Trei Probleme O Singura Postare!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Sâm Mai 06, 2017 2:37 pm

Salutare saltuare!
Am un colt diesel din 2006 si sunt foarte fericit cu el! Nu am avut mari probleme.
De un an insa am inceput sa am o chestie care chiar ma seaca foarte tare si nu reusesc sa-mi dau seama ce poate fi.

Display-ul a inceput sa-mi faca figuri. Cand afiseaza si merge perfect, cand nu mai afiseaza deloc sau mi se aprind cristalele random pe acolo. Eu am ceva cunostinte de electronica, nu-s chiar pe afara. L-am dat afara de tot l-am facut bucatele pentru ca banuiam ca probabil o fi cedat vreo piesa sau vreo lipitura si da-i si lucreaza pe el. Desi e plin de SMD-uri cum va imaginati, PCB-ul iti indica fiecare piesa ce este. Eu am multimetru cu auto-range asa ca a fost foarte usor sa masor absolut tot ce misca in acel circuit de display. Toate bune si frumoase. L-am pus la lupa cu lumina si cu o penseta de electronica am incercat sa trag de ce mi s-a parut mie ca nu ar fi ok. El e format din doua bucati distincte care se detaseaza.
Booooon... Negasind nimic nelalocul lui, l-am montat pe masina. Mi-a mers perfect vreo cateva ore, pe urma iar a luat-o razna. M-am decis sa-l dau jos si sa-i refac toate lipiturile! Deci nu exagerez la tot ce e piesa in el (mai putin procesorul ca acolo n-ai cum sa te bagi, e un chipulet mic) am stat cu statia de lipit si i-am refacut lipiturile de la A la Z. I was like "ma daca toate piesele sunt ok, functioneaza perfect, lipiturile sunt refacute 100%, ar trebui sa mearga"... L-am pus pe masina, iar mi-a mers o perioada iar mi-a cedat.
Toate astea le-as fi dat pe procesorul ceasului care este clar responsabilul in cazul in care n-ai vreo dioda moarte pe acolo, sau alta piesa de doi bani. Acolo n-am cum sa ma bag si nu se poate baga nimeni! Altul eventual.
Binenteles ca am cautat pe net un sh, unul din dezmembrari, cu ocazia asta am aflat din manualul de reparatie si ASA ca sunt doua part numbere diferite pt diesel si benzina deci am invatat cate ceva despre el.

Totodata insa care aveti masina ca a mea, sau va este cunoscuta stiti si ca butonul de la computerul de bord (ala de-ti arata pe display consumul, autonomia, etc..) se afla pe player-ul de discuri.

La inceput am observat ca mai nu mai mergea sa dau track stanga dreapta, butonul ala mode/set nu mai functiona decat cand vroia el. Ce se intampla, dupa cum v-am spus deja din cand in cand dislplay-ul meu si functiile merg chiar daca incomplet si mai vroiam si eu sa schimb intre consum mediu, autonomie, etc... Pace! Liniste si pace! Butoanele la player au inceput si ele sa mearga selectiv. Cu timpul situatia s-a agravat atat pentru display cat si pentru player.

Azi mi-a picat de tot. Ma obisnuisem deja, bagam cd-ul, daca aveam noroc sa-mi mearga butonul de schimbat track-uri bine, daca nu nu... nu dadeam atentie. A inceput sa scoata niste zgomote foarte dubioase si l-am inchis.

Eu acum sincer va spun sunt foarte indus in eroare. Nu stiu ce raport exista intre playr-ul audio si display. Adica, s-o fi stricat display-ul si din cauza asta face figuri si player-ul (desi nu prea are sens), s-a stricat in primul rand player-ul si de-aia face display-ul figuri, alta posibilitate, iar ultima logic, s-au stricat amandoua.

Eu chiar nu stiu ce sa fac. Mi-e ca iau display sa zicem si nu merge ca de fapt el se "pupa" cumva cum eu nu inteleg cu player-ul.
Pe mine ma intereseaza sa nu pierd functia asta de calculator de bord, ca de.. cine vrea sa o piarda, dar chiar nu stiu ce abordare sa am.

Voi ce stiti de astea? Cum comunica ele unele cu altele? Computerul de bord este inclus in player? Sau doar un etaj de control este inclus si poate functiona si fara player? Ce sa fac?

Chiar si asa SH lumea s-a smecherit vrea o caruta de bani pe playerele astea si de fapt nu stiu ce e stricat. Poate na... mi-a ros sobolanii niste fire pe undeva si merg amandoua nasol.

Chiar nu stiu ce fac, cum sa diagnostichez problema. Astea nu-s chestii sa-ti iasa la tester. Pe de alta parte daca ma duc cu ea la Iricad unde-mi este mai aproape la Mitsubishi, aia au o scarba in ei si poate sa-mi arunce una de-aia sa scape de mine: da dom'le sunt stricate amandoua, atat costa aia atat costa ailalta (stiind ca nu merita sa ti le iei noi nici una nici alta) si n-am facut nimic, le mai dau si bani eventual sa-si dea cu parerea cum imi dau eu!

Chiar va rog sa imi spuneti care stiti ce si cum si daca stiti ce poate sa fie ca prea au picat una dupa alta, intai display-ul pe urma playerul si care e raportul intre ECU/Player si display-ul multifunctional.

Astea au fost primele doua probleme!

Acum a treia!

Eu folosesc AC-ul cat de cat nu il las sa stea... Acum doua zile, dau drumul la AC, aud un zgomot asa... "strein".. Zic ma frate ori scartaie compresorul? Cum pui AC-ul cum incepe sa se auda dupa o perioada. Trag eu dreapta, trag capota, nimic.. Acolo liniste si pace, compresorul nu face figuri.
Pe urma mi-a picat mie fisa... Se aude freonul fratilor. Cum auziti voi acasa la centrala ca va curge apa prin tevi aud eu cum imi curge freonul prin tevi acum.

E drept ca din 2006 de cand e masina n-am completat cu freon desi ar fi trebuit, dar asta si din cauza ca raceste ca un frigider, te imbolnavesti in ea si am tot sarit aspectul asta. Sa fie vreo teava sparta nu cred, ca-mi zbura si mama freonului pana acum. E perfect functional doar ca a inceput sa se auda cum circula prin tevi, prin radiatorul din habitaclu, ma-sa si cu ta-su.. nu stiu. Ala e zgomotul..de ceva care curge.

Ce parere mai aveti si de asta? Niciodata n-am mai auzit asa ceva! Oare se aude ca i-o fi scazut nivelul? Sau am vreun por si bolboroseste pe acolo? Nu trebuia sa-mi zboare freonul pana acum si eventual sa-i simt mirosul in habitaclu?

Dragii mei, am asteptat sa se stranga problemele sa postez tot odata.

Imi cer scuze pentru absenta de pe forum in ultima perioada, dar am avut mari suparari si inca am. Mi-a murit mama de cancer, m-am despartit si de gagica (mai precis ea de mine ca de... stiti si voi cum e: cand e bine impreuna cand e rau fiecare pt el... Nu putea sa ma vada deprimat dom'le... O afecta imaginea mea). Ce sa mai vorbim... nu mi-a mai ars de nimic... m-a interesat strict de echilibrul meu emotional si sa nu ma manance sobolanii in casa... Mi-a picat greu si nu prea trece, a fost singura mea familie, tata a murit cand aveam 5 ani, n-am frati etc.. e greu.. Te simti al nimanui, normal ca am picat.

Ei in fine... asta e latura personala a problemei, v-am explicat care/daca mai ma cunoasteti ce s-a intamplat in ultimii doi ani de absenta.
Numai nenorociri...

Astept orice sfat, orice idee e buna. Eu am manualul de reparatie dar ala este perfect inutil. Ala e cu de-alea: "s-a stricat palyer-ul? Ok se inlcouieste player-ul, s-a stricat masina? Ok inlocuiti masina"... stiti si voi cum sunt facute, nici detalii importante nu dau in ele. Nici pana in ziua de azi eu nu stiu pe unde se scoate antigelul din instalatie de exemplu (ma refer la partea de motor, lasati robinetul ala de pe radiator). Are multe minusuri, reprezentantele stiti si voi cum sunt. O adunatura de golani. Cand te duci si iei masina: ooooh.. domnu' in sus domnu' in jos, cand te duci cu prima problema toti au treaba... Am avut experienta cumpararii de masini noi stiu cum stau treaba. Mai ales acum ca e saraca din 2006, pai teoretic e moarta in viziunea lor.... Alta... N-ai bani de alta? Soarta! Nu ne mai deranja pe noi cu mizeriile tale si cu cadavrul tau.
In alte service-uri n-am incredere ca nu e nici o masina foarte populara, iar cum isi da cu parerea nea Ilie de la scularie imi dau si eu aici pe forum dupa cum vedeti.
Aaaa... offtopic, dar mi-am amintit de o faza cand mi-am luat eu prima mea tableta cu 3G, un Samsung Tab 3. Aveam o problema cand vorbeam pe ea si imi intrerupea apelurile doar daca aveai netul activ. Mai vorbeam dupa ea mai ales in masina. Mmmmmda, si m-am dus la un "service GSM" de la mine din Braila sa le cer o parere si am inceput: "Ma baieti asa face, i-am rescris rom-ul, am incercat si un custom rom, la fel face, tra la la la la la la la"... Dupa ce-am terminat eu de sporovait si ala de acolo se uita asa lung la mine imi zice: "Ma baiat eu nici nu am inteles ce-ai zis tu acolo intelegi? Noi schimbam o carcasa la un telefon, punem o baterie, mai o folie, ce spui tu acolo e dejaaaaa.... esti cu mult peste noi!". Am apreciat sinceritatea si am plecat.

Asadar.. dupa exemplul de mai sus... nu prea mai am incredere decat in mine si oameni ca voi care unii chiar v-ati lovit de tot felul de probleme si chiar va si pricepeti la masini si ajutati colegii de forum dezinteresati.

Va multumesc.
Salutare.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Sâm Mai 06, 2017 10:50 pm

Salut!
Eu pot sa-ti spun doar ca display-ul nu comunica decat in privinta informatiilor cu computerul de bord. Pentru ca eu am sistem audio after market si imi apare pe display doar consumul instant. Si asta pentru ca marii ingineri de la Mitsubishi au ales varianta "geniala" sa puna butonul computerului de bord, pe sistemul audio original. Iar daca il schimbi cu unul after market, adio computer! Mie imi afiseaza doar consumul instant, ora si temperatura exterioara. Daca ar comunica intre ele cum zici tu (comp de bord si sist audio original), ar insemna sa nu mai apara nimic pe display dupa ce nu mai folosesti sist. audio original. Ceea ce la mine nu se intampla. Deci aceasta comunicare este legata doar de niste informatii partiale care tin de sistemul audio original (numele piesei de pe cd sau numele postului radio). In rest, din moment ce iti afiseaza o informatie a computerului de bord FARA sistemul audio original (cum mi se intampla mie) in logica mea (nu stiu insa cat de corecta), inteleg ca e vorba de doua sisteme diferie (audio si computer) legate la un ecran. Dar asta nu inseamna ca daca renunti la unul din ele, ecranul nu afiseaza nimic. Trebuie sa afiseze computerul de bord si sistemul audio (daca e original) sau o singura functie a computerului de bord, daca sist. audio nu e original. Si eu m-am gandit la treaba asta si asta am inteles din toata organizarea tampita a sistemului audio al masinii si al comp. de bord.
Ai inteles ceva?

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Dum Mai 07, 2017 8:29 am

Da Catalin am inteles.. Multumesc, da m-am prins cum sta treaba. Bun, deci sa stricat si nemernicul ala de sistem audio. Bine sincer? Putin imi pasa e un jaf. Oricum vroiam sa-mi iau un Pioneer sa-l pun sub el, ca sa nu pierd butonul de la computerul de bord, dar cum nici butonul ala nu-mi mai merge cred ca pot sa-i spun pa.

Ok, un lucru l-am inteles.. ECU transmite datele la LCD, dar functiile sunt schimbate de butonul de pe player (pt ca la tine a ramas blocat pe o functie, consum instantaneu sau ce probabil ai avut ultima data selectat inainte sa ti se schimbe sistemul audio, pun pariu). Ideea e urmatoarea: care e pin-ul de control?
In cazul asta e un pin de control. Adica comanda de la butonul de pe fata playerului comunica cu ECU ca sa schimbe functia afisata. Ca daca e asa simplu nu ne doare mana sa-i punem un "push button" pe undeva prin plasticele alea cu doua fire sa ne facem treaba sa schimbam functiile sti?
Ce nu stiu este daca e un simplu buton on cand il apesi off cand iei mana sau e vreun circuit mai complicat care transmite la ECU (ecu e computerul masinii raspunzator de mai tot, scuze ca specific, dar vreau sa fiu sigur ca se intelege) un anumit voltaj sau semnal logic.. naaa poate transmite un semnal patrat cu anumita frecventa.
Ai idee care e faza?

Oricum e bine ce mi-ai zis.. Azi cred ca ma pun pe viata lui sa-l dau jos... Sper sa gasesc "alea" care le-am facut eu sa scoti player-ul. Niste tije care in general sunt livrate cand iti iei un player. Vreau sa-mi iau un Pioneer care citeste FLAC-uri. Eu lucrez cu muzica si chiar daca pe masina noastra aveam niste jafuri de difuzoare si playere auzul meu face diferenta si nu suport mp3.. Din asta traiesc, fac sunete, am sute de milioane bagate in scule pro acasa, monitoare de studio, eq, sub, software, controlere MIDI, licente peste licente de soft si computere de top.. .In fine divaghez. Ideea e ca nu pot trece de la CD la mp3 si am obliga sa iau FLAC ca acesta va fi viitorul.

Acum eu sincer nu vreau sa renunt la sistemul de schimbat functia afisata a computerul de bord (chiar daca afisajul meu nu mai merge) si nici butonul din care schimbi. (Sau na poate butonul merge dar circuitul logic fiind stricat nu schimba). Odata cu ala audio dat jos, il lau la testat cu tot felul de aparatura sa vad ce si cum.

E bine, macar m-ai facut sa inteleg un lucru. Ma pun sa caut si vreo schema pe net ca sigur in manuala de reparatie n-are pini explicati la sistemul audio ce si cum face.

Apropos, tu ti-ai schimbat si difuzoarele? Sau doar HU (head unit-ul), playerul? Te intreb ca n-am dat niciodata jos vreunul sa vad cat de mare e. Am dat doar o grila la care logic ca am rupt niste cleme (care culmea nu i-a afectat punerea la loc sau balanganeala) m-am enervat si n-am mai dat jos nimic.

Eu zic ca-s de vreo 10cm vizual asa.. nu? Auuuuzi sti ce? Ia sa ma inarmez eu azi cu subler electronic, un set de imbusuri si de torxuri pe langa cateva alte scule si sa desfac eu acolo sa vad ce si cum.

Eu sunt vanator "desta" de oferte la Altex sti?
Am pus ochii pe ceva si poate imi schimb si difuzoarele.

Inainte sa am acest Mitsubishi aveam bani multi, am avut o perioada forate buna si am tot schimbat masini. La un moment dat am avut un Punto (Fiat) la care mai scumpa era linia audio ca masina. Pe bune si fara misto. Se umfla tabla pe ea cand dadeam in ea. In 2003 am dat numai pe head-unit (pe player) vreo 17 milioane, era un model de top de la Pioneer. Urmatorul dupa modelul de top. Mi-aduc aminte ca aveam si soft sa-i schimb imaginile. Suporta o rezolutie mica si afisa albastru cu negru si iti convertea o bucatica de imagine in ce vroaiai tu, o puneai pe CD si sus cu ea pe ecran. Poate pare un rahat acum, dar sa sti ca in 2003 daca vedeai asa ceva erai paf. In portbagaj nu mai aveam loc, judeci si de ce.. amplificatoare, sub-ul era fiiiiix cat sa mai bagi o carpa pe langa el si cam atat.

Nu mai fac eu prostii de-astea eram si copil. Acum am 36 deci in 2003 aveam 22 de ani... Ehehe... frumoase vremuri.. foarte frumoase...
Multumesc si mai astept sugestii de la voi, eu intre timp o sa fac studiul meu si o sa va postez toate concluziile care le trag sa fie de folos posteritatii.

Vreti sa fiu sincer cu voi? Daca cu aceasta masinuta care "o stiu de cand era mica" nu faceam drumuri atatea, pana si in Italia am fost cu mama, am vizitat Venezia si am lasat masina in Mestre parca? .. in fine... pe acolo, o dadeam, mai puneam cateva mii si-mi luam alta masina.... Un Lancer sa fiu mai precis. Imi si place, e si prima acum in top fiabilitate pe reliabilityindex dot com, imi luam is eu una neagra la fel ca asta mai nouta daca tot au scos astia taxa. Motorina.. la fel..
S-au dus vremurile cand imi permiteam turbo benzina...

Toate cele bune.. si scrieti cu curaj.. totul se apreciaza.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Dum Mai 07, 2017 5:45 pm

Cica se poate pune un buton separat pentru computerul de bord, avand un buton separat in cazul in care renunti la sist. audio original. Cand am cumparat masina, am intrebat asta aici si cineva mi-a dat si un link in rusa parca, in care niste "neni" au montat acel buton. Parea destul de complicat (pentru mine) si am lasat-o balta. Ma interesa consumul... pe care l-am aflat singur pana la urma.
In privinta boxelor, fiind o masina de clasa mica al carei pret de pornire era de aprox 10000 de euro, nu poti avea mari pretentii de la ele. Nu le-am desfacut niciodata. Stiu ca s-a discutat si despre asta pe forum. Vezi ca se pot schimba.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Lun Mai 08, 2017 8:37 am

Aaaaah... omule ti-am scris atatea si din greseala am inchis browserul. Nu mai stau acum sa refac povestea. Ideea e ca luat ieri si player si am dat jos si un difuzor sa-l masor si sa revin cu info si pt voi.
Daca ai gasi acel link chiar si in Rusa (ca eu doar ce-am cautat si n-am avut noroc) ar fi suer sa sti. Ar fi super, pentru ca eu mai ma pricep la electronica sa sti si daca e iti explic (asta in cazul in care nu ai inteles si tu) cum se pune butonul.. Ai zis ca ti se pare complicat. Ei daca vad link-ul iti spun si daca e complicat..

P.S. nu stiu de ce zici ca au fost 10 mii Euro noi. A mea a fost 12400 Euro noua.. Poate alea pe benzina cu motoare mai mic. Ce stiu sigur sa-ti spun ca a mea e dotarea standard.. nu cred ca se poate mai jos de atat.. La mine viata e simpla, la mine daca am AC (climatronic chipurile cum avem noi pe astea), geamuri electrice, oglinzi electrice si consuma decent, e cea mai buna masina de pe pamant...a si daca fuge... si de fugit fuge.. asta 1.5 diesel de 95 cai chiar fuge. As fi vrut sa concuc si altele pe benzina.. mai ales alea mici mici pe benzina.

Revin..

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Joi Mai 11, 2017 2:23 pm

Am tot cautat linkul ala si nu-l mai gasesc. Era un rus care nu stiu ce mesterea pe-acolo si deodata apasa pe un buton si se schimbau functiile computerului de bord. ((
10000 de euro a fost varianta de baza. Practic modelul pe care s-au adaugat una, alta si au facut masina mai scumpa (gen motor mai puternic si/sau diesel, mai multe dotari). Asa a ta a fost 12400 si a mea vreo 10000.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mai 11, 2017 7:23 pm

Salut,

Inutil de adaugat ca imi pare nespus de rau pt cele intamplate.

Display-ul cred ca se poate repara in prima instanta, daca nu, trebuie inlocuit.

Nu stiu daca la colt e la fel, dar la forfour radio-ul comunica prin can-bus cu masina. Daca il scoti sau stii ce model e, poate gasim pe net informatii despre pin-out si ne dam seama cum comunica cu computerul si display-ul.

Difuzoarele pe smart sunt de 13cm pe fatza si 10 pe spate.

Daca aflu ceva concret iti scriu.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Dum Mai 14, 2017 10:42 pm

Salut Alex44, ca de obicei, la datorie. Multumesc de ajutor. incerc sa scriu repede...ah... sti ce? revin pentru ca mai am 2% la mac book pro si sta sa se inchida sunt undeva in masina pe malul dunarii... Revin sa va spun ce-am mai modificat..

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Lun Mai 15, 2017 5:52 am

Am revenit. Alex, problema e asa. Desi seamana cu Smartul sunt totusi diferite. La Coltul meu cel putin difuzoarele sunt la fel si pe fata si in spate. Am facut eu niste masuratori cu sublerul pe ele. Sunt dimensiuni atipice. Carcasa are diametru maxim de 117,61 mm, adancimea la montare: 38,36. Acestea sunt dimensiuni masurate cu simt de raspundere cu un subler electronic german, nu Yan Tiom Ping. Asa.. am scos javra aia de casetofon stricata. De reparat ceasul nu stiu ce sa-ti spun. ti-am zis, am masurat fiecare piesa din ea (mai putin procesorul ca n-ai cum) si sunt bune toate. Pe PCB iti indica ce piesa e iar aparatul meu (multimetrul) este cu autoscalare adica il pui doar pe Ohm si iti arata cati Ohmi are nu tre' sa-i selectezi tu gama de masurare. Apoi i-am refacut absolut toate lipiturile. Ar fi bine sa se repare cum spui tu... dar unde si cum? Si ce sa schimbe la el?
Mi-am luat un Pioneer dragut care se aude super, are si setari dragute LPF, HPF, iesire aux, si are fix tot ce mi-am dorit eu si anume: CD, citeste de memory stiks (am unul de la SanDisc de 32Gb n-are moarte, apropos nu toate brandurile merg! Am si un Kingston si dupa ce sta 20 minute cu:"reading file format" iti da error -9 adica trebuie sa-l scoti sa-l mai bagi o data sau sa inchzi sa redeschizi, nu merge sub nici un chip), are intrare auxiliara, are FLAC (foarte important) pentru ca eu nu ascult mp3-uri de fel. Nu-mi place sa stiu ca se poate mai bine si eu ascult mai num ma. Dupa ce mi-am pus head unit-ul care are RMS 22W/canal si dfuzoarele au 15W pe canal mi-am dat seama ca mi niciodta nu se vor desuca cu frecvente mai joase. Asa ca mi-am pus HPF-u -12dB (slope) la 125Hz si tot ce-o subt 125 Hz. Acum se auzea totul stralucitor dupa care am inceput sa simt lipsa bass; m-am dus si mi-am luat un Alpine actie SW 812 (sau ma rog)care are 20cm. Am seat LPF-ul tot ca HPF-ul la 125Hz slope -12dB (asa se completeza cel mai bine la 24dB/octava suna prea separate). Ei acum trebuie sa-mi mai schimb si difuzoarele pe fata. Mi-am comandat adaptoare pe net care costa cat pe ma-sa si niste inele de MDF in speranta ca imi vor da mai mult loc dar nu cred sa incapa in primul rand. Au 150mm diametrul exterior mai mult decat "gaura" de la masina. Sa vad ce fac ca nu mai am iesiri RCA ori imi bag unitatea in vanzare ori imi iau niste adaptoare de la semnal de putere la semnal jos si-mi trag un amplificator de 4x55 sau 4x70W pe aici si alimentez niste difuoare bunicele. Majoritatea sunt cam adanci iar eu nu stiu ce spatiu de montaj o sa am. Ei in fine ideea este ca G-urile de la Alpine incao iru pe mine asta ma inteaza macar. Desi totusi e cam exagerat cu amplificatorul sincer m-as multumii doar si cu alte difuzoare. Nu vreau sa fac masina club mobil circ si panarama vreau sa ascult eu mai bine.. in sens de fidelitate, Ei in acest sens cred ca si Alpin E sunt bune. Si imi iau separate.. pe fata doua cai separate.. nu coaxiale iar pe spate nu cred ca le schimb ca nu merita. Cine sta acolo faca bors!
Daca mie imi bubuie plamanii si pietrele in rinici care stau in fata dapai alora e stau cu subul la spinare corect?
Acum nu stiu ce sa ma fac cu computerul de bord. Eu sincer aveam si display-ul busit dar am si butonul de shimbre. Masina are firele de sunet, si mai are o cupa separata cu vre 4 fire care ceva imi spune ca mergeaaratul ei. M-am si gandit daca e cum fac. Scot placa de circuit din playerul vechi, ii gasesc un loc pe undeva si-i trag un buton. Dar poaoe se poate cum zicea baietasul asa intaintea noasstra. Eu am si display-ul distrus.. ca facam niste niste probe cu firele alea gen le undeam intre ele prin niste rezistoare de divese masinil Cica mege fara ola originak

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Joi Mai 25, 2017 2:23 am

Da haideti ca se tin langa. Cu zgomotul ala de "curgere" a freonului din habitaclu chiar nu a fost ceva de bine. Azi cand sa dau drumul la climatizare baga aer fierbinte, deci pe undeva instalatia a facut un por. Alta nenorocire. Mi s-a aprins si ledul de la airbag. Ce-am citit in manual insa nu e bine. Cauza pentru care s-a aprins martorul din bord (pot fi contacte imperfecte la airbaguri - fata stanga fata dreapta scaun stanga scaun dreapta) mai pot fi si de la centurile pretensionate. Cum in ce fel nu stiu. Eu am luat asa la mana unde am avut acces, gen cuplele sub scaun par ok, la centuri nu stiu unde sa ma uit probabil jos de tot au vreun fir unde se bobineaza ele, mai ramane sa desfac bordul sa ma uit si la cupla de la volan si la pasager. Oricum o dau insa nu e bine, pentru ca chiar daca remediezi problema trebuie musai bagata pe tester si stearsa eroare din locatia de memorie ca nu se stinge singura. Foarte nasol.
Acum ce m-a suparat cu adevarat si mi-a dat de munca este instalatia de frig. Clar daca se aude inauntru porul e dinauntru, si trebuie sa fac praf masina sa vad pe unde scapa, sa dau piesa jos si sa ma duc cu ea la lipit.
Deci e adevarat ca dupa 10 ani o masina nu mai e masina. Cat de fiabila a fost ea dar a inceput sa ma lase.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori