Oscilatii Relantiu , Zgomot Ciudat Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Mugur AKN
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Ian 08, 2015 11:48 pm

Mesaj de Mugur AKN » Dum Ian 10, 2016 3:12 am

Acum vreo saptamana masina a pornit mai greu la o 2 cheie dupa asta a mers normal.dupa vreo 3 zile la fel a luato greu.
ma gandeam la baterie ca o fi pe duca si de asta porneste greu , dar astazi a pornit la sfert de cheie am mers la market vreo 15 cand m-am intors i-am dat vreo 4 chei ma gandeam sa renuntz dar a luat-o greoi , dupa care se auzea un zgomot aiurea la motor ca un tacanit cand scadea turatia la 700, turometrul oscila de 700 la 1000 .Daca o turam un pic mergea fara probleme ,am ajuns acasa dar facea tot mai urat, am parcat-o frumos in fatza blocului fiind sambata ,maine duminica , reprezentantza MItsu e la Bacau la 65 km , .Mentionez ca nu sa aprins nici un bec in bord . Ma poate ajuta cineva ???
Am incercat sa pun un video dar nu ma lasa sa uploadez desi are 65 mega si e format mp4

Avatar utilizator
Mugur AKN
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Ian 08, 2015 11:48 pm

Mesaj de Mugur AKN » Dum Ian 10, 2016 3:19 am

Am pus video pe You Tube ,copiaza direct in bara broswer adresa https://www.youtube.com/watch?v=Q690K_Z ... e=youtu.be

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Dum Ian 10, 2016 11:56 pm

Ai masurat bateria? incarca alternatorul? De aici trebuie sa pornesti! Orice electrician iti poate spune starea lor.
Faptul ca porneste aleatoriu nu inseamna ca bateria e neaparat buna. Cand se chinuie sa porneasca, e firesc sa scoata zgomote ciudate.

Avatar utilizator
Mugur AKN
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Ian 08, 2015 11:48 pm

Mesaj de Mugur AKN » Lun Ian 11, 2016 1:24 am

am incarcat bateria pe redresor toata noaptea , am pornit la a 2 cheie nici o diferenta ,masurat alternator totul ok .Dupa ce porneste oscileaza foarte mult turometrul si cand ajunge in partea cea mai joasa in jur de 700 se aude un tacanit la motor si dupa aia creste la 900 si tot asa. daca merg cu ea si o tin turata nu are nimik deci doar la relanti e problema asta

https://www.youtube.com/watch?v=Q690K_Z ... e=youtu.be Aici e video cu problema ,la volum maxim, se poate auzi si tzacanitul de la motor

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Ian 11, 2016 8:49 am

Verifica uleiul si vezi daca o curea nu cumva s-a franjurat si o parte bate undeva in compartimentul motor.
Sper sa nu fie ceva mai grav care sa faca zgomotul asta.
E foarte cidat ce spui si cum se aude.
Nu mai merge cu maisna asa. Masina trebuie sa ajunga in service Mitsubishi sau VW si sa fie imediat remediata. E de preferat sa o duci pe platforma sau sa vina un mecanic specialist sa diagnosticheze pe loc si sa spuna daca mai poti merge sau nu cu ea.

Avatar utilizator
Mugur AKN
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Ian 08, 2015 11:48 pm

Mesaj de Mugur AKN » Lun Ian 11, 2016 2:28 pm

nu am mai plecat cu ea din parcare am chemat acasa un mecanic cu o trussa de diagnoza dar nu a dat nici o eroare , nici pe injectoare nici pe bujii partea electrica, masina a pornit normal de data asta dar a doua oara a facut figuri un pic dar a luat-o si ma gandeam ca am scapat dar dupa vreo 10 min iar a inceput sa bata , si sa oscileze turometrul, NU e nici volanta , am facut programare la VW dar nu au loc decat vineri , MITsubishi nu au reprezentanta in Piatra Neamt ,o sa o duc pe platforma dak nu rezolv pana atunci ,
Nu are nimeni nici o idee??? Ce ar putea fi ??

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Ian 11, 2016 4:31 pm

Nu e vorba de idee, daca iti vin aici toate ideile te zapacesc.
Nu poti sa iti dai competent cu parerea prin internet, e altceva cand ai masina in fata dar cred ca si asa trebuie desfacuta.
Poti verifica si masura bujiile legat de pornire si apoi injectoarele, poate ca s-a dus vreunul din ele.
Este o supozitie, pentru diagnisticare corecta trebuie masina si mecanic sa desfaca piesele.

Avatar utilizator
Mugur AKN
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Ian 08, 2015 11:48 pm

Mesaj de Mugur AKN » Mar Ian 12, 2016 8:55 pm

Deci revin , sa facut diagnoza nu a iesit nici o eroare , sa desfacut motorul , totul oki , injectoare bujii , sau curatat mufele sa montat la loc ,a pornit bine si chiar mergea binisor ,dar dupa ce sa incalzit motorul un pic iar a inceput sa oscileze si sa se auda clakul ala , eram la ROMPETROL si am desurubat capacul rezervor si sa auzit un zgomot ca si cum sa deschis o sticla de suc acidulata ,am pus aditiv de curatat marca Kent, am facut plinul motorina din aia mai buna , m-am dus sa platesc cand m-am intors la masina mergea normal(tot timpul masina a stat cu motorul pornit) , atunci am scos de tot capacul de la rezervor si de atunci merge mai bine cam 75% tot nu are un mers rotund se mai simte o vibratie asa ,dar porneste mai greoi la cald. erau acolo un inginer auto mecani si electrician dar nici unu nu stie sa imi explice ce are !!!! A crescut simtitor si consumul de carburant !! Deci a mai trecut cineva prin ceva asemanator??

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mar Ian 12, 2016 10:05 pm

Este normal sa tina o oarecare presiune in rezervor.
Nu ai facut rau ca ai pus aditiv.
Te rog pune la un plin 10l de benzina si 100ml ulei de 2timpi si mergi cu ea daca ei spun ca nu e nimic. Daca e doar de curatat se curata insa cred ca e totusi altceva.
Verifica valva EGR poate ea inchide si deschide si bate cumva , oscilatia putand fi de aici, cand mergi in sarcina mare iese din functiune sta inchisa.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mie Ian 13, 2016 2:12 pm

Ai un injector care s-a facut pielea a dracu pe el si nu mai inchide,testerul nu il va da defect decit in momentul in care ii semneaza certificatul de deces.Demontezi injectoarele si le duci la verificat la cineva care are banc de probe.Injectoarele nu se probeaza ochiometric.Practic tie la un piston iti baga motorina si pe compresie si pe evacuare de unde rezulta acel zgomot si consumul marit.Gindeste-te ce forte apar in momentul in care pistonul urca pentru compresie si injectorul ii mai da motorina in cap.Am vazut destui arbori rupti din cauza unui injector.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori