Hello,
De cateva luni de zile simt ca sensibilitatea volanului fluctueaza. Uneori e rigid, alte ori merge bine si uneori cand trag stanta sau treapta e fluent si cand trag in partea opusa e rigid(schimbari care se petrec in interval de cateva secunde sau zeci de secunde).
Gasisem la un moment dat pe youtube un nene care isi "calibra" volanul. Adica decuplase bornele bateriei pentru un reset si apoi o cuplase la loc, a pornit motorul si a tras maxim de volan dreapta pentru 10 secunde si apoi stranga pentru 10 secunde. Am facut si eu asa si pentru cateva saptamani chiar mi se parea ca si-a revenit. Dar problema a revenit si remediul asta se pare ca nu mai tine.
Tin sa precizez ca problema a aparut dupa ce, in mers, am ramas total fara servodirectie si sa aprins becul de ESP. Am fost sa verific eroarea la un service si mi-a zis ca am ramas fara curent dar nu mi-a zis codul erorii.
Sa fie alternatorul? bateria pe moarte(caranda 3 ani) sau vreun scurt?
Sensibilitate Volan
Dupa ce elimini acumulatorul din ecuatie, ar trebui sa incepi sa-ti faci griji pt senzorul de cuplu/caseta servodirectie.
Cealalta componenta ar mai fi ECU directie, am impresia ca e metalica de sub mocheta de la picioarele pasagerului, in zona filtrului de habitaclu.
Din pacate problema e una destul de comuna, si rezolvarea cu bracarea volanului la maxim e doar de moment.
Cealalta componenta ar mai fi ECU directie, am impresia ca e metalica de sub mocheta de la picioarele pasagerului, in zona filtrului de habitaclu.
Din pacate problema e una destul de comuna, si rezolvarea cu bracarea volanului la maxim e doar de moment.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori