aveti czt tot asa se manifesta ??
A doua problema ar fi schimbatorul de viteza nu revine in punctul neuteu cum face la mine la diesel adica dau spre dreapta/stanga sa revina pe mijloc pur si simplu ramane ba inspre dreapta ba inspre stanga e normal asa ?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Mai 31, 2017 9:43 am

Motorina are si proprietati lubrefiante (parca de la sulf)

Acum lasand gluma la o prate, o data merge mai greu directia din cauza rotilor mult mai late si a doua oara din cauza rulmentilor de sarcina din flansele amortizoarelor, care probabil sunt uscati. Mie imi merge mult mai usor volanul acum dupa schimbarea amortizoarelor si flanselor cu rulmenti.

Centrarea schimbatorului vine de la selectorul de viteze care e un pic gripat. In functie de cat de teapan e schimbatorul se poate rezolva de la sine daca te obisnuiesti sa o lasi parcata in marsarier, sau il poti curata si lubrefia cu un spray de lant motociclete (asta am folosit eu acum 4 ani si nu a revenit problema) sau alte spray-uri speciale de degresat si apoi lubrefiat. Daca e atat de intepenit incat gresarea nu functioneaza, bolturile se pot inlocui cu unele de mini cooper ca sa nu dai milioane bune pe un selector nou.

Ai putea si sa remapezi dieselul tau. Cuplul o sa fie tot pe acolo, si consumul la jumate. N-o sa fii campion la liniute poate dar in orice alta situatie pe sosea nu o sa ai treaba cu multe masini mai puternice.

Avatar utilizator
vlad.daniel92@yahoo.ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 30, 2017 9:53 pm

Mesaj de vlad.daniel92@yahoo.ro » Mie Mai 31, 2017 9:57 pm

Salut multumesc pentru mesaj am fost la reprezentanta la mitsubishi cu ea are caseta de directie arsa deci viram doar cu ajutorul propriei forte nu eram ajutat de motoras dar merge schimbata cu cea de diesel schimbatorul este exact cum ai spus tu gripat nu a fost folosita masina se poate degripa cu spray lubrifiant maine ma duc sa o cumpar si o sa postez ce experiente o sa am cu ea.....ca a venit vorba de DIESELUL meu are soft facut cu diagnoza dyno 136 CP ,are intercooler frontal (lancer EVO) traseu 50mm ,evacuare teava goala cap-coada , admisie cu filtru sport K&N ,discuri ZIMMERMAN perforate si placute EBC yellow stuff , jante pe 17 215/40 fata 245/35 spate , prezoane aluminiu BLOX culoarea GOLD , furtunase siliconice albastre siliconice la instalatia de vaccum , ulei MOBIL 1 0W40 si de toate astea sa ales praful pentru ca am intrat intr-o curba cu 120 masina fiind usurata de spate (fara banchete) mi a fugit de spate a facut 2 piruiete si sa oprit cu spatele intr-un camion parcat si a fost declarata DAUNA!!!
Acum am ales CZT-ul fiind invatat pe diesel cu schimbatorul moale si directia mi s-au parut ciudate o sa fac transplantul pe CZT si sper sa il duc in 220 CP si o sa fiu m ai preventiv .CONDUCETI PRUDENT!!!

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Vin Iun 02, 2017 5:29 pm

Directia e oricum mai teapana la CZT, dar chestia cu selectorul e un inconvenient general la Colt

Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Joi Iun 08, 2017 11:02 am

[quote name='Alex44' date='May 31 2017, 08:43 AM' post='139012']
...
Centrarea schimbatorului vine de la selectorul de viteze care e un pic gripat. In functie de cat de teapan e schimbatorul se poate rezolva de la sine daca te obisnuiesti sa o lasi parcata in marsarier, sau il poti curata si lubrefia cu un spray de lant motociclete (asta am folosit eu acum 4 ani si nu a revenit problema) sau alte spray-uri speciale de degresat si apoi lubrefiat. Daca e atat de intepenit incat gresarea nu functioneaza, bolturile se pot inlocui cu unele de mini cooper ca sa nu dai milioane bune pe un selector nou.
...

Alex, poti da mai multe detalii despre bolturile ce trebuiesc inlocuite? Am aceeasi problema si gresarea nu a functionat. Am schimbat si cablurile, fara rezultat.

Merci

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Iun 08, 2017 11:07 am

http://www.ebay.com/itm/BMW-MINI-R50-Ge ... 1379409299

Asta e doar un exemplu, de luat il iei unde-l gasesti mai convenabil.

Also, bolturile e doar unu , nu stiam exact care se schimba cand am postat:)

http://www.mini2.com/forum/first-genera ... ral-2.html

Avatar utilizator
bogdand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 19, 2013 12:23 pm

Mesaj de bogdand1 » Joi Iun 08, 2017 11:27 am

Boltul de la selectorul de Colt este nituit, se scoate prin distrugere. Cel de Mini se potriveste sigur, ai schimbat la vreo masina? Scuza-mi neincrederea, dar o data demontat nu mai poate fi pus la loc si masina ramane imobilizata.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Iun 08, 2017 12:16 pm

Nu personal dar au schimbat mai multi la forfour, dar e aceeasi cutie pe toate 3.

Si la mini e nituita piesa OEM, piesa asta e inventata ulterior, ca solutie la problema comuna a intepenirii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori