Proaspat Posesor De Colt
- stefanpomarac
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 02, 2014 12:38 am
Cred ca exista mai multe variante de bare longitudinale. La mine barele sunt pozitionate doar pe plafon. La alte colturi am vazut ca barele se prelungesc peste parbriz pana la baza acestuia.
Eu am cautat si pe la dezmembrari dar nu prea am gasit in Bucuresti. Pana la urma le-am scos pe cele vechi care stateau ridicate si erau multe sanse sa te tai in marginea lor. Baietii de la spalatorie s-au zgariat de cateva ori.
Eu am cautat si pe la dezmembrari dar nu prea am gasit in Bucuresti. Pana la urma le-am scos pe cele vechi care stateau ridicate si erau multe sanse sa te tai in marginea lor. Baietii de la spalatorie s-au zgariat de cateva ori.
Salut,
am schimbat filtrul de aer (MANN) si filtrul de polen (Nipparts), destul de usor dar la schimbarea filtrului de polen am observat ca pe cel nou are o sageata "Air Flow" care indisa sensul in care curge aerul prin filtru. Pe filtrul vechi nu exista aceasta indicatie. M-am uitat bine si am ajuns la concluzia sa Air Flow-ul este dinspre pasager spre sofer si am pus filtrul cu sageata spre stanga (spre sofer). Am facut bine?
Aveam nevoie sa schimb un bec Halogen H11 55W din proiector, cei de la MCar Tiriac mi-au spus ca trebuie dat scutul masinii jos ca sa poata schimba acel bec (am scut metalic). Eu l-am schimbat in 3 minute fara sa dau scutul jos. Am scos grila aceea neagra si apoi am scos proiectorul. Astia de la MCar vor doar sa cojeasca omul de bani.
Referitor la schimbul de ulei, am gasit Motul 8100 X-cess 5w40 5L la 131lei. Masina are acum Mobil Super 2000 10W40 Semi-Syntetic.
Ce ma sfatuiti, sa schimb pe Motul sau sa raman pe Mobil?
am schimbat filtrul de aer (MANN) si filtrul de polen (Nipparts), destul de usor dar la schimbarea filtrului de polen am observat ca pe cel nou are o sageata "Air Flow" care indisa sensul in care curge aerul prin filtru. Pe filtrul vechi nu exista aceasta indicatie. M-am uitat bine si am ajuns la concluzia sa Air Flow-ul este dinspre pasager spre sofer si am pus filtrul cu sageata spre stanga (spre sofer). Am facut bine?
Aveam nevoie sa schimb un bec Halogen H11 55W din proiector, cei de la MCar Tiriac mi-au spus ca trebuie dat scutul masinii jos ca sa poata schimba acel bec (am scut metalic). Eu l-am schimbat in 3 minute fara sa dau scutul jos. Am scos grila aceea neagra si apoi am scos proiectorul. Astia de la MCar vor doar sa cojeasca omul de bani.
Referitor la schimbul de ulei, am gasit Motul 8100 X-cess 5w40 5L la 131lei. Masina are acum Mobil Super 2000 10W40 Semi-Syntetic.
Ce ma sfatuiti, sa schimb pe Motul sau sa raman pe Mobil?
Salut,
am reusit sa fac revizia si sa schimb si lichidul de frana si antigelul. Am schimbat si bujiile cu ocazia asta.
Toate bune pana mi-a zis mecanicul ca trebuie sa schimb si un cap de bara pe stanga si doua bucse de bara stabilizatoare. Zis si facut.
Pentru montajul lor a trebuit dat scutul metalic jos. Sub scut, ce sa vezi? Carcasa de la cutia de viteze sparta si lipseste o bucata buna din ea.
Partea buna este ca nu a curs uleiul din cutie pentru ca acea zona este uscata si se pare ca acea zona ar fi "carcasa ambreiaj".
Cei de la Mitsubishi Tiriac mi-au facut un deviz pe baza pozelor trimise care se ridica la suma frumusica de 2500lei cu tot cu manopera.
Capacul de ambreiaj ar fi 1400lei, simering planetara si simering priza cv care insumeaza vreo 250lei. Dar mi-au zis ca este posibil sa mai trebuiasca schimbate si alte piese.
Fostul proprietar cica nu stia despre asta. Mda. Asa ca am luat urmele catre proprietarul anterior care mi-a zis ca masina functioneaza asa de 4 ani si ca scutul metalic protejeaza acea zona fara probleme. Acelasi lucru mi-au zis si mecanicii de unde am facut revizia.
Cei drept masina merge foarte bine si schimba vitezele fara probleme.
Va atasez poze sa va minunati. Poate imi dati si un pont.
Merci!
am reusit sa fac revizia si sa schimb si lichidul de frana si antigelul. Am schimbat si bujiile cu ocazia asta.
Toate bune pana mi-a zis mecanicul ca trebuie sa schimb si un cap de bara pe stanga si doua bucse de bara stabilizatoare. Zis si facut.
Pentru montajul lor a trebuit dat scutul metalic jos. Sub scut, ce sa vezi? Carcasa de la cutia de viteze sparta si lipseste o bucata buna din ea.
Partea buna este ca nu a curs uleiul din cutie pentru ca acea zona este uscata si se pare ca acea zona ar fi "carcasa ambreiaj".
Cei de la Mitsubishi Tiriac mi-au facut un deviz pe baza pozelor trimise care se ridica la suma frumusica de 2500lei cu tot cu manopera.
Capacul de ambreiaj ar fi 1400lei, simering planetara si simering priza cv care insumeaza vreo 250lei. Dar mi-au zis ca este posibil sa mai trebuiasca schimbate si alte piese.
Fostul proprietar cica nu stia despre asta. Mda. Asa ca am luat urmele catre proprietarul anterior care mi-a zis ca masina functioneaza asa de 4 ani si ca scutul metalic protejeaza acea zona fara probleme. Acelasi lucru mi-au zis si mecanicii de unde am facut revizia.
Cei drept masina merge foarte bine si schimba vitezele fara probleme.
Va atasez poze sa va minunati. Poate imi dati si un pont.
Merci!
- Fişiere ataşate
-
- 20170303_131449.jpg (4.2 MiB) Vizualizat de 6724 ori
-
- 20170303_131441.jpg (4.14 MiB) Vizualizat de 6733 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 58 vizitatori