Pagina 1 din 2

Scris: Mie Mai 03, 2017 10:19 am
de stefanpomarac
Salut,

In ultima vreme ma tot gandesc daca sa dau Coltul pentru o masina mai noua. Nu e musai, e doar un moft de moment. Insa in momentele de intelepciune imi dau seama ca am o masina destul de buna si incapatoare, chiar si cu doi puradei, foarte buna pentru oras, dotata si cu GPL (deci costuri mai mici cu combustibilul)
Fac un sondaj, cat de mult rezista un Colt, in timp si kilometri.

Incep eu:

Colt 1.3, 2009, aprox. 150.000 km

Scris: Mie Mai 03, 2017 11:03 am
de teodor_001
QUOTE (stefanpomarac @ May 3 2017, 10:19 AM) Salut,

In ultima vreme ma tot gandesc daca sa dau Coltul pentru o masina mai noua. Nu e musai, e doar un moft de moment. Insa in momentele de intelepciune imi dau seama ca am o masina destul de buna si incapatoare, chiar si cu doi puradei, foarte buna pentru oras, dotata si cu GPL (deci costuri mai mici cu combustibilul)
Fac un sondaj, cat de mult rezista un Colt, in timp si kilometri.

Incep eu:

Colt 1.3, 2009, aprox. 150.000 km

Colt 1.3,2005...la sfarsitul saptamanii implineste 150.000km.Probleme majore nu am avut cu ea,per total multumit de ea.

Scris: Mie Mai 03, 2017 1:52 pm
de Alex.Iorga
Moftul asta l-am avut si eu fix acum o saptamana. Am si pus masina la vanzare pe net, iar dupa 15 min am scos anuntul. De ce? Pentru ca e usor de intretinut, motorasul ala de 1.1 isi face el treaba si nu cere multa intretinere, are distributie pe lant, nu ai nevoie de un intinzator separat pentru cureaua de accesorii, husele de pe scaune daca vrei le dai jos si le speli si uite asa ai masina ca noua, bancheta spate rabatabila complet, destul de incapatoare pentru clasa ei. Sunt si cateva minusuri pe care le-as acorda cum ar fi: bordul ala imens si lucios de zici ca am oglinda in parbriz cand bate soarele in el, stalpii A blocheaza destul de mult campul vizual periferic, gasesti jenti mai greut un pic si cam atat din punctul meu de vedere

Colt 1.1, An 2006, 109982 km

Scris: Vin Mai 05, 2017 2:31 pm
de LauCalin
O daaa, acel bord lucios! Oare inginerii aia cand au testat masina, inainte de fabricatie, nu au testat-o si pe soare?
Vizibilitatea mi se pare proasta in oglinda din dreapta. Cred ca e cel mai mare minus al masinii. Poate si cutia care mai agata uneori si insonorizarea mai slaba.
Si eu trebuie sa iau o hotarare in cel mult 2 ani, mai ales ca a mea e si in 3 usi. Nu prea ma lasa sufletul sa o vand, pentru ca sunt f multumit de ea. Si sunt constient ca nici nu voi lua prea multi bani pe ea. Ma gandeam sa o las consoartei. Insa nu are permis si nici nu vrea sa-si ia.
In rest... ma bucur ca am ales cu mintea, in loc sa aleg cu sufletul. Altfel imi luam ceva mai mare, mai vechi, rulat in draci si bagam bani in el cu nemiluita.

Colt 1.1 CZ3 , 2008, 53xxx km. In ultimii 2 ani si 7-8 luni a facut 33000 de km.

Scris: Lun Mai 08, 2017 5:16 pm
de BadMike1989
Colt 1.3 Z30 2005 114.000 km. Il am de 2 ani si jumate in care am facut 26.000 km. Nu am avut probleme costisitoare financiar. Multumit de masina.

Scris: Lun Mai 08, 2017 9:38 pm
de teutzue
Salut

Colt 1.1, 2007, 170.000 km, luata de noua.
Schimbat toate cele 4 arcuri acum ceva timp si refacut geometria la roti recent. De asemenea, am inlocuit si computerul central ca imi facea probleme in bord.

Merge ceas.

Toate cele bune,

Teo

Scris: Vin Aug 11, 2017 3:34 pm
de ravenbv
Colt 1,1 2006 230000 telescoape spate ,bucsi fata bielete antirului de vreo 3 ori face 3 km pe drum de tara zilnic in rest ulei si benzina

Scris: Lun Aug 14, 2017 11:29 am
de LauCalin
Pfai, nu cred! Exact slabiciunile astea le am si eu. Amortizoarele spate tocmai le-am schimbat si bieletele antirului, mi-a zis mecanicul luna trecuta, ca ar avea ceva uzura. Mai rezista. Dar trebuie avuta in vedere schimbarea lor in 10000-15000 de km. Asta pentru ca nu folosesc masina pe drumuri proaste, decat foarte rar.

Scris: Vin Aug 25, 2017 12:04 am
de gabone
Colt 1.5 SAM Safety, 108000 km din anul 2008. Am schimbat servodirectia la aproximativ 30000 km pe garantie, pentru ca troncanea, dar mi se pare ca si acum face la fel (posibil ca zgomotul sa fie din alta parte, se aude doar la viraje), desi e destul de precisa. Am schimbat capetele de bara la 65000 km. Bateria originala am schimbat-o acum cateva saptamani pentru ca nu mai pornea. Cea originala era marca Banner, asa ca am luat una de la acelasi fabricant. Motorul e ok si sper sa mearga mult timp de acum incolo.

Scris: Mar Sep 19, 2017 3:39 pm
de Alberto
Colt 1.3 din 2010 95 cp, cumparat de nou, aprox 53 000 km, marea majoritate facuti in Bucuresti. Au fost cateva probleme cu frana de mana care ramanea blocata iarna si cu bratele stergatoarelor care nu mai faceau cursa completa si se incalecau. In afara de consumabile am mai schimbat tamburii si cilindrii pe spate, mai am de schimbat un tampon anti-ruliu care este crapat (am inteles ca este o bucata de cauciuc intre motor si cutie sau ceva de genul asta, nu am gasit decat originala si costa 3-400 ron, mi-a spus baiatul de la service care imi e si prieten ca o pot lasa asa, n-are rost sa o schimb la suma asta).
De ceva timp, am un tacanit/cloncanit metalic (des si deranjant, parca ar fi fier pe fier) atunci cand trec peste denivelari scurte, am observat ca mai apare si cand franez la viteze f. mici si masina este cuplata in treapta de viteza, cand debreiez acest tacanit dispare. Daca mi-ati putea da sugestii in aceasta privinta v-as fi recunoscator.
Va multumesc si va doresc toate cele bune !