Pagina 1 din 1
Scris: Lun Apr 24, 2017 11:15 pm
de dias04
Salutare la toti fanii/posesorii de Mitsubishi! Am o problema cu Colt-ul meu din 2008, 65.000 km la bord. Nu mai porneste. Defectul a debutat in felul urmator: masina a pornit, insa nu mai aveam posibilitatea de a o accelera. Apasam pedala si nu se intampla nimic. Dupa mai multe incercari a mers, s-a accelerat. A doua zi s-a intamplat la fel, dar si-a revenit. Dupa doua zile am pornit-o, se accelera, insa nu mai functiona turometrul. M-am gandit ca este o problema cu ceasul, sau vreun contact. Asa ca am oprit-o ;i am incecat sa o pornesc din nou. Nu a mai pornit. Am incercat in fel si chip, adica am mai lasat-o, am decuplat o borna de la baterie si apot am reconectat-o. Nimic. Nu mai porneste. A venit un specialist cu testerul si nu indica nimic cu privire la motor. A verificat si a constatat ca nu da scanteie si nici pompa de benzina nu se alimenteaza. Interesant este ca pe diagnoza arata ca ar fi si o problema cu cheia. Dar cu aceeasi cheie a mers mereu si nu am lovit-o sau scapat-o pe jos, umezeala sau alte situatii. Electromotorul invarte perfect dar nu mai porneste. Display-ul functioneaza perfect, nu da nicio eroare in bord, nu apare niciun martor reprezentand o cheia sau altceva. Pur si simplu nu mai porneste. Si inca ceva: cand pun contactul pentru a actiona demarorul, porneste si ventilatorul de racire.
Ce poate fi? Ati mai avut sau auzit de un asemenea defect? Impartasiti-mi, va rog, din experientele voastre! Multumesc!
Mentionez ca sunt fan Mitsubishi, mai am un Pajero Sport din 2000 de care sunt foarte multumit. Ma surprinde si ma dezamageste defectul Colt-ului. Noroc ca mi s-a defectat in curte si nu pe cine stie ce coclauri...
Scris: Mar Apr 25, 2017 11:01 am
de teodor_001
QUOTE (dias04 @ Apr 24 2017, 11:15 PM) Salutare la toti fanii/posesorii de Mitsubishi! Am o problema cu Colt-ul meu din 2008, 65.000 km la bord. Nu mai porneste. Defectul a debutat in felul urmator: masina a pornit, insa nu mai aveam posibilitatea de a o accelera. Apasam pedala si nu se intampla nimic. Dupa mai multe incercari a mers, s-a accelerat. A doua zi s-a intamplat la fel, dar si-a revenit. Dupa doua zile am pornit-o, se accelera, insa nu mai functiona turometrul. M-am gandit ca este o problema cu ceasul, sau vreun contact. Asa ca am oprit-o ;i am incecat sa o pornesc din nou. Nu a mai pornit. Am incercat in fel si chip, adica am mai lasat-o, am decuplat o borna de la baterie si apot am reconectat-o. Nimic. Nu mai porneste. A venit un specialist cu testerul si nu indica nimic cu privire la motor. A verificat si a constatat ca nu da scanteie si nici pompa de benzina nu se alimenteaza. Interesant este ca pe diagnoza arata ca ar fi si o problema cu cheia. Dar cu aceeasi cheie a mers mereu si nu am lovit-o sau scapat-o pe jos, umezeala sau alte situatii. Electromotorul invarte perfect dar nu mai porneste. Display-ul functioneaza perfect, nu da nicio eroare in bord, nu apare niciun martor reprezentand o cheia sau altceva. Pur si simplu nu mai porneste. Si inca ceva: cand pun contactul pentru a actiona demarorul, porneste si ventilatorul de racire.
Ce poate fi? Ati mai avut sau auzit de un asemenea defect? Impartasiti-mi, va rog, din experientele voastre! Multumesc!
Mentionez ca sunt fan Mitsubishi, mai am un Pajero Sport din 2000 de care sunt foarte multumit. Ma surprinde si ma dezamageste defectul Colt-ului. Noroc ca mi s-a defectat in curte si nu pe cine stie ce coclauri...
Salut,
Eu cand am avut probleme cu imobilizatorul in disperarea de a face cumva o resetare, am incercat sa scot si acele "module"(nu stiu sincer ce sunt,par niste sigurante mai mari) de deasupra sigurantelor...am scos un modul sau 2 si am observat ca atunci cand sunt scoase si pun contacul porneste ventilatorul de racire... nu stiu cat de mult ajuta te ajuta
Cat despre cheie..si eu am patit la fel...fara sa-i fac nimic n-a mai pornit.
Scris: Mar Apr 25, 2017 8:38 pm
de dias04
Nu stiu ce sa mai cred. Multumesc pentru ajutor. Am sa merg la Mitsubishi sa mai cumpar o cheie, poate ca aste este cauza...
Scris: Mar Apr 25, 2017 9:31 pm
de teodor_001
QUOTE (dias04 @ Apr 25 2017, 08:38 PM) Nu stiu ce sa mai cred. Multumesc pentru ajutor. Am sa merg la Mitsubishi sa mai cumpar o cheie, poate ca aste este cauza...
La mine nu cheia a fost problema,deci nu te grabi..cel mai bine o duci la mitsubishi. la mine s-a rezolvat cu 230lei (fata de 600-800 cat este o cheie)
Scris: Mie Apr 26, 2017 9:38 pm
de dias04
Multumesc pentru sfat! Maine o voi duce la un specialist care este, din toate informatiile pe care le-am adunat, cu mult peste meseriasii de la Mitsubishi. Are si toate softurile posibile, updatate. Este vorba despre un defect electric. Voi reveni cu informatii. Toate cele bune!
Scris: Mar Mai 02, 2017 9:56 pm
de Alex.Iorga
Salutare ! Ai reusit sa rezolvi problema ? Am patit si eu azi o chestie tare ciudata. Am pus contactul, dau sa o pornesc si aud un sunet ca de scurt-circuit de la consola unde se afla radioul dupa care nu mai mergea radioul, displayul, lumina interioara si inchiderea centralizata. Plus ca dupa ce opresc motorul imi raman acele din bord blocate...am sa o duc la un electrician si sper sa nu fie ceva grav la ea...pacat ca se intampla lucruri din acestea ciudate pentru ca e o masinuta buna si ieftin de intretinut. Mult noroc cu rezolvarea problemei !
Scris: Mie Mai 03, 2017 9:27 am
de Flipper
Daca spui ca a fsot un scurt-circuit inseamna ca s-a ars si o siguranta deaceea nu iti merg mai multe echipamente. Nu strica sa verifici sigurantele.
Scris: Mie Mai 03, 2017 10:13 am
de Alex.Iorga
Le-am luat pe fiecare in parte la verificat. Nu am gasit niciuna arsa. Nu m-am uitat la borna de + a bateriei, pentru ca am inteles ca ar mai fi acolo niste sigurante. Le voi verifica mai pe seara. Eu sper sa nu se fi ars ceva pe la instalatia electrica.
Scris: Dum Mai 21, 2017 9:28 pm
de dias04
Salutare! Am rezolvat problema. S-a intamplat urmatorul lucru:de la una sau mai multe pietre de pe carosabil s-a spart carenajul de la roata fata stanga (plastic destul de subtire). Ulterior, de la alte pietre si pietricele s-a spart capacul calculatorului (pozitionat in dreptul rotii respective) si a patruns apa (balti si spalatorii) producand defectul. Am ajuns la un specialist foarte bun care a refacut trasee oxidate, a reparat pe acolo si a reusit sa ma salveze de un nou calculator. Am inlocuit carenajul spart (48 de lei a costat componenta) si sper sa nu se mai sparga. Oricum voi mai monta o protectie mecanica suoplimentara pentru calculator, just in case...
Scris: Mar Mai 23, 2017 11:31 pm
de LauCalin
Salut!
O informatie foarte utila. Nu stiam ca zona din stanga poate fi predispusa la asa ceva. Poti sa ne spui de unde esti si cat te-a costat toata "nebunia"? Ma gandesc ca ar fi util si pentru altii in cazul in care (doamne fereste) patesc ceva asemanator.